Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yli 100-kiloisia paikalla...

ikuinen laihduttaja

Minkä ikäsenä vaaka värähti eka kerta toiselle sadalle?

Kuinka pitkiä ootte?

Ite oon 24 v ja 168 cm, viime vuonna tuli 101 täyteen.

Sivut

Kommentit (137)

Vierailija

Miltä tuntuu olla noin rehevä jo alle 2-kymppisenä? Onko kiusattu? Mun mielestä joskus pojat on tosi kiinnostuneita pyöreistä tytöistä, jos ne (siis me) osaa vaan pukeutua tarpeeks näyttävästi ;)

Vierailija

Hä? Ettekö te seuraa säännöllisesti painoanna vai mistä johtuu se, että olette monta kymmentä kiloa ylipainoisia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Myös varmaan 15 vuotiaana, olen nyt 16 :)
Silti kaunis ja kivan vyötärön omistava!
176/110

Ei pahalla mutta olet kyllä aikamoisen kookas tuon ikäiseksi. Kannattaa opetella liikkumaan ja terveet elintavat kun noin nuorikin olet. Muuten näytät jo mun iässä aika kammottavalta.

T.N23v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla noin rehevä jo alle 2-kymppisenä? Onko kiusattu? Mun mielestä joskus pojat on tosi kiinnostuneita pyöreistä tytöistä, jos ne (siis me) osaa vaan pukeutua tarpeeks näyttävästi ;)

Kyllähän useimmat pojat varmasti vähän pyöreistä tykkää enemmän kuin kuolleen kesän oravista. Pikkuisen pyöreä nainen on vielä kuitenkin ihan eri näköinen kuin vaikeasti ylipainoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hä? Ettekö te seuraa säännöllisesti painoanna vai mistä johtuu se, että olette monta kymmentä kiloa ylipainoisia?

Hä, kaikille se paino ei ole niin oleellinen asia.

Vierailija

Mulla raskausaikana pyörähti satasen pahemmalle puolelle. Pari kuukautta synnytyksestä oli vielä 101 kg, en silti kokenut olevani mikään valtava, niinkuin kuvittelisi jo tuon painoisen oleva. En sitten tiedä oliko mulla vaan niin vääristynyt minä-kuva että pidin itseäni silti hyvännäköisenä. Nyt olen jo saanut melkein kympin tuosta pois, vaikka vielä matkaa toinen kymppi alotuspainoon. Toki siitäkin on varaa vielä vähentää. En ole juurikaan liikkunut, ruokavaliolla saa ihmeitä aikaan! Ja olen 176 cm pitkä ja 22 v 

Vierailija

160cm, varmaan 100 kiloa mennyt rikki. En tiedä, ei uskalla käydä vaa'alla. Keväällä laihdutin ja painoa oli alle 90kg, mutta lipsahti pahasti ja nyt vituttaa... Ei tahdo saada uudestaan niskasta kiinni, ja muuttaa koko elämäänsä.. Niin vaikea laittaa kengät jalkaan ja lenkille, edes parin kilsan. Nytkin vapaapäivä ja tein mokkapaloja, hyi minä :D Mies löytyy ja olisi yksi kiinnostunutkin. Ikää 21.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän useimmat pojat varmasti vähän pyöreistä tykkää enemmän kuin kuolleen kesän oravista. Pikkuisen pyöreä nainen on vielä kuitenkin ihan eri näköinen kuin vaikeasti ylipainoinen.

Satakiloinen ei todellakaan ole enää mikään pikkuisen pyöreä. Ja tuo "kuolleeksi oravaksi" hoikkia haukkuminen on naurettavaa, taidat olla vain kateellinen.

T. Teitä yli puolet pienempi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Satakiloinen ei todellakaan ole enää mikään pikkuisen pyöreä. Ja tuo "kuolleeksi oravaksi" hoikkia haukkuminen on naurettavaa, taidat olla vain kateellinen.

T. Teitä yli puolet pienempi

Totuus sattuu. t: joku jonka mies inhoaa "kuivan kesän oravia"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat