yli 100-kiloisia paikalla...
Minkä ikäsenä vaaka värähti eka kerta toiselle sadalle?
Kuinka pitkiä ootte?
Ite oon 24 v ja 168 cm, viime vuonna tuli 101 täyteen.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä? Ettekö te seuraa säännöllisesti painoanna vai mistä johtuu se, että olette monta kymmentä kiloa ylipainoisia?
Hä, kaikille se paino ei ole niin oleellinen asia.
Mutta terveyden pitäisi olla.
syökää marjoja, porkkana, melonia ja greippiä. Saatte syödä vaikka 1,5kg päivässä ja kokeilkapa jaksatteko silti vetää roskaruokaa.
t. Laihdutte satavarmasti
Lopettakaa tupakointi, ei voi olla noin vaikeaa! Jättää vain ostamatta ja syö sen sijaan porkkanaa.
Mitä te syötte, että lihotte satakiloisiksi?
karoliinanen kirjoitti:
syökää marjoja, porkkana, melonia ja greippiä. Saatte syödä vaikka 1,5kg päivässä ja kokeilkapa jaksatteko silti vetää roskaruokaa.
Vaikka on ylipainoa, se ei tarkoita, että söisi roskaruokaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla noin rehevä jo alle 2-kymppisenä? Onko kiusattu? Mun mielestä joskus pojat on tosi kiinnostuneita pyöreistä tytöistä, jos ne (siis me) osaa vaan pukeutua tarpeeks näyttävästi ;)
Kyllähän useimmat pojat varmasti vähän pyöreistä tykkää enemmän kuin kuolleen kesän oravista. Pikkuisen pyöreä nainen on vielä kuitenkin ihan eri näköinen kuin vaikeasti ylipainoinen.
Satakiloinen ei todellakaan ole enää mikään pikkuisen pyöreä. Ja tuo "kuolleeksi oravaksi" hoikkia haukkuminen on naurettavaa, taidat olla vain kateellinen.
T. Teitä yli puolet pienempi
Tarkoitus ei ollut haukkua ketään. En tarkoittanut kuolleen kesän oravalla hoikkaa vaan riukulaihaa. Enkä myöskään tarkoittanut pikkuisen pyöreällä satakiloista vaan lievästi ylipainoista joka nyt sattuu omasta mielestänikin olemaan kauniimpi kuin liian laiha. Itsellä mitat 158/51 ja olen treenattu eli kaukana pyöreästä ihan btw.
Vierailija kirjoitti:
Itse söin eilen nakkikeittoa ja toissapäivänä perunamuusia ja maksakastiketta. Kolme vuotta sitten painoni oli noin 90kg ja pillereiden aloituksen jälkeen painoa tuli reilut 10kg. Nyt olen laihtunut 3kg, kun olen alkanut käymään salilla kolmesti viikossa ja treenaan isoilla painoilla pitkää sarjaa.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla noin rehevä jo alle 2-kymppisenä? Onko kiusattu? Mun mielestä joskus pojat on tosi kiinnostuneita pyöreistä tytöistä, jos ne (siis me) osaa vaan pukeutua tarpeeks näyttävästi ;)
Kyllähän useimmat pojat varmasti vähän pyöreistä tykkää enemmän kuin kuolleen kesän oravista. Pikkuisen pyöreä nainen on vielä kuitenkin ihan eri näköinen kuin vaikeasti ylipainoinen.
Satakiloinen ei todellakaan ole enää mikään pikkuisen pyöreä. Ja tuo "kuolleeksi oravaksi" hoikkia haukkuminen on naurettavaa, taidat olla vain kateellinen.
Totuus sattuu. t: joku jonka mies inhoaa "kuivan kesän oravia"
Jännä kun aina loukkaannutaan, jos ylipainoisia haukutaan, mutta ilmeisesti ylipainoisten mielestä on ok haukkua hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus ei ollut haukkua ketään. En tarkoittanut kuolleen kesän oravalla hoikkaa vaan riukulaihaa. Enkä myöskään tarkoittanut pikkuisen pyöreällä satakiloista vaan lievästi ylipainoista joka nyt sattuu omasta mielestänikin olemaan kauniimpi kuin liian laiha. Itsellä mitat 158/51 ja olen treenattu eli kaukana pyöreästä ihan btw.
Ai tuli kommentti tuolla eiemmin jo kun katoin ettei menny perille:D noh tuplana sitte
Vierailija kirjoitti:
karoliinanen kirjoitti:
No ei, mutta usein näin on. Esimerkiksi perus kerrosateria sisältää saman verran energiaa, mitä keskiverto ihminen tarvitsee päivässä (siis jos ei harrasta liikuntaa tms.). Ja tuollainen vetästään yleensä iltapalaksi, niin eihän siinä voi millään laihtua.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa voi hyvinkin helposti päätellä kärryjen sisällöstä shoppailijan koon. Toki poikkeuksiakin on, mutta pääsääntöisesti ylipainoisilla on kärryissä kaikkea erittäin epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tupakointi, ei voi olla noin vaikeaa! Jättää vain ostamatta ja syö sen sijaan porkkanaa.
Omituinen logiikka. Pääsääntöisesti tupakoinnin lopettaminen lihottaa, koska tupakka vähentää ruokahalua ja tuntuu, että mahakin toimi liukkaammin kun tupakoin. Enkä ole suinkaan ainoa, joka on lihonnut tupakoinnin jäätyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse söin eilen nakkikeittoa ja toissapäivänä perunamuusia ja maksakastiketta. Kolme vuotta sitten painoni oli noin 90kg ja pillereiden aloituksen jälkeen painoa tuli reilut 10kg. Nyt olen laihtunut 3kg, kun olen alkanut käymään salilla kolmesti viikossa ja treenaan isoilla painoilla pitkää sarjaa.
N24
Mitä muuta näiden lisäksi menee päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä lukuja... miettikää missä painossa olette viiskymppisinä. Totuus on, että paino nousee iän myötä ellei rajoita syömistä vuosi vuodelta enemmän. Puhumattakaan sairauksista, joita ylipaino aiheuttaa. Mut kyllä te sen tiedätte, ette vaan välitä.
Tottakai tiedän mitä kaikkea haittaa paino aiheuttaa. Ja miten rumaa se on. Senkin tiedän miten laihduttaminen tapahtuu. En vain osaa pitää painoa hallinnassa, koska ongelmaa on yhtä vaikeata hallita kuin alkoholisimia tai huumeriippuvuutta. Tai komentaa itsensä piristymään, kun on syvästi masentunut.
Olen tässä matkan varrella jättänyt pois tupakoininkin ja se oli lastenleikkiä verrattuna laihduttamiseen ja sen jälkeen hoikkana pysymiseen. Masennuksenkin olen selttänyt, mutten lihavuutta.
40+
Onko selvitetty johtuiko sun masennus vääränlaisesta (lihottavasta, hiilaripitoisesta) ravinnosta? Menee aika usein käsi kädessä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuivan kesän orava eikä kuolleen kesän eikä kuollut orava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24Mitä muuta näiden lisäksi menee päivässä?
Toissapäivänä join pullon kivennäisvettä ja illalla söin 4 siivua edamia. Eilen join pullon kivennäisvettä ja kolme näkkileipää, ja sitten sitä keittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24Mitä muuta näiden lisäksi menee päivässä?
Ja jos hän väittää ettei mitään muuta mee niim sitten se syö isoja annoksia ja monta. Syömällä perus kotiruokaa paljon voi lihota mutta ei nyt 100 Kiloiseksi. Mä uskon että mättävät muutakin mutta valehtelevat vain. Kyllä siellä suklaapatukoitakin on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Entä määrät? Tässä oikeat annoskoot: keittoa 3 dl, muusia 2 dl ja kastiketta desi. Ne on normimäärät. Loput lautasesta täytetään kasviksilla.
Vierailija kirjoitti:
karoliinanen kirjoitti:
Ei välttämättä. Se tarkoittaa myös sitä että syö 2-3 ihmisen edestä....
Tarkoitus ei ollut haukkua ketään, sanoin vain totuuden. Omasta mielestänikin hieman pyöreä on kauniimpi kuin nälkiintyneen näköinen. Itse oon 158/51 ja treenattu eli kaukana pyöreästä.