yli 100-kiloisia paikalla...
Minkä ikäsenä vaaka värähti eka kerta toiselle sadalle?
Kuinka pitkiä ootte?
Ite oon 24 v ja 168 cm, viime vuonna tuli 101 täyteen.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te syötte, että lihotte satakiloisiksi?
Itse söin eilen nakkikeittoa ja toissapäivänä perunamuusia ja maksakastiketta. Kolme vuotta sitten painoni oli noin 90kg ja pillereiden aloituksen jälkeen painoa tuli reilut 10kg. Nyt olen laihtunut 3kg, kun olen alkanut käymään salilla kolmesti viikossa ja treenaan isoilla painoilla pitkää sarjaa.
N24Mitä muuta näiden lisäksi menee päivässä?
Toissapäivänä join pullon kivennäisvettä ja illalla söin 4 siivua edamia. Eilen join pullon kivennäisvettä ja kolme näkkileipää, ja sitten sitä keittoa.Hienoa itsepetosta. Pillerit eivät sisällä kaloreita joten eivät lihota mutta saattavat lisätä ruokahalua ja nestettä kehoon. Tunnusta jo että syöt isoja annoksia. Ei urheileva ja vain vähän syövä voi painaa 100 kiloa.
Kyllä voi, kun olen vasta pari kuukautta käynyt salilla kolmesti viikossa. Vai olisko mulla pitänyt paino pudota heti 30kg, kun ensimmäisen kerran salille menin? Ja paino tosiaan alkoi nousta pillereiden aloittamisen jälkeen, en sanonut, että pillerit lihottivat.
Luetun ymmärtäminen 1/5Läski alkoi oikein nussimaan pilkkua, wow
Ei ole pilkun nussimista korjata toista. :)Niin muuten vain piti mätisäkin saada viimeinen sana
Voi taatana kun se on niin kiukus. :3 tuitui pikkuinen. Muista ettei joulupukki tuo lahjoja ilkeille lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse söin eilen nakkikeittoa ja toissapäivänä perunamuusia ja maksakastiketta. Kolme vuotta sitten painoni oli noin 90kg ja pillereiden aloituksen jälkeen painoa tuli reilut 10kg. Nyt olen laihtunut 3kg, kun olen alkanut käymään salilla kolmesti viikossa ja treenaan isoilla painoilla pitkää sarjaa.
Toissapäivänä join pullon kivennäisvettä ja illalla söin 4 siivua edamia. Eilen join pullon kivennäisvettä ja kolme näkkileipää, ja sitten sitä keittoa.Hienoa itsepetosta. Pillerit eivät sisällä kaloreita joten eivät lihota mutta saattavat lisätä ruokahalua ja nestettä kehoon. Tunnusta jo että syöt isoja annoksia. Ei urheileva ja vain vähän syövä voi painaa 100 kiloa.
Kyllä voi, kun olen vasta pari kuukautta käynyt salilla kolmesti viikossa. Vai olisko mulla pitänyt paino pudota heti 30kg, kun ensimmäisen kerran salille menin? Ja paino tosiaan alkoi nousta pillereiden aloittamisen jälkeen, en sanonut, että pillerit lihottivat.
Ei ole pilkun nussimista korjata toista. :)Niin muuten vain piti mätisäkin saada viimeinen sana
Voi taatana kun se on niin kiukus. :3 tuitui pikkuinen. Muista ettei joulupukki tuo lahjoja ilkeille lapsille.
Tuitui eiku mua naurattaa vitusti vaan tollaset haisevat läskit joiden on pakko päästä pätemään joka välissä. Mee lenkille paksukainen siitä :3
180cm 123 kiloa. lihasmassa painaa paljon. hyvä hakata ihmisiä paskaksi kännissä perjantaina. homopoliisikin miettii kahdesti ennekuin tulee painia kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä join pullon kivennäisvettä ja illalla söin 4 siivua edamia. Eilen join pullon kivennäisvettä ja kolme näkkileipää, ja sitten sitä keittoa.
Hienoa itsepetosta. Pillerit eivät sisällä kaloreita joten eivät lihota mutta saattavat lisätä ruokahalua ja nestettä kehoon. Tunnusta jo että syöt isoja annoksia. Ei urheileva ja vain vähän syövä voi painaa 100 kiloa.
Ei ole pilkun nussimista korjata toista. :)
Niin muuten vain piti mätisäkin saada viimeinen sana
Tuitui eiku mua naurattaa vitusti vaan tollaset haisevat läskit joiden on pakko päästä pätemään joka välissä. Mee lenkille paksukainen siitä :3
Riukuhuoralla taitaa olla puolukkapäivät ;D Mitä jos tilaisit itsellesi HMltä tekoperseen niin saisin joskus munaa.
Vierailija kirjoitti:
180cm 123 kiloa. lihasmassa painaa paljon. hyvä hakata ihmisiä paskaksi kännissä perjantaina. homopoliisikin miettii kahdesti ennekuin tulee painia kokeilemaan.
"Mitään en ole ottanut", vai miten se nyt menikään :) Ei muuta kuin nappia napaan ja salille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taatana kun se on niin kiukus. :3 tuitui pikkuinen. Muista ettei joulupukki tuo lahjoja ilkeille lapsille.Tuitui eiku mua naurattaa vitusti vaan tollaset haisevat läskit joiden on pakko päästä pätemään joka välissä. Mee lenkille paksukainen siitä :3
En mä haise. Ja mulla on tänään lepopäivä. :) huomenna taas salille. Enkä myöskään pätenyt. Korjasin vain sun luetun ymmärtämisen virheet. Paljonko pikkuisella muuten on ikää? Aikuinen sä et ainakaan ole. :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taatana kun se on niin kiukus. :3 tuitui pikkuinen. Muista ettei joulupukki tuo lahjoja ilkeille lapsille.Tuitui eiku mua naurattaa vitusti vaan tollaset haisevat läskit joiden on pakko päästä pätemään joka välissä. Mee lenkille paksukainen siitä :3
En mä haise. Ja mulla on tänään lepopäivä. :) huomenna taas salille. Enkä myöskään pätenyt. Korjasin vain sun luetun ymmärtämisen virheet. Paljonko pikkuisella muuten on ikää? Aikuinen sä et ainakaan ole. :3
Ole pliis jo hiljaa. Kukaan ei jaksais sun mukahauskaa pätemistä. Ja taasko kyselet täällä ikää kun argumentit loppuu? Olen aikuinen, tuitui!
Vierailija kirjoitti:
Hä? Ettekö te seuraa säännöllisesti painoanna vai mistä johtuu se, että olette monta kymmentä kiloa ylipainoisia?
Ei se paino seuraamalla miksikään muutu, kun ruoka on hyvää ja liikunta ikävää. Ja siis tarkoitan nimenomaan ruokaa, en mitään karkkimässyjä tai hamppareita. Omat läskini olen rakentanut ruoka-aikaan nautituilla aterioilla enkä millään välipalanaposteluilla.
Alkuperäiseen kysymykseen: 169 cm ja 106 kiloa, olisikohan satanen paukahtanut rikki siinä nelikymppisenä. En muista tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä haise. Ja mulla on tänään lepopäivä. :) huomenna taas salille. Enkä myöskään pätenyt. Korjasin vain sun luetun ymmärtämisen virheet. Paljonko pikkuisella muuten on ikää? Aikuinen sä et ainakaan ole. :3Ole pliis jo hiljaa. Kukaan ei jaksais sun mukahauskaa pätemistä. Ja taasko kyselet täällä ikää kun argumentit loppuu? Olen aikuinen, tuitui!
Aikuisena ihmisenä osaisit olla haukkumatta muita ihmisiä. :) minä en esimerkiksi missään vaiheessa ole haukkunut yhtään ketään, toisin kuin sinä. Mitä saat toisten haukkumisesta? Onko sun oikeasti niin paha olla, että koet tarpeelliseksi haukkua netissä muita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
EIkö tommosen painon saavuttaaksen pidä syödä koko ajan?
Ei tarvitse. Eikä tarvitse edes syödä mitään ns. roskaruokaa. Riittää, että syö paljon ihan tavallista ruokaa, eikä juurikaan harrasta liikuntaa.
Oma heikkouteni ovat voileivät. Kunnollista kuitupitoista täysjyväruisleipää, siihen päälle voita, juustoa ja kurkkua/tomaattia/salaattia. Herkullista on. Silloin kun sata kiloa poksahti rikki, olin kyllä vielä margariininkäyttäjä, mutta sama energiamäärähän siinä.
Siis esim. aamiaiseksi voileipiä, tomaatti, ehkä keitetty kananmuna, desi greippituoremehua. Lounas työpaikkaruokalasta mitä siellä nyt sinä päivänä on, runsaasti sekä salaattipöydän antimia että lämpimiä kasviksia, jälkkäriksi hedelmä. Päivälliseksi kotona samantapainen satsi, ja illalla niitä leipiä teen kanssa. Yhteensä neljä ateriaa, ei mitään mitä kutsuttaisiin roskaksi, kasviksia tulee yli se puoli kiloa päivässä, ja kilot pysyy hyvin yllä.
Se, mikä näissä laihdutuskeskusteluissa eniten riepookin, on oletus että kaikki läskit elää roskaruoalla ja suklaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIkö tommosen painon saavuttaaksen pidä syödä koko ajan?
Se, mikä näissä laihdutuskeskusteluissa eniten riepookin, on oletus että kaikki läskit elää roskaruoalla ja suklaalla.
Harmillisesti teitä "normaalisti syöviä" lihavia ei näy laihdutusohjelmissa. Tainneet olla kaikki ylensyöviä rasvanmättäjiä ja iso osa suklaasyöppöjä.
Vierailija kirjoitti:
Hä? Ettekö te seuraa säännöllisesti painoanna vai mistä johtuu se, että olette monta kymmentä kiloa ylipainoisia?
Eipä tuo painon seuraaminen hirveästi estä painoa nousemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo painon seuraaminen hirveästi estä painoa nousemasta.
Eikös se olisi aika loogista vähentää hiukan syömistä, jos paino on lähtenyt nousemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla noin rehevä jo alle 2-kymppisenä? Onko kiusattu? Mun mielestä joskus pojat on tosi kiinnostuneita pyöreistä tytöistä, jos ne (siis me) osaa vaan pukeutua tarpeeks näyttävästi ;)
Kyllähän useimmat pojat varmasti vähän pyöreistä tykkää enemmän kuin kuolleen kesän oravista. Pikkuisen pyöreä nainen on vielä kuitenkin ihan eri näköinen kuin vaikeasti ylipainoinen.
Satakiloinen ei todellakaan ole enää mikään pikkuisen pyöreä. Ja tuo "kuolleeksi oravaksi" hoikkia haukkuminen on naurettavaa, taidat olla vain kateellinen.
T. Teitä yli puolet pienempi
Totuus sattuu. t: joku jonka mies inhoaa "kuivan kesän oravia"
Jännä kun aina loukkaannutaan, jos ylipainoisia haukutaan, mutta ilmeisesti ylipainoisten mielestä on ok haukkua hoikkia.
Niin, ylipainoiset suuttuu hoikkien solvauksille ja hoidat vetää herneet nenään kun läskit haukkuu. Kumpikaan osapuoli ei ymmärrä, ettei tuosta ole mitään hyötyä ja se tuntuu kohteesta aivan samalle kuin itsestä sen vastakkaisen painoluokan naljaulut.
Itseäni laardilylleröiden hoikkia ja normaalipainoisia koskevat "heitot" vain huvittavat. Eipä ole paljon vara keulia kun on ahtanut itsensä valaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Harmillisesti teitä "normaalisti syöviä" lihavia ei näy laihdutusohjelmissa. Tainneet olla kaikki ylensyöviä rasvanmättäjiä ja iso osa suklaasyöppöjä.
Laihdutusohjelmista olen katsonut vain muutaman jakson jotain "rakkaani, sinusta on tullut pullukka" -ohjelmaa (ts. nimi jotain sinne päin). Sehän nyt ainakin oli ihan silkkaa ennalta käsikirjoitettua paskaa. Joka jaksossa tasan sama juoni: Herkkukaapin tyhjennys, päätetään tavoitella maksimilaihtumista (ja samalla maksimipalkkiorahoja), jokin dramaattinen epäonnistuminen, jonka takia dieettiä pitää rukata, lopulta onnistutaan tavoitteessa. Pöh. En usko, että tuossa on näytetty, mitä osanottajat oikeasti arjessaan syövät. Tai sitten on tosiaan jo alun alkaen valittu ohjelmaan vain konseptiin sopivia tapauksia.
Huonompi juttu, jos tämäkin "tosi-tv" levittää sitä kuvaa, että vain herkuilla lihoo ja vain ankaralla kuntokuurilla laihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se olisi aika loogista vähentää hiukan syömistä, jos paino on lähtenyt nousemaan?
Ruokahalu ei ole loogista.
(Toinen juttu sitten se, että meillä alle kouluikäisestä lihavilla tuo "vähennä kun alat lihoa" ei toimi muutenkaan.)
Kiinnostaa, onko tässä ketjussa se piparisuklaa inisijä :) Hauskaa joulua.
Mä painan 112kg ja oon 165 pitkä ja mulla on lääkärin mukaan se lihavuus geeni etten voi laihtuu vaikka miten laiharilla oisin. syön terveellisesti ja monta kertaa päivässä pienii aterioita ja silti en laihu, minkäs minä geeneilleni muka mahdan :(
Se oli sen aikainen ravintosuositus, jota silloin tuli noudattaa. Kuten sanoin, uskon sen aiheuttaneen minulle ahmimiskohtauksia. Toki olin jo valmiiksi lihava ennen sitä, sitähän sillä rasvattomuudella yritettiin korjata. -4