Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yli 100-kiloisia paikalla...

ikuinen laihduttaja
22.10.2015 |

Minkä ikäsenä vaaka värähti eka kerta toiselle sadalle?

Kuinka pitkiä ootte?

Ite oon 24 v ja 168 cm, viime vuonna tuli 101 täyteen.

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit vaikuttavat todella tyhmiltä tämän ketjun perusteella.

Outoa, että noin fiksu viihtyy täällä tyhmien seurassa? Eikö sinustakin? Itsetunto-ongelmia kenties? Vai vieroksuvatko muut fiksut sinua jostain syystä?

Vierailija
122/142 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te syötte, että lihotte satakiloisiksi?

Itse söin eilen nakkikeittoa ja toissapäivänä perunamuusia ja maksakastiketta. Kolme vuotta sitten painoni oli noin 90kg ja pillereiden aloituksen jälkeen painoa tuli reilut 10kg. Nyt olen laihtunut 3kg, kun olen alkanut käymään salilla kolmesti viikossa ja treenaan isoilla painoilla pitkää sarjaa.
N24

Mitä muuta näiden lisäksi menee päivässä?

Toissapäivänä join pullon kivennäisvettä ja illalla söin 4 siivua edamia. Eilen join pullon kivennäisvettä ja kolme näkkileipää, ja sitten sitä keittoa.

Hienoa itsepetosta. Pillerit eivät sisällä kaloreita joten eivät lihota mutta saattavat lisätä ruokahalua ja nestettä kehoon. Tunnusta jo että syöt isoja annoksia. Ei urheileva ja vain vähän syövä voi painaa 100 kiloa.

Kyllä voi, kun olen vasta pari kuukautta käynyt salilla kolmesti viikossa. Vai olisko mulla pitänyt paino pudota heti 30kg, kun ensimmäisen kerran salille menin? Ja paino tosiaan alkoi nousta pillereiden aloittamisen jälkeen, en sanonut, että pillerit lihottivat.
Luetun ymmärtäminen 1/5

Läski alkoi oikein nussimaan pilkkua, wow

Ei ole pilkun nussimista korjata toista. :)

Niin muuten vain piti mätisäkin saada viimeinen sana

Voi taatana kun se on niin kiukus. :3 tuitui pikkuinen. Muista ettei joulupukki tuo lahjoja ilkeille lapsille.

Tuitui eiku mua naurattaa vitusti vaan tollaset haisevat läskit joiden on pakko päästä pätemään joka välissä. Mee lenkille paksukainen siitä :3

En mä haise. Ja mulla on tänään lepopäivä. :) huomenna taas salille. Enkä myöskään pätenyt. Korjasin vain sun luetun ymmärtämisen virheet. Paljonko pikkuisella muuten on ikää? Aikuinen sä et ainakaan ole. :3

Ole pliis jo hiljaa. Kukaan ei jaksais sun mukahauskaa pätemistä. Ja taasko kyselet täällä ikää kun argumentit loppuu? Olen aikuinen, tuitui!

Aikuisena ihmisenä osaisit olla haukkumatta muita ihmisiä. :) minä en esimerkiksi missään vaiheessa ole haukkunut yhtään ketään, toisin kuin sinä. Mitä saat toisten haukkumisesta? Onko sun oikeasti niin paha olla, että koet tarpeelliseksi haukkua netissä muita ihmisiä?

Ulise, läski ulise. Emnhän mä oo sua haukkunut vaan sanonut läskiksi joka sä oletkin.

Muun muassa mätisäkiksi haukuit. Olet kyllä todella lapsellinen ihminen. :) tosin trollihan sä varmasti oot. Ei kukaan täysjärkinen puhu tuolla lailla kellekään. :)

Ei sinun tapauksessasi mätisäkki ole haukkumasana ;D Ja se on hyvä olla lapsellinen. Ei kukaan täysjärkinen päde tuollalailla aihe vapaa-palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikat/normaalipainoiset taas todella lapsellisilta, eivätkä kyllä älykkäiltäkään.

no kylläpäs suhun nyt sattuu

Vierailija
124/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse söin eilen nakkikeittoa ja toissapäivänä perunamuusia ja maksakastiketta. Kolme vuotta sitten painoni oli noin 90kg ja pillereiden aloituksen jälkeen painoa tuli reilut 10kg. Nyt olen laihtunut 3kg, kun olen alkanut käymään salilla kolmesti viikossa ja treenaan isoilla painoilla pitkää sarjaa.
N24

Toissapäivänä join pullon kivennäisvettä ja illalla söin 4 siivua edamia. Eilen join pullon kivennäisvettä ja kolme näkkileipää, ja sitten sitä keittoa.

Hienoa itsepetosta. Pillerit eivät sisällä kaloreita joten eivät lihota mutta saattavat lisätä ruokahalua ja nestettä kehoon. Tunnusta jo että syöt isoja annoksia. Ei urheileva ja vain vähän syövä voi painaa 100 kiloa.

Kyllä voi, kun olen vasta pari kuukautta käynyt salilla kolmesti viikossa. Vai olisko mulla pitänyt paino pudota heti 30kg, kun ensimmäisen kerran salille menin? Ja paino tosiaan alkoi nousta pillereiden aloittamisen jälkeen, en sanonut, että pillerit lihottivat.
Luetun ymmärtäminen 1/5

Voi taatana kun se on niin kiukus. :3 tuitui pikkuinen. Muista ettei joulupukki tuo lahjoja ilkeille lapsille.

Tuitui eiku mua naurattaa vitusti vaan tollaset haisevat läskit joiden on pakko päästä pätemään joka välissä. Mee lenkille paksukainen siitä :3

En mä haise. Ja mulla on tänään lepopäivä. :) huomenna taas salille. Enkä myöskään pätenyt. Korjasin vain sun luetun ymmärtämisen virheet. Paljonko pikkuisella muuten on ikää? Aikuinen sä et ainakaan ole. :3

Ole pliis jo hiljaa. Kukaan ei jaksais sun mukahauskaa pätemistä. Ja taasko kyselet täällä ikää kun argumentit loppuu? Olen aikuinen, tuitui!

Aikuisena ihmisenä osaisit olla haukkumatta muita ihmisiä. :) minä en esimerkiksi missään vaiheessa ole haukkunut yhtään ketään, toisin kuin sinä. Mitä saat toisten haukkumisesta? Onko sun oikeasti niin paha olla, että koet tarpeelliseksi haukkua netissä muita ihmisiä?

Ulise, läski ulise. Emnhän mä oo sua haukkunut vaan sanonut läskiksi joka sä oletkin.

Muun muassa mätisäkiksi haukuit. Olet kyllä todella lapsellinen ihminen. :) tosin trollihan sä varmasti oot. Ei kukaan täysjärkinen puhu tuolla lailla kellekään. :)

Ei sinun tapauksessasi mätisäkki ole haukkumasana ;D Ja se on hyvä olla lapsellinen. Ei kukaan täysjärkinen päde tuollalailla aihe vapaa-palstalla.

Kyllä se mätisäkki on aina haukkumasana. Sattuiko suhun oikeasti noin paljon, kun korjasin sun väärinymmärrykset, että täytyy haukkua muita ihmisiä? Olet säälittävä ja lapsellinen kiusaaja. Toivon kovasti, ettet ikinä saa lapsia ja kasvata heistä samanlaisia kuin itsestäsi.

Vierailija
125/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata kiloa meni rikki ehkä 22 vuotiaana. Lopetin liikunnan kokonaan kun en enää jaksanu.

On paljon erilaisia mielenterveysongelmia. Persoonallisuushäiriöitä (kolme), masennusta, pelkosydeemeitä...

Vierailija
126/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On itseasiassa aika paljonkin näyttöä, että vähäinen älykkyys ja lihavuus korreloivat keskenään. Pitkään on ollut epäselvää, että vaikuttaako ylipaino kognitiivisiin kykyihin vai onko vaikutus päinvastainen. Viime vuosina on kuitenkin tehty joitakin pitkittäistutkimuksia, joiden perusteella on vahvistumassa käsitys siitä, että nimenomaan heikot kognitiiviset kyvyt aiheuttavat ylipainoa. On esimerkiksi havaittu, että normaalipainoisista mutta tyhmistä lapsista tulee älykkäitä lapsia todennäköisemmin läskejä aikuisia.

Ohessa mielenkiintoinen kirjallisuuskatsaus aiheeseen: http://personal.lse.ac.uk/kanazawa/pdfs/COEDO2014.pdf

Vierailija
127/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 192 cm pitkä mies. Paino 105. Jaksan juosta puolimaratonin milloin tahansa, lihasta löytyy omiksi tarpeiksi, vedän leukoja toista kymmentä. Tosin rasvaakin löytyy tuolla painolla ihan riittävästi.

En sano tätä kettuillakseni, mutta eikö teidän mielestänne ole joitain toiminnallisia asioita joita olisi syytä kyetä tekemään? Jos on 160cm ja yli 100kg, nainen (jolloin siis suurempi osa painosta on rasvassa eikä lihaksessa) niin eikö se vaikeuta normaalia elämää todella paljon? Pystyykö ottamaan yhtään juoksuaskelta? Pystyykö kävelemään portaita? Onnistuuko polkupyöräily? Eikö jo tavallinen ulkoilukin ole vaikeaa?

Enkä sano tätä siksi, etten ymmärtäisi että jokaisella on oikeus elää juuri niinkuin haluaa. Minulle on ihan sama vaikka joku ampuu sulaa suklaata suoraan suoneen. Mutta eikö luulisi osaa arkielämän asioista kaipaavan jos niitä ei kykene tekemään?

Olen itsekin ollut kaksikymmentä kiloa painavampi, enkä tuolloin välittänyt painostani yhtään mitään ja mielestäni "olin ihan hyvässä kunnossa".

Vierailija
128/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano tätä kettuillakseni, mutta eikö teidän mielestänne ole joitain toiminnallisia asioita joita olisi syytä kyetä tekemään? Jos on 160cm ja yli 100kg, nainen (jolloin siis suurempi osa painosta on rasvassa eikä lihaksessa) niin eikö se vaikeuta normaalia elämää todella paljon? Pystyykö ottamaan yhtään juoksuaskelta? Pystyykö kävelemään portaita? Onnistuuko polkupyöräily? Eikö jo tavallinen ulkoilukin ole vaikeaa?

Ainakin näin oman kokemuksen perusteella voin sanoa että tuon kokoinen nainen on melko tavallinen, eikä kärsi juuri mistään luettelemistasi ongelmista, jos hänellä ei sitten ole taustalla jotain muuta sairautta. Itse olen toki 10 cm pidempi, mutta entisenä todella lihavana voin kertoa, että esimerkiksi juoksuaskelten ottaminen alkoi käydä liian raskaaksi siinä 160 kilon paikkeilla (tässä siis kyseessä lyhyet, ehkä 100 metrin leppoisat matkat, ei mikään kovaa juokseminen... se jäi jo joskus aikaisemmin). Portaiden nousu kävi hankalaksi siinä 180 kilon paikkeilla, mutta kyllä siinä vaiheessa vielä 1-2 kerrosta meni, tosi hengästytti hetken jälkeenpäin. Tässä vaiheessa myös lattialta nouseminen ilman että otin tukea jostain alkoi olla hankalaa. Polkupyörän selkään nousin vielä 160/170-kiloisena, mutta en sen jälkeen en uskaltanut, koska pelkäsin että pyörä ei kestä.

Ihmisillä on ihan outoja käsityksiä siitä, missä vaiheessa lihavuus alkaa aiheuttaa vaivoja. Siis älkää ymmärtäkö väärin - on ihan superkurjaa olla niin iso kuin joskus olin, enkä missään nimessä ikinä enää halua olla sen kokoinen! Ikinä! Kuitenkin iso osa kurjuudesta aiheutuu siitä, että pitää itseään ihan täysin paskana epäonnistujana, ja siitä, että ympäristö niin innokkaasti on samaa mieltä... ei siitä, että lihavuus aiheuttaisi fyysisiä rajoitteita. Kun vihdoinkin sain ongelmaani pätevää apua ja aloin laihtua, olin ihan hämmästynyt siitä, että ihmisten käytös minua kohtaan muuttui paljon nopeammin kuin oman pään sisäinen kuva itsestä. Yhtäkkiä minua kohdeltiin kuin ihmistä! 

Vierailija
129/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Luetun ymmärtäminen 1/5

Kyllä se mätisäkki on aina haukkumasana. Sattuiko suhun oikeasti noin paljon, kun korjasin sun väärinymmärrykset, että täytyy haukkua muita ihmisiä? Olet säälittävä ja lapsellinen kiusaaja. Toivon kovasti, ettet ikinä saa lapsia ja kasvata heistä samanlaisia kuin itsestäsi.

Kopioi nyt vielä vähän multa noita sanoja :D tyhmäkin olet kaiken lisäksi. Ei osaa keksiä mitään omaa. On tainnut läski sumentaa aivot.lapsellinen lapsellinen. Ei kai sulla kultapieni jäänyt levy päälle? Itke vähän lisää :D

Vierailija
130/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli sata kiloa rikkoutui n. 25-vuotiaana. Nyt 26v. Suolaiset hiilariherkut on mun juttu, eikä niitä tarvi edes koko ajan syödä että lihoo. Varsinkin kun sohvalla leffojen katsominen kulkee käsikädessä :P Jännää ettei Suomessa saa olla onnellinen vaikka on lihava. Heti yritetään vakuuttaa että olet tyhmä, laiska, miehet ei sua halua ja plaaplaa.. Enemmän olisin huolestunut teidän pääkopasta, että mitä nämä ajatuksenne kertovat teistä ihmisinä...

Vierailija
131/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Luetun ymmärtäminen 1/5

Kopioi nyt vielä vähän multa noita sanoja :D tyhmäkin olet kaiken lisäksi. Ei osaa keksiä mitään omaa. On tainnut läski sumentaa aivot.lapsellinen lapsellinen. Ei kai sulla kultapieni jäänyt levy päälle? Itke vähän lisää :D

Kerrotko mulle miten voin olla yhtä aikaa tyhmä ja keskimääräistä älykkäämpi? Ja toi sun kielen käyttös on oikeasti todella lapsellista. Ja kaikki lähti siitä, kun korjasin asiat, jotka ymmärsit väärin? Onneksi olet kuitenkin niin paljon parempi ihminen kuin minä. Ethän sä oo ees läski. Niin totta kai voit haukkua muita ihmisiä.

Vierailija
132/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mulle miten voin olla yhtä aikaa tyhmä ja keskimääräistä älykkäämpi? Ja toi sun kielen käyttös on oikeasti todella lapsellista. Ja kaikki lähti siitä, kun korjasin asiat, jotka ymmärsit väärin? Onneksi olet kuitenkin niin paljon parempi ihminen kuin minä. Ethän sä oo ees läski. Niin totta kai voit haukkua muita ihmisiä. <3

Tappeleeko sun kaksi persoonaa, vai onko teitä idioottimaisia jankkaajia todellakin tässä ketjussa kaksin kappalein? Jos nyt olet keskimääräistä älykkäämpi, niin jätä tuo surkea räksyttäjä räksyttämään itsekseen, keskelle surkeaa elämäänsä. Ei kukaan elämäänsä tyytyväinen ihminen jaksa käyttää noin paljon aikaa anonyymien mollaamiseen netissä.

Vierailija
133/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että moni todella ylipainoinen ei täysin hahmota normaalia annoskokoa ja syömänsä ruuan määrää. Varsinkin kevyttä työtä tekevä nainen saa syödä oikeasti aika vähän ettei liho. Joskus olen pannut merkille miten todella tukevien työkavereiden sinänsä terveelliset välipalat ovat kokoluokaltaan suurempia kuin oma lounas ja lounas puolestaan suurempi kuin oma päivällinen. Itsekin olen hieman pyöreä.

Vierailija
134/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Luetun ymmärtäminen 1/5

Kerrotko mulle miten voin olla yhtä aikaa tyhmä ja keskimääräistä älykkäämpi? Ja toi sun kielen käyttös on oikeasti todella lapsellista. Ja kaikki lähti siitä, kun korjasin asiat, jotka ymmärsit väärin? Onneksi olet kuitenkin niin paljon parempi ihminen kuin minä. Ethän sä oo ees läski. Niin totta kai voit haukkua muita ihmisiä. <3

Haha ämmä päivystää täällä perse hiessä vihaisena että koskakohan se vastaa! Saitko raukka edes nukuttua vihaltasi 😂 lopeta toi jankkaaminen jo, se vasta paljastaakin sun LAPSELLISUUDEN ja matalan äon. Tappele keskenäsi.

Vierailija
135/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiessa tuntui kun palaisin takaisin koulun pihalle :( Läski, lihatiski, lihapulla. Vanhemmat lohdutti ruoalla, kun joivat ja jättivät meidät lapset heitteille. Edelleen lohdutan itseäni ruoalla enkä osaa lopettaa aina syömistä, vaikka olen korkeasti koulutettu, naimisissa, kahden lapsen äiti. Lapseni ovat normaalipainoisia. Edes terapia ei auttanut tähän, jokainen ruokailutilanne on taistelu jota pelkään etukäteen. Tulkaa vielä nokkimaan ja ivaamaan, jos se teidän oloanne parantaa... Mutta muistakaa, että monen lihavankin sisällä asuu yhä se pieni lapsi, joka ei koskaan saanut rakkautta ja hoivaa. Kukaan meistä ei ole täydellinen.

Vierailija
136/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönhöpö, että painaisi 50-vuotiaana 250 kiloa, jos on nuorena yli satakiloinen. Painoin itse 19-vuotiaana 99 kiloa ja 20-vuotiaana 102 kiloa. 24-vuotiaana laihdutin, painan nyt 32-vuotiaana 57 kiloa ja olen paljon onnettomampi kuin yli satakiloisena. Silloin sain syödä ja minua lähestyivät aidosti kivat miehet. Nykyään vain playerit, jotka haluavat yhden yön panoja. Yli satakiloisena minulla oli aina poikaystävä, nykyään vain lyhyitä juttuja.

Vierailija
137/142 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpönhöpö, että painaisi 50-vuotiaana 250 kiloa, jos on nuorena yli satakiloinen. Painoin itse 19-vuotiaana 99 kiloa ja 20-vuotiaana 102 kiloa. 24-vuotiaana laihdutin, painan nyt 32-vuotiaana 57 kiloa ja olen paljon onnettomampi kuin yli satakiloisena. Silloin sain syödä ja minua lähestyivät aidosti kivat miehet. Nykyään vain playerit, jotka haluavat yhden yön panoja. Yli satakiloisena minulla oli aina poikaystävä, nykyään vain lyhyitä juttuja.

Jännä juttu. Mua lähestyi yhen yön panot sillon ku olin 80 kiloinen. Nyt 60 kiloisena kelpaa seurusteluun

Vierailija
138/142 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä elämässäni en ole välittänyt hevosen lantakasan vertaa mitä suuhuni tungen, lähinnä pikaruokaa ja eineksiä. Kasviksia en syö missään muodossa paitsi kurkkua ja paprikaa joskus leivän päällä. Ylä-asteen jälkeen en ole lähikauppaa pidemmälle kerralla kävellyt. Alkoa en juurikaan juo, energiajuomia taas mennyt pitkälti joka päivä vähintään 3x suositun määrän verran viimeiset 15 vuotta. Silti vain 82kg/181cm. Tosin aineenvaihdunta myös sellainen että usein kun syön lämpimän aterian niin vessassa pakko käydä puolen tunnin sisällä.

Jotkut lihoo vaikkei syö juuri mitään, ja jotkut ei liho kiloakaan vaikka söisi 10000 kaloria päivässä. Minä taidan kuulua niihin jälkimmäisiin. M26

Vierailija
139/142 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

? kirjoitti:

Olen 192 cm pitkä mies. Paino 105. Jaksan juosta puolimaratonin milloin tahansa, lihasta löytyy omiksi tarpeiksi, vedän leukoja toista kymmentä. Tosin rasvaakin löytyy tuolla painolla ihan riittävästi.

Enkä sano tätä siksi, etten ymmärtäisi että jokaisella on oikeus elää juuri niinkuin haluaa. Minulle on ihan sama vaikka joku ampuu sulaa suklaata suoraan suoneen. Mutta eikö luulisi osaa arkielämän asioista kaipaavan jos niitä ei kykene tekemään?

Olen itsekin ollut kaksikymmentä kiloa

Kenenkään ihmisen ei ole pakko juosta yhtäkään askelta, ei kävellä portaita, ei polkupyöräillä eikä edes käydä ulkona jos ei itse halua. Ja tuo toista kymmentä leukaa ei ole yhtään mitään, ylä-asteen kuntotestissä 40-kiloiset riisikepit teki saman määrän (en tosin väitä että itse olisin tehnyt, oma kaikkien aikojen ennätykseni on 16 ja siitäkin on lähes 10 vuotta aikaa).

Joku 50-60 leukaa mitä valmentajat aikoinaan karateharjoituksien lämmittelyssä meiltä odotti kuulostaa aika helvetilliseltä jos toista kymmentä leukaa on paljon. Eikä siihen kyllä yksikään meistä pystynyt, valmentajista itsestään en tiedä kun eivät koskaan tehneet siellä mitään.

Vierailija
140/142 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 44-vuotiaana musta tuli yli 100-kiloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän