Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsyttää

Vierailija

Lapseni on kiusaaja ja häirikkö enkä saa häntä lopettamaan. Väsyyttää ja itkettää ja olo on niin neuvoton.

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko hakenut apua jostain? Perheneuvola, oppilashuoltoryhmä?

Onhan noita tutkimuksia sun muita käynnissä kokoajan. Ei ne paljoa lämmitä, kun lasta kotiin hakiessa on jokapäiväinen nöyryytys taattu. Muut vanhemmat varmasti jo ajattelevat että minä olen välinpitämätön vanhempi enkä tee asioille mitään kun lapsi na vaan kiusaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita tutkimuksia sun muita käynnissä kokoajan. Ei ne paljoa lämmitä, kun lasta kotiin hakiessa on jokapäiväinen nöyryytys taattu. Muut vanhemmat varmasti jo ajattelevat että minä olen välinpitämätön vanhempi enkä tee asioille mitään kun lapsi na vaan kiusaa.

Tutkimuksia - tarkoitatko siis, että lapsella on jonkinlaista neurologista ongelmaa tai epäilyä sellaisesta? Mä tarkoitin lähinnä sitä, että voisitko saada jostain (esim. perheneuvolasta) ihan käytännön vinkkejä, miten toimia ja alkaa purkamaan tilannetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksia - tarkoitatko siis, että lapsella on jonkinlaista neurologista ongelmaa tai epäilyä sellaisesta? Mä tarkoitin lähinnä sitä, että voisitko saada jostain (esim. perheneuvolasta) ihan käytännön vinkkejä, miten toimia ja alkaa purkamaan tilannetta.

Eli lapsella on alkamassa mm. neuropsykiatriset tutkimukset seuraavaksi. Apua ja keinoja on varmasti pikkuhiljaa tulossa.. Sitä odotellessa vaan alkaa jo väsyttää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat