Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö että ulkomailla

Vierailija
20.09.2026 |

On erikseen hotellien rannat kuin yleiset rannat kuin lähiöasukkaiden salaiset syrjäiset rannat .  Vakiasukkaat käyttää syrjäisiä puhtaita rantoja .  Suurin osa veneistä on kesäasuntoja mutta kalastukseen . Ja käydään toisessa kaupungissa sukuloimassa veneillä. Ja uimassa puhtaammissa vesissä . Baarit on heille elinkeino tienata . Myyntituote . Suurin osa rannoilla myyvistä muumaalaista myy vesipulloja mitkä on kraana vettä rantojen uraanista tai leirintä alueen . He ikäänkuin avaa ne leikisti sulle . Ja kerää myös tyhjän pullon takaisin ja täyttää uudestaan. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepperoni makkarasta on sidekudosta älä syö ja aasin ponin koipia kynsiä . Etsi laatua . 

Vierailija
2/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteilla peitetään mädäntyneen hajua . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymättä jääneet kalat on usein myös vanhoja ja ne savustetaan  ja myydään eli on vanhaa kalaa . 

Vierailija
4/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaat usein käy itse kalassa veneellään.  

Vierailija
5/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloitsijan voi itse kalastaa myytävät kalat ruokiin . He ei aina osta niitä ukusta tai kasvatus altaasta . 

Vierailija
6/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore ja mätä kala erottuu silmistä ja väristä . 

Vierailija
7/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni juusto ja maito on usein joko sekoitus erilaisia tai keinojuustoja . Missä ennen oli aitoa maitoa on nykyään maitojauhetta . 

Vierailija
8/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kielletään baarit, veneet, kalastaminen ettei vaan kukaan tienaisi mitään! Eihän se muuten ottaisi työtä vastaan!

Vierailija
9/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turisteilta otetaan tuplahintaa kaikki hinnat laskee sivummalla puoleen missä asuu työntekijät itse ja kantaväestö.  

Vierailija
10/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko ja huolisitko sinä turistit sun mökkirantaan ap?

Vierailija
11/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan hintaan vaikuttaa kuljetuksen kulut ja sähkön hinta . Torilta saa halvemmalla kun he tuottaa itse ja kuljettaa . 

Vierailija
12/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaat on aika iso paikka. Ja selvästikin liian jännä aloittajalle, joten parempi että pysyt täällä kotona vaan.

Vierailija
13/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko ja huolisitko sinä turistit sun mökkirantaan ap?

Ei tietysti kun ne vuokraa mökkiä ja käyttää rantaa maksua vastaan . 

Vierailija
14/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaat on aika iso paikka. Ja selvästikin liian jännä aloittajalle, joten parempi että pysyt täällä kotona vaan.

No no tämä avartaa vähän näkökulmia muillekin . 

Vierailija
15/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?

Vierailija
16/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?

Minun siis aloittajan suonissa ei VIRTAA MITÄÄN MUSTALAISTA EIKÄ SUVUSSA KUMMANKAAN PUOLELTA VIRTAA EIKÄ VALEJUUTALAISTA EIKÄ VENÄLÄISTÄ VERTA EIKÄ MONGOLIALAISTAKAAN .  

Vierailija
17/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sano väärää todistusta lähimmäistä MOOSES PERKELE RIKOIT TAAS LAKISI ITSE . 

Jeesuskin sanoi heistä laittomuuksien tekijöitä. 

Vierailija
18/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä aika harvassa paikkaa hotellilla on oma ranta.

Vierailija
19/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppupeleissä aika harvassa paikkaa hotellilla on oma ranta.

Aika monella on hotellin edessä omat alueet rantaa . Jopa omat rantatuolit mikä ei maksa hotellin asukkaille . 

Vierailija
20/27 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun siis aloittajan suonissa ei VIRTAA MITÄÄN MUSTALAISTA EIKÄ SUVUSSA KUMMANKAAN PUOLELTA VIRTAA EIKÄ VALEJUUTALAISTA EIKÄ VENÄLÄISTÄ VERTA EIKÄ MONGOLIALAISTAKAAN .  

Eli, oikeinkirjoitus aiheuttaa sinulle fyysistä kipua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan