Tiesitkö että ulkomailla
On erikseen hotellien rannat kuin yleiset rannat kuin lähiöasukkaiden salaiset syrjäiset rannat . Vakiasukkaat käyttää syrjäisiä puhtaita rantoja . Suurin osa veneistä on kesäasuntoja mutta kalastukseen . Ja käydään toisessa kaupungissa sukuloimassa veneillä. Ja uimassa puhtaammissa vesissä . Baarit on heille elinkeino tienata . Myyntituote . Suurin osa rannoilla myyvistä muumaalaista myy vesipulloja mitkä on kraana vettä rantojen uraanista tai leirintä alueen . He ikäänkuin avaa ne leikisti sulle . Ja kerää myös tyhjän pullon takaisin ja täyttää uudestaan.
Kommentit (27)
Mausteilla peitetään mädäntyneen hajua .
Myymättä jääneet kalat on usein myös vanhoja ja ne savustetaan ja myydään eli on vanhaa kalaa .
Kauppiaat usein käy itse kalassa veneellään.
Ravintoloitsijan voi itse kalastaa myytävät kalat ruokiin . He ei aina osta niitä ukusta tai kasvatus altaasta .
Tuore ja mätä kala erottuu silmistä ja väristä .
Moni juusto ja maito on usein joko sekoitus erilaisia tai keinojuustoja . Missä ennen oli aitoa maitoa on nykyään maitojauhetta .
Eli kielletään baarit, veneet, kalastaminen ettei vaan kukaan tienaisi mitään! Eihän se muuten ottaisi työtä vastaan!
Turisteilta otetaan tuplahintaa kaikki hinnat laskee sivummalla puoleen missä asuu työntekijät itse ja kantaväestö.
Haluaisitko ja huolisitko sinä turistit sun mökkirantaan ap?
Ruuan hintaan vaikuttaa kuljetuksen kulut ja sähkön hinta . Torilta saa halvemmalla kun he tuottaa itse ja kuljettaa .
Ulkomaat on aika iso paikka. Ja selvästikin liian jännä aloittajalle, joten parempi että pysyt täällä kotona vaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko ja huolisitko sinä turistit sun mökkirantaan ap?
Ei tietysti kun ne vuokraa mökkiä ja käyttää rantaa maksua vastaan .
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaat on aika iso paikka. Ja selvästikin liian jännä aloittajalle, joten parempi että pysyt täällä kotona vaan.
No no tämä avartaa vähän näkökulmia muillekin .
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
Minun siis aloittajan suonissa ei VIRTAA MITÄÄN MUSTALAISTA EIKÄ SUVUSSA KUMMANKAAN PUOLELTA VIRTAA EIKÄ VALEJUUTALAISTA EIKÄ VENÄLÄISTÄ VERTA EIKÄ MONGOLIALAISTAKAAN .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sano väärää todistusta lähimmäistä MOOSES PERKELE RIKOIT TAAS LAKISI ITSE .
Jeesuskin sanoi heistä laittomuuksien tekijöitä.
Loppupeleissä aika harvassa paikkaa hotellilla on oma ranta.
Vierailija kirjoitti:
Loppupeleissä aika harvassa paikkaa hotellilla on oma ranta.
Aika monella on hotellin edessä omat alueet rantaa . Jopa omat rantatuolit mikä ei maksa hotellin asukkaille .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun siis aloittajan suonissa ei VIRTAA MITÄÄN MUSTALAISTA EIKÄ SUVUSSA KUMMANKAAN PUOLELTA VIRTAA EIKÄ VALEJUUTALAISTA EIKÄ VENÄLÄISTÄ VERTA EIKÄ MONGOLIALAISTAKAAN .
Eli, oikeinkirjoitus aiheuttaa sinulle fyysistä kipua.
Pepperoni makkarasta on sidekudosta älä syö ja aasin ponin koipia kynsiä . Etsi laatua .