Tänään aloitetaan!

Vierailija

No niin. Tässä ketju meille ilta- ja mikä tahansa muukin vuorokauden aika -repsahtelijoille. Voisimmeko nyt ystävällisesti kimpassa lopettaa tämä pelleilyn ja pystyä laihtumaan, jos on laihdutettavaa tai lopettaa iltanapostelu ja olla kunnolla, vaikkei laihdutettavaa olisikaan. Tulkaa mukaan!

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Hyvä, kiitos ap! Minulla on huomenna The Maanantai, mutta hengessä mukana tänäänkin. Menemme synttäreille ja tulee olemaan haastavaa löytää sopivaa syötävää.
T. 65kg/157cm (eli se alkuvuodesta 5 kg pudottanut)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taasko tänään? Milloin seuraava aloitus? Monestiko aiotte aloittaa ensi viikolla?

Ihan joka aterialla aion "aloittaa" ja niin monta kertaa, että onnistun. Toivotaan, että saataisiin kaikki ketjussa elämäntavat kuntoon :)
T. 65/157
P.S. Minulla tavoitteena myös liikunnan aloittaminen uudelleen tauon jälkeen.

Vierailija

Hienoa. Itse joudun varmaan vähentämään liikuntaa, jotta onnistun vähentämään myös kaiken maailman hiilaria, joka mulla vääjäämättä johtaa ahmimiseen. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Itse joudun varmaan vähentämään liikuntaa, jotta onnistun vähentämään myös kaiken maailman hiilaria, joka mulla vääjäämättä johtaa ahmimiseen. Ap

Miksi pitäisi vähentää liikuntaa? Itsellen ollut nyt muutaman kk erittäin vähähiilarisella (20-40g/ vrk) ja käyn 3krt vko juoksulenkin 3-8km ja lisäksi lihaskuntoa treenaan salilla parikertaa viikossa. Rasvaa vaan tarpeeksi niin jaksaa. Laihtunutkin olen tässä ajassa n 8kg.

Vierailija

Huomenna alkaa täälläkin!

Tällä viikolla on tullut mussutettua pelkästään sipsejä jo puoli kiloa - puhumattakaan kaikesta muusta. Kunhan edes jouluun asti pysyisi ruodussa. Vaa'alla ei ole pariin kuukauteen uskaltanut edes käydä, mutta pahoin pelkään että 80 kg on jo tullut ylitettyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vähentää liikuntaa? Itsellen ollut nyt muutaman kk erittäin vähähiilarisella (20-40g/ vrk) ja käyn 3krt vko juoksulenkin 3-8km ja lisäksi lihaskuntoa treenaan salilla parikertaa viikossa. Rasvaa vaan tarpeeksi niin jaksaa. Laihtunutkin olen tässä ajassa n 8kg.

Tuntuu vaan, että näillä liikuntamäärillä myös hiilarit alkaa maistumaan ihan liikaa. Toki siihen toimii varmasti sama kuin ihan mistä tahansa johtuvaan mässäilyyn eli  ITSEKURI. Niin. No, nyt on onneksi aloitettu tänään. Viimeistä kertaa, koska mehän onnistutaan! Ajatelkaa sitä! Kuinka siistiä onkaan, että me onnistutaan. 

Vierailija

Ja mulla siis tiputettavaa noin 7 kg veikkaisin. En tarkalleen tiedä, koska en uskalla vaa'alle. Kuten varmaan te muutkin tunnesyöjät ymmärrätte, että jos siellä vaa'assa näkee sen järkyttävän ja epämotivoivan luvun, niin ahdistus voi johtaa syömiseen. Sairasta. En koe olevani tällä hetkellä nimittäin yhtään vahvoilla kestääkseni totuutta ja hallitakseni vaa'an lukemasta seuraavaa ahdistusta muulla kuin lyömällä heti hanskat tiskiin. Mutta jos ja KUN olen viikon ajan saanut onnistumisen kokemuksen joka päivä välttämällä iltasyömisen, uskon olevani selvemmillä vesillä ja saaneeni motivaatiota sen verran, että uskallan vaa'alle. Ymmärrättekö? Onko samanmoisia ajatuksia teillä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vaan, että näillä liikuntamäärillä myös hiilarit alkaa maistumaan ihan liikaa. Toki siihen toimii varmasti sama kuin ihan mistä tahansa johtuvaan mässäilyyn eli  ITSEKURI. Niin. No, nyt on onneksi aloitettu tänään. Viimeistä kertaa, koska mehän onnistutaan! Ajatelkaa sitä! Kuinka siistiä onkaan, että me onnistutaan. 

Mulla nyt ei sinänsä laihdutettavaa ole, puoltoista kiloa rasvaa muuttaa lihakseksi niin se on sitten siinä mutta komppaan tuota ensimmäisen viestin kirjoittajaa. Liikun 5-10h viikossa, tanssin, vedän HIIT-treenejä, lihaskuntoa jne. Ja kyllä huomaa eron hiilarihimossa verrattuna viikkoihin jolloin menee toi alle 5h. 

Siitä taas oon aivan eri mieltä että liikuntaa pitäis sen takia vähentää. Keho kyllä kertoo mitä se kaipaa ja liikkuva ihminen tarvii hiilareita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla siis tiputettavaa noin 7 kg veikkaisin. En tarkalleen tiedä, koska en uskalla vaa'alle. Kuten varmaan te muutkin tunnesyöjät ymmärrätte, että jos siellä vaa'assa näkee sen järkyttävän ja epämotivoivan luvun, niin ahdistus voi johtaa syömiseen. Sairasta. En koe olevani tällä hetkellä nimittäin yhtään vahvoilla kestääkseni totuutta ja hallitakseni vaa'an lukemasta seuraavaa ahdistusta muulla kuin lyömällä heti hanskat tiskiin. Mutta jos ja KUN olen viikon ajan saanut onnistumisen kokemuksen joka päivä välttämällä iltasyömisen, uskon olevani selvemmillä vesillä ja saaneeni motivaatiota sen verran, että uskallan vaa'alle. Ymmärrättekö? Onko samanmoisia ajatuksia teillä? 

Tuttuja ajatuksia toiselle lohtusyöjälle - ja hiilaripitoinen lohtusyöminen minut lihottikin. Laihduttaessa ei saa liikaa hypätä vaa'alla ettei lannistu -> repsahda ihan vaan vitutuksesta.
Tekosyyhän tämä tunnesyöminen tietenkin on ja tästä voi opetella pois, ennen kuin joku alkaa nillittää. Kyse on käyttäytymisestä jonka voi muuttaa, ei pysyvästä asiaintilasta.
T. 157/65

Vierailija

Niin no tarkemmin ajateltuna en tietenkään ole itsekään sitä mieltä, että liikuntaa pitäisi vähentää vaan just tarkoitin sitä, että en hallitse sitä hiilarin himoa, mikä siitä tulee. Eli tämäkin nyt vain on sitä, että pitäisi hallita. No, yritetään. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat