Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään aloitetaan!

Vierailija
18.10.2015 |

No niin. Tässä ketju meille ilta- ja mikä tahansa muukin vuorokauden aika -repsahtelijoille. Voisimmeko nyt ystävällisesti kimpassa lopettaa tämä pelleilyn ja pystyä laihtumaan, jos on laihdutettavaa tai lopettaa iltanapostelu ja olla kunnolla, vaikkei laihdutettavaa olisikaan. Tulkaa mukaan!

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tulette epäonnistumaan.

Vierailija
42/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, no enpä nyt sitten jatka tässä ketjussa enää "fitness-ruokavalioni" kanssa, pitikin mennä vastaamaan...
T. 63/157

Menikö herneet nenään?

Tämän piti olla motivaatio- ja tsemppiketju joten oli virhe (minulta) laittaa tuo ruokalista, täällä saa pelkkiä haukkuja aina jos erehtyy tekemään saman (vaikka söisi mitä!).
Eli tämä ei palvele mua siinä tarkoituksessa kuin odotin, mua ei kiinnosta keskustella ruokavalioista sinänsä vaan halusin tsemppiä enkä provovastauksia.
Jatkakaa.
Se 156 cm pitkä keliaakikko ja IBS-toipilas eli "fitness-ruokavaliota" noudattava

Ei kukaan haukkunut ruokavaliotasi, vaan ihmetteli proteiinin suurta määrää. Kyllä tsemppiketjussakin voi antaa neuvoja syömisistä. Eikös tämä ketju koske laihdutusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Jaha, no enpä nyt sitten jatka tässä ketjussa enää "fitness-ruokavalioni" kanssa, pitikin mennä vastaamaan...
T. 63/157

Menikö herneet nenään?

Tämän piti olla motivaatio- ja tsemppiketju joten oli virhe (minulta) laittaa tuo ruokalista, täällä saa pelkkiä haukkuja aina jos erehtyy tekemään saman (vaikka söisi mitä!).
Eli tämä ei palvele mua siinä tarkoituksessa kuin odotin, mua ei kiinnosta keskustella ruokavalioista sinänsä vaan halusin tsemppiä enkä provovastauksia.
Jatkakaa.
Se 156 cm pitkä keliaakikko ja IBS-toipilas eli "fitness-ruokavaliota" noudattava

Ei kukaan haukkunut ruokavaliotasi, vaan ihmetteli proteiinin suurta määrää. Kyllä tsemppiketjussakin voi antaa neuvoja syömisistä. Eikös tämä ketju koske laihdutusta?

"Epäterveellistä", "rahan haaskausta", "pilaa terveyden" on sun käsityksesi hyväntahtoisesta neuvomisesta?

Vierailija
44/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

T. 63/157

Menikö herneet nenään?

Jatkakaa.

"Epäterveellistä", "rahan haaskausta", "pilaa terveyden" on sun käsityksesi hyväntahtoisesta neuvomisesta?

Noihan on kaikki ihan tosiasioita. Eikö sulle näistä tule ajatus, että jotain korjattavaa on?

Vierailija
45/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on rakentavan kritiikin ja tsemppaamisen käsitteet tuntemattomia, nähtävästi.

Vierailija
46/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka päivä meneillä. Kahden tunnin kovat treenit takana ja iltavuoro edessä. Töissä on turvassa ja ihan helppo olla kunnolla ruuan suhteen.

Vierailija
47/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän ap:lla on mennyt?

Vierailija
48/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli nro 46. Eli täällä juuri tauolla töissä vedän kalkkunasalaattia. :)

Vierailija
49/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole liikaa proteiinia? T. Palstaraati haaskalla

Vierailija
50/76 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole liikaa proteiinia? T. Palstaraati haaskalla

Protskut kohdillaan, kuten myös hiilarit ja rasvat. Kalorivaje tänään 500 kcal. 

Vierailija
51/76 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muilla menee? Ap:lla ihan ok, mutta alkaa ahdistamaan heti kun alan ajattelemaan vaakaa, joka ei toistaiseksi ole vielä kuvioissa mukana. Perjantaina ajattelin uskaltaa. Ja sitten heti maanantaina uudestaan, ettei mene viikonloppu sössimiseksi. 

Vierailija
52/76 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympilläkin menee ihan hyvin. Eilen ennen nukkumaanmenoa oli niin kamala nälkä, että melkein pahaa teki. Söin sitten omenan, ja oli muuten parhaimman makunen omena, mitä koskaan oon syönyt! :D

Nyt kolmantena päivänä iski vasta tajuntaan se, miten paljon sitä on kiloja kertynyt. Miten sitä ei oo tajunnut aiemmin?! Siis kyllähän sitä päivittäin on peiliin katsonut, ehkä mulla on vaan sit ollut päällä joku puolustusmekanismi. Herkkuja ei oo tämän takia tehnyt edes mieli katsoa, enkä enää edes odota joulua. (Vaikka tuunkin olemaan sillon kahdeksan kiloa kevyempi!)

Vierailija
53/76 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan joulua, mutta nyt saatan jopa vähän odottaa sitä ihan vain sen takia, että tulen olemaan tyrmäävän näköinen viettäessäni sitä töissä. :) 

ap

Vierailija
54/76 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa hei täällä se ahmija eka sivulta.

plörinäksihän eilinen meni, ahmein pussin pähkinöitä, pussin karkkia, leipää...

nyt todella tukala ja turvonnut olo. en ole koskaan ollut näin lihava aiemmin. hirvittää nämä liikakilot. jouluksi haluaisin saada pois 5-10kg.

ajattelin testata karppausta kun monelle se on näyttänyt auttavan että menee mielenteotkin pois, se olisi tarpeen. 

tänään siis ensimmäinen päivä alle 20g hiilarit jolla aloitan. yritän pysyä lujana että jaksaisin ainakin sen 2viikkos näin matalilla hiilareilla kuten ohjeissa on. toivottavasti ruokahalu ja makean napostelu katoaisi ja rasva palaisi.. 

Vierailija
55/76 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin oon miettinyt taas karppausta. Joskus aiemminhan sitä siis harrastin, (en löydä nyt sille parempaa sanavalintaa) mutta kaatui lopulta johonkin krapula-aamuun. Hiilarittomien herkkujen eteen kun täytyy nähdä vähän ylimääräistä vaivaa, mikä kyllä lopulta on sen rehkimisen arvoista. Saa herkutella vähän paremmalla omallatunnolla :) Täytyy katsoa hiilaritonta uudelleen kun puurohiutaleet on käytetty. Oonkin etsinyt jo aamupuurolle hyvän karppikorvikkeen!

Mutta tuosta ahmimisesta. Löysin tänään itseni mättämässä jauhelihaa! Onneksi kerkesin tekemään korjausliikkeen hyvissä ajoin, ja miettimään syytä sille uskomattoman vahvalle yhtäkkiselle mielihalulle. Suolaahan mä oikeasti kaipasin, on tänään tullu juotua aika hyvin vettä ja oikeestaan ainoot suolat oon saanu kahesta ruisleivästä.

Taisteluntahtoa ekan sivun ahmijalle, kaks viikkoa on pieni hetki elämästä.

-10

Vierailija
56/76 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoskiitos tsempistä.. ollaa täällä auttamassa toisiamme voimaan paremmin! :)

illalla valvoin myöhään n. klo 1 asti ja sillon rupesi tekemään hirveästi mieli herkkuja kun oli niin kauan viime ruokailusta.. ei pitäisi valvoa että jaksaa töitäkin tehdä, tiedetään. 

aamupalaksi kuitenkin söin jauhelihaa n.150g ja kaalia. oli maukasta. oikein nautein jauhelihan mausta oli todella maukasta.. harvoin näin, tuppaa tulemaan yliannostus lihasta aina karppauksessa ja siihen se tyssännyt aiemmin. nyt ajattelin otta enemmän kananmunia, avocadoa ja pähkinöitä mukaan ettei olisi niin ilhaisaa pelkästään kuitenkin tarkkaillen 20g hh/pv nyt alussa ja sitten nostaa 5g hh/pv aina viikottain kun pääsisi ketoosiin. 

onko teillä kokemusta ketoosista? itselläni ei ole, mutta jostakin luin että 2 päivän aikana pitäisi alkaa kun sokerivarastot tyhjentyneet.. odotellessa. alku on aina hankalaa ja siihen pitää asennoitua että jaksaa sen yli, odottelen jo sitä pirteää karppaus oloa kun rasvaa käytetään energialähteenä! 

t. 54 

Vierailija
57/76 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

äääh ei yhtään maistu nyt liha ja muut "raskaat" ruoat :( tekisi mieli luovuttaa ja syödä paljon hedelmiä ja marjoja, puuroa, pähkinöitä, kuivahedelmiä, maapähkinävoita, riisikakkuja ja muute "terveellistä" herkkua :(( olen pulassa..

tänään olen syönyt yht. jauheluhaa n. 350g, kaalia, porkkanaa, 4 kananmunaa.. 

tuntuu tyhmältä rajoittaa hedelmiä ja marjoja ja kasviksia mutta tiedän että ylensyön niitä myös kuten pähkinät ja kuivahedelmät.. pitääkö vain hyväksyä että minut on luotu ylipainoiseksi. harmittaa kun en koskaan pysy ruodussa.. 

auttakaa. miten tsemppaatte itsenne kun tekee mieli luovuttaa?

t.54

Vierailija
58/76 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tsemppaan? En tiedä. Tällä hetkellä kiertelin pullaosastoa kaupassa, mutta jätin ne pehmoisat herkut kuitenkin hyllylle. Ajattelin lähinnä sitä, että mitä se mieskin ajattelisi jos tää herkkulakko oliskin päättynyt jo neljänteen päivään. Lisäks myös sitä, että niiden pullien takia mä joudun nyt edes oon tässä tilanteessa. Syömällä niitä mä vaan osottaisin, että ne pullat on mua vahvempia. Kuulostaa vähän hölmöltä, mutta niin mä pääsin tupakastakin eroon :D

Koita jaksaa. Sitten kun mielihalu on mennyt ohitse, voit olla itestäs ylpeä. :) Tai vaihtoehtoisesti potea järjetöntä morkkista ja itseinhoa. Eikö vihanneksetkaan maistu?

-10

Vierailija
59/76 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä -yritän- ajatella aina vähän pidemmälle. Esim. Kuukauden päähän. Eli koska mun nyt todennäköisesti pitää silloin kuukaudenkin päästä elää, käydä töissä ja pukeutua, niin teenkö sen mieluummin hoikempana vai paksuna. Tämä on nyt toiminut 5 päivää! Hienoa minä. 

Vierailija
60/76 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovutettu on karppauksen suhteen.. ei sovi mulle tommonen lihan syöminen liikaa :( aamulla maistu mutta sitte tulee kuvottava olo päivemmällä.. 

söin siis iltapalaksi riisikakkuja maapähkinävoilla sekä mansikoita ja banaanin.

aion jatkossa yrittää syödä hiukan paleosti (rennosti: kaurahiutaleet, maapähkinävoi jne tarjottaess syön mitä tarjotaan jne en ole ehdoton, annoskoot vain hukassa) ilman maitotuotteita ja viljoja paitsi kaurapuuroa. Aion siis syödä hedelmiä, marjoja, kauraa, riisiä, lihaa, kanaa, kalaa, munia, pähkinöitä, siemeniä, ja jopa kuivahedelmiä (piemempi pahe kun karkit vaikkei yvä ookkaan). Kävin juuri kaupassa kun jääkaappi ammottaa tyhjyyttään. Ostin seuraavat tuotteet:

-kurkku, tomaatti, pinaatti

-avocado

-munia

-banaani

-mansikoita, mustikoita, vadelmia

-omenoita

-cashewpähkinöitä 70g ettei liikaa söisi kerralla

valmiiks kaapista löytyy jo:

-kaurahiutaleita

-seesamin siemeniä

-oliivi ja koookosöljy

-maapähkinävoi

-riisikakkuja 

-sitruuna

-jauheliha

-kana

onkait nääki suht terveellisiä, annoskoot pitäis vaan saada hallintaan.. pakko yrittää nyt saada tää ruokailu haltuun.

ajattelin että jatkossa ostan per kauppareissu vaan yhden seuraavista tuotteista: cashewpähkinät, kuivahedelmät, maapähkinävoi. niidenkanssa kun on vähän liiankin hyvin napostelu menny... yksi kerrallaan, on jo 3x pienempi pahe. tosin nyt maapähkinävoita jo kotona ja ostin casheweja mutta pienen pussin..

saa heittää mielipiteitä ja parannus ehdotuksia ja kaikkea mahdollista..

t. 54