Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään aloitetaan!

Vierailija
18.10.2015 |

No niin. Tässä ketju meille ilta- ja mikä tahansa muukin vuorokauden aika -repsahtelijoille. Voisimmeko nyt ystävällisesti kimpassa lopettaa tämä pelleilyn ja pystyä laihtumaan, jos on laihdutettavaa tai lopettaa iltanapostelu ja olla kunnolla, vaikkei laihdutettavaa olisikaan. Tulkaa mukaan!

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 lisää..

ostin myös tuoretaateleista ja kaapista löytyy kotona jo kaalia kans, unohtui. 

Vierailija
62/76 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luovutettu on karppauksen suhteen.. ei sovi mulle tommonen lihan syöminen liikaa :( aamulla maistu mutta sitte tulee kuvottava olo päivemmällä.. 

söin siis iltapalaksi riisikakkuja maapähkinävoilla sekä mansikoita ja banaanin.

aion jatkossa yrittää syödä hiukan paleosti (rennosti: kaurahiutaleet, maapähkinävoi jne tarjottaess syön mitä tarjotaan jne en ole ehdoton, annoskoot vain hukassa) ilman maitotuotteita ja viljoja paitsi kaurapuuroa. Aion siis syödä hedelmiä, marjoja, kauraa, riisiä, lihaa, kanaa, kalaa, munia, pähkinöitä, siemeniä, ja jopa kuivahedelmiä (piemempi pahe kun karkit vaikkei yvä ookkaan). Kävin juuri kaupassa kun jääkaappi ammottaa tyhjyyttään. Ostin seuraavat tuotteet:

-kurkku, tomaatti, pinaatti

-avocado

-munia

-banaani

-mansikoita, mustikoita, vadelmia

-omenoita

-cashewpähkinöitä 70g ettei liikaa söisi kerralla

valmiiks kaapista löytyy jo:

-kaurahiutaleita

-seesamin siemeniä

-oliivi ja koookosöljy

-maapähkinävoi

-riisikakkuja 

-sitruuna

-jauheliha

-kana

onkait nääki suht terveellisiä, annoskoot pitäis vaan saada hallintaan.. pakko yrittää nyt saada tää ruokailu haltuun.

ajattelin että jatkossa ostan per kauppareissu vaan yhden seuraavista tuotteista: cashewpähkinät, kuivahedelmät, maapähkinävoi. niidenkanssa kun on vähän liiankin hyvin napostelu menny... yksi kerrallaan, on jo 3x pienempi pahe. tosin nyt maapähkinävoita jo kotona ja ostin casheweja mutta pienen pussin..

saa heittää mielipiteitä ja parannus ehdotuksia ja kaikkea mahdollista..

t. 54

Lihan liikaa syöminen ei ole hyväksi kenellekään. Eikä karppaukseen edes kuulu paljon lihaa. Taisit unohtaa sen "karpatessasi"

Karppauksessa pääpaino on kasviksilla, lihaa syödään vain tarpeen mukaan ja energia saadaan rasvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parahinta huomenta!

Viides aamu alkoi oikein hienosti, kun paino oli pudonnut kahdella kilolla! Hyvä että nesteet saa nyt kyytiä, tulee heti solakampi olo :)

Ja komppaan tätä:

Vierailija kirjoitti:

Lihan liikaa syöminen ei ole hyväksi kenellekään. Eikä karppaukseen edes kuulu paljon lihaa. Taisit unohtaa sen "karpatessasi"

Karppauksessa pääpaino on kasviksilla, lihaa syödään vain tarpeen mukaan ja energia saadaan rasvasta.

Myöskään riisikakkuja en viisneloselle suosittelis, ravintoarvoja olemattomasti ja prosessoitu riisi nostaa verensokerin heti taivaisiin. Ja toivottavasti maapähkinävoin sisältönä on vaan pähkinää (ja suolaa), sillä sokerin ja ylimääräisten öljyjen kanssa se on verrattavissa suklaaseen. Sitten ei ookaan mikään ihme, jos maapähkinävoi-riisikakkujen jälkeen tulee kahmittua kahden ihmisen edestä syötävää.. :) Itelläkin itsekuri on täysin kateissa, kun verensokeri on vaan tarpeeks alhaseks menny.

Mutta, tsemppiä nyt vielä. On hyvä, että oot saanu paheita pienennettyä, ja näin alussa se riittää. Sitten kun oot vauhtiin päässy, niin voit taas miettiä niitä pienentäis entisestään.

-10

Vierailija
64/76 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
65/76 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kiitos paljon tsempeistä!! ymmärrän ettei riisikakut, maapähkinävoi, liikaa pähkinöitä tai kuivahedelmät oo hyväksi tietenkään ja yritän pikkuhiljaa pienentää määriä. :)

tänään meni maapähkinävoin loput ja samoin normaalit cashewpähkinät. jos nyt muutaman päivän olisi ilman ja sitten vaan max yhtä näistä kerralla ostaa kaupasta siihen pyrin ja säännöllisiin ruokailuihin. 

t. 54

Vierailija
66/76 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mulla on menossa jo 9 päivä ja pari kiloa pudonnut (nesteitä suurinosa). Tavoite 57->50 (olen lyhyt eli älkää haukkuko anorektikoksi). Olen viime aikoina lihonnut melkein 5kg ja tällä menolla olen pian ylipainoinen. 64kg on mulle ylipaino mittareiden mukaan. Nyt 55,4 kg 9 päivän laihdutuksen jälkeen.

Mulla on aika tiukka dieetti, jota noudatan kuukauden ja sen jälkeen vähän rennommin. Tavoitteena päästä eroon sokeririippuvuudesta, etten sortuisi ahmimaan. Mulle täyskielto sokerille auttaa parhaiten. Olen korvannut sokerin mm. Vaahterasiirapilla ja hunajalla. Kookosta olen myös käyttänyt paljon ja se kuulemma parantaa myös aineenvaihduntaa. Tosin kookosta ei voi paljon syödä, on aika kaloripitoists. Kookospallot (viljattomat ja sokerittomat) on toimineet karkinkorvikkeena. Tosin ne sisältää lähinnä kookosta, joten ä muutaman voi enintään syödäm olen tehnyt vain pieniä annoksia kerralla, koska sorrun helposti ahmimaan.

Tänään söin silakkapihvejä ja lantturanskalaisia. Oli hyvää, suosittelen. Toki silakat voi vaihtaa muuhun.

Vierailija
67/76 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu... vaikein. Tsemppiä kaikille. Itseni mukaan lukien. 

Ap

Vierailija
68/76 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppu... vaikein. Tsemppiä kaikille. Itseni mukaan lukien. 

Ap

Varmasti onkin vaikeaa, jos asenne on noin pessimistinen.

Vierailija
69/76 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Mulla on menossa jo 9 päivä ja pari kiloa pudonnut (nesteitä suurinosa). Tavoite 57->50 (olen lyhyt eli älkää haukkuko anorektikoksi). Olen viime aikoina lihonnut melkein 5kg ja tällä menolla olen pian ylipainoinen. 64kg on mulle ylipaino mittareiden mukaan. Nyt 55,4 kg 9 päivän laihdutuksen jälkeen.

Mulla on aika tiukka dieetti, jota noudatan kuukauden ja sen jälkeen vähän rennommin. Tavoitteena päästä eroon sokeririippuvuudesta, etten sortuisi ahmimaan. Mulle täyskielto sokerille auttaa parhaiten. Olen korvannut sokerin mm. Vaahterasiirapilla ja hunajalla. Kookosta olen myös käyttänyt paljon ja se kuulemma parantaa myös aineenvaihduntaa. Tosin kookosta ei voi paljon syödä, on aika kaloripitoists. Kookospallot (viljattomat ja sokerittomat) on toimineet karkinkorvikkeena. Tosin ne sisältää lähinnä kookosta, joten ä muutaman voi enintään syödäm olen tehnyt vain pieniä annoksia kerralla, koska sorrun helposti ahmimaan.

Tänään söin silakkapihvejä ja lantturanskalaisia. Oli hyvää, suosittelen. Toki silakat voi vaihtaa muuhun.

Ai täyskielto sokerille ja kuitenkin korvaat sen sokerilla :D

Vierailija
70/76 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tullut kyllä herkuteltua.  On tullut syötyä mm. tortillapizza jauhelihalla, ananaksella ja muutamalla pavulla sekä muutama pala tumma geishaa. Mahdollisuus olisi ollut vetää överiksi ja syödä neljä pitsaa ja kaksi suklaalevyä, mutta sen sijaan keskityin maistelemaan ja nauttimaan. On mukavaa, kun tuollaisia pieniä herkkujakin mahtuu ruokavalioon, eikä niistä tullut yhteensä kuin noin 550 kcal. Loppupäiväksi kuitenkin kevennän ja syön pinaattikeittoa, illalla tarvittaessa pari omenaa tai porkkanaa. 

Eli vaikka näin viikonloppuna ote vähän lipsuisikin, ei se välttämättä huono juttu ole. :)

-10

Vierailija
71/76 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää, kun joku tulee tänne nillittämään asenteesta. Mutta siinäpähän nillittää. Asenteessa ei ole vikaa, pessimistinenkään en ole. Olen realisti ja hyvin tiedän, että viikonloppuna mun on hankalampi kieltäytyä herkuista enkä kyllä tasan tarkkaan ole ainoa! Mutta oli miten oli, tänään on mennyt paaaljon paremmin kuin aiempina viikonloppuina, jolloin syöminen on ollut kaksin käsin kauhomista. Nyt olen kyllä syönyt rennommin, mutta vain protskupatukan ja 2 karjalanpiirakkaa+munavoita ylimääräisinä. 

Ja ei, ei mennyt nahkoihin mulle sun nillittäminen pessimistisyydestä, kunhan sanoin. :D

ap

Vierailija
72/76 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jess tänään on pysynyt annoskoot hallinnassa, vaikka kaloreita tulikin 1700. Mutta en ahminut vaan söin 4 ateriaa tänään. tähän pyrin että ei tule herkkuhimoja ja tee miei ahmia kaksin käsin. en ole napostellut mitään tänään. yritän saada nyt ruokailut hallintaan ja sitten pikkuhiljaa ja hyvin maltillisesti karsia alemmas kaloreita. tsemppiä kaikille! 

t. 54

Vierailija
73/76 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin päivittäiset kalorit huitelee siinä 1700 paikkeilla, ja hyvin vielä ainakin toistaiseksi kevenen. Tänään oli aamupaino tasan 80 kg, eli kolme kiloa on lähtenyt kuudessa päivässä. Jouluun on hitusen alle kaks kuukautta, että enköhän vielä viisi kiloa saa kiristettyä. Mielummin lisään liikuntaa kun lasken kaloreita, muuten tulee sitten jouluna kahmittua suklaata kaksin käsin.

Koitan tässä nyt muutenkin oppia syömään siten, että sitten ihannepainoisena paino pysyisi samana, ilman että tarvis niin vakavasti tarkkailla jokaista suupalaa. Niin että tietäisin annoskoot ja sen, missä menee herkutteluissa hyvän maun raja. Mulla on tässä vielä kymmenen kilon ajan aikaa opetella. Viimeksi kun sain painon siihen ihanteeseeni, kituuttelin ennen sitä puoli vuotta tuhannella kalorilla. No tässä sitä sitten taas ollaan, kun ei osannut syödä niinkun 70-kiloisen kuuluu...

-10

Vierailija
74/76 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

plörinäks meni tänään :( kyllä harmittaa. tuli "vanhat" ahmimis himot esille joten söin sitten 3 lautasta puuroa ja 4 banaania, 300g taateleita, 500g mansikoita + jotakin rehuja. Näiden lisäksi normaalit ateriat oli 3kananmunaa, lihapullia x2 (yht n. 330g jauhelihaa) + salaattia kaikilla aterioilla.

tulipahan heitettyä puurohiutaleetkin roskiin, taatelitkin loppu, samoin banaanit. jatkossa en osta säästöön kaappeihin mitään mikä on ahmimis altista.. jospa auttaisi. tämä tarkottaa etten voi ostaa puurohiutalepakettia koska sitten rupean syömään hirveät määrät puuroa. en myöskään osta pähkinöitä tai kuivahedelmiä, enkä toistaiseksi kun max 2 banaania per kauppareissu. ei taateleita kun ovat aina 600g paketissa eikä sitten voi hillitä.. en pidä ruoka-aineiden rajottamisesta mutta uskon ettei nyt muukaan auta.. 

kananmunia aamupalaksi ja salaattia

lounaalla lihaa n.150g ja salaattia

välipalalla 1 hedelmä ja kasviksia

päivällinen 150g lihaa ja salaattia

iltapala hedelmä ja kasviksia..

miltä kuulostaa.. yritän tätä nyt noudattaa ja syödä PALJON kasviksia koska ovat niin vähäkalorisia.. 

sain raahattua itseni tänään lenkille aamusta ihme kyllä.. sitten se alamäki lähtikin.

yritän jatkossa lenkkeillä enemmän.. keksiä todellisen syyn ahmimiselle, keskittyä siihen tai keksiä vaihtoehtoisia "palkintoja" itselleen kuin ruoka.. 

t.54 tsempit kaikille..

Vierailija
75/76 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko vei mennessään yhteensä neljä kiloa, eli ollaan jo puolivälissä joulua! Herkkulakkoilu ei nyt ihan täysin totaalikieltäytymistä oo ollu, mutta oon kuitenkin onnistunut pitämään herkuttelut aisoissa. Tosiaan, viikonloppuna tuli syötyä sitä tummaa geishaa 40 g/päivä, ja eilen söin synkkää salmiakkia ehkä noin kymmenen makeisen verran. Enkä oikeastaan enää edes kaipaa herkkuja. Kaupan karkkihyllyillä tuoksuu kyllä huumaavalta, mutta silloinkin lähinnä mietin, että mitä sitten jouluna maistelisi. Dumle gingerbread löytyy ainakin paketista kuusen alta :)

Nälkää en oikeastaan enää tunne, joten ei tule sitten ahmittuakaan mitään. Eilen tosin oli pakko santsata toinenkin annos kanasalaattia, sillä lounas oli jäänyt väliin. Parit treenit on myöskin jäänyt pitämättä, aika tuntuu loppuvan kesken ja välillä on ihan kamala stressi. 

Vieläkö täällä ollaan hengessä mukana?

-10

Vierailija
76/76 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Viikonloppuna tuli syötyä herkkuja enemmän kuin piti, mutta laskelmieni mukaan ei kalorit kuitenkaan paikkunut yli, koska urheilin. Tää viikko on alkanut syömisten kannalta hyvin. 500-600 kcal vajeilla/pv oon mennyt. Ahdistaa kyllä liikunnan vähyys. Oon ollut duunissa tuplavuoroissa ja tänään iski flunssa. En siis pääse tänäänkään tekemään juuri mitään. Tiedän kyllä, että pääpaino pitää olla syömisessä ja niin se onneksi onkin. Tuntuu vain laiskottelulta, kun ei jaksa tehdä mitään kävelyä kummempaa.