Tänään aloitetaan!
No niin. Tässä ketju meille ilta- ja mikä tahansa muukin vuorokauden aika -repsahtelijoille. Voisimmeko nyt ystävällisesti kimpassa lopettaa tämä pelleilyn ja pystyä laihtumaan, jos on laihdutettavaa tai lopettaa iltanapostelu ja olla kunnolla, vaikkei laihdutettavaa olisikaan. Tulkaa mukaan!
Kommentit (76)
Mä olen niin kateellinen... Olen lievästi ylipainoinen ja se ei johdu liiasta syömisestä tai vääränlaisesta napostelusta. Olen noudattanut personaltrainerin dieettiä tarkalleen ja sain vain 2kg pois ja siihen se jäi... Olisi ihanaa kun joku vain sanoisi: älä syö tuota tai tuohon aikaan ja olisin sillä hoikka taas, mutta ei.... :( tsemppiä teille, itse olen tsemppini menettänyt...
Tänään ihan hyvin :). Mutta, eilen korkkasin konvehtirasian ja söin... kaikki :(. Vaikka viimeiset jo ihan oksetti. Joku ehkä tietää tunteen..
Vierailija kirjoitti:
Niin no tarkemmin ajateltuna en tietenkään ole itsekään sitä mieltä, että liikuntaa pitäisi vähentää vaan just tarkoitin sitä, että en hallitse sitä hiilarin himoa, mikä siitä tulee. Eli tämäkin nyt vain on sitä, että pitäisi hallita. No, yritetään.
Et liiku tarpeeksi. Joka kerta kun tulee hiilarin himo niin 5 - 10 km lenkille.
No niin. Vaikein aika on käynnissä. Ilta. En aio repsahtaa yhtään. Yksi omena ja porkkanoita on odottelemassa, jos nyt vielä jotain haluan syödä. Muuten olen päivän kalorini syönyt.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Vaikein aika on käynnissä. Ilta. En aio repsahtaa yhtään. Yksi omena ja porkkanoita on odottelemassa, jos nyt vielä jotain haluan syödä. Muuten olen päivän kalorini syönyt.
Tsemppiä! Myös teetä voi iltaisin juoda jos syöpötyttää. Piikkimatolla köllötellä, lukea kirjaa, tai tv:tä katsellessa tehdä liikkuvuusharjoituksia (pyöritellä niveliä ja venytellä)...
Olen mukana. Aion pudottaa 2,8 kg jouluun mennessä eli vähän ja melko hitaasti. Tällä hetkellä iltapaino on 59,8 kg. Siitä lähdetään. Pituutta 157,5 cm. Me onnistutaan!
Mukana!
Pudotettavaa vaikka kuinka 162cm / 81 kg. Huomenna niskasta kiinni...
Pakkohan se oli hypätä vaa'alle ottamaan selvää, kuinka suuri urakka sitä oikein on tulossa. Ja kyllähän se oli enemmän mitä pelkäsin – 83 kiloa. Neljännesvuodessa paino on siis noussut kahdeksan kiloa, aivan älytöntä! Nyt on pakko ryhdistäytyä. Olisikohan mahdollista karistaa nuo kahdeksan kiloa jouluun mennessä? Olis taas uudenvuodenlupauksen aikaan samat lähtökohdat kuin viime kerralla..
-10
Nro. 10:lle.
Mahdolista voi olla, mutta mua ainakin auttaa, jos -yritän- olla ajattelematta kokonaismäärää ja sitä mihin mennessä ne kilot tulee olla pois. Edellyttää tietysti sitä, ettei sitten ala himmailemaan ajatellen, että eihän tässä mitään kiirettä ole. Siihen en ota siis kantaa, että mihin mennessä karistat, mutta kyllä sä pystyt!!
Miten teillä menee?
Mulla on päivän ateriat suunniteltuna & kaupassa käyn töiden jälkeen heti. Miestä patistin olemaan enemmän mun tukena tässä projektissa.
Mulla ei ole tarkkaa tavoitepainoa (ennen lapsia painoin 57 kg) mutta alle 60 kilon haluaisin ainakln.
T. 157 cm ja tänään nähtävästi 63.4 kg
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä menee?
Mulla on päivän ateriat suunniteltuna & kaupassa käyn töiden jälkeen heti. Miestä patistin olemaan enemmän mun tukena tässä projektissa.Mulla ei ole tarkkaa tavoitepainoa (ennen lapsia painoin 57 kg) mutta alle 60 kilon haluaisin ainakln.
Kerrotko, mitä aiot tänään syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä menee?
Mulla on päivän ateriat suunniteltuna & kaupassa käyn töiden jälkeen heti. Miestä patistin olemaan enemmän mun tukena tässä projektissa.Mulla ei ole tarkkaa tavoitepainoa (ennen lapsia painoin 57 kg) mutta alle 60 kilon haluaisin ainakln.
Voin kertoa :) Olen viljattomalla ja osin maidottomalla ruokavaliolla allergioideni vuoksi.
Aamu: heraproteiini-kookosmaito-marjasmoothie
Lounas: töissä broilerin koipireisi ja salaattipöytä
Päivällinen: inkiväärin kanssa paistettua kanaa ja wok-vihanneksia
Ilta: heraproteiini-avokado-marjasmoothie TAI munakas ja tuoreita kasviksia, jos tekee mieli ruokaisampaa
Näistä syömisistä tulee noin 1400 kcal/pvä, ruokavalio on valmentajan koostama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä menee?
Voin kertoa :) Olen viljattomalla ja osin maidottomalla ruokavaliolla allergioideni vuoksi.
Ilta: heraproteiini-avokado-marjasmoothie TAI munakas ja tuoreita kasviksia, jos tekee mieli ruokaisampaa
Näistä syömisistä tulee noin 1400 kcal/pvä, ruokavalio on valmentajan koostama.
Aika paljon näyttää olevan proteiinia. Oletko laskenut, kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä menee?
Näistä syömisistä tulee noin 1400 kcal/pvä, ruokavalio on valmentajan koostama.Aika paljon näyttää olevan proteiinia. Oletko laskenut, kuinka paljon?
Proteiinia näyttäisi olevan minunkin mielestäni liikaa.. Ei ihminen tarvitse minkään PT ohjeita ruokailuun. Ei kuulosta terveelliseltä ruokavaliolta. Miksi mennä mukaan fitness pt juttuihin, kun on todistettukin ettei niitä tarvita laihtuakseen? Hyvin pärjää järkevällä perus syömisellä.
Pelkkää rahan haaskausta noi on ja pahimmillaan aiheuttaa puutostiloja ja pilaa terveyden.
^ 20-30g/ateria eli paljon. Mutta tästä nyt ei tarvi tässä ketjussa enempää, tämä ruokavalio on mulle hyvä kunhan noudatan sitä enkä mässytä esim. suklaata, gluteenitonta paahtoleipää juustolla, friteerattuja siipiä... mulle jää kaikki pienetkin poikkeukset aina "päälle" ja se on ongelma.
Jaha, no enpä nyt sitten jatka tässä ketjussa enää "fitness-ruokavalioni" kanssa, pitikin mennä vastaamaan...
T. 63/157
Vierailija kirjoitti:
Jaha, no enpä nyt sitten jatka tässä ketjussa enää "fitness-ruokavalioni" kanssa, pitikin mennä vastaamaan...
T. 63/157
Menikö herneet nenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 63/157Menikö herneet nenään?
Tämän piti olla motivaatio- ja tsemppiketju joten oli virhe (minulta) laittaa tuo ruokalista, täällä saa pelkkiä haukkuja aina jos erehtyy tekemään saman (vaikka söisi mitä!).
Eli tämä ei palvele mua siinä tarkoituksessa kuin odotin, mua ei kiinnosta keskustella ruokavalioista sinänsä vaan halusin tsemppiä enkä provovastauksia.
Jatkakaa.
Se 156 cm pitkä keliaakikko ja IBS-toipilas eli "fitness-ruokavaliota" noudattava
Tosi kiva, että on saatu porukkaa mukaan tänne. Mulla on oikeesti todella paljon motivoituneempi olo kuin aikoihin, koska on tullut vertaisia esiin. (Ok. Kello on puoli kaksitoista ja loppuelämän eka päivä kyseessä, mutta kuitenkin). Toivoa on. Kiitos. -Ap.