Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain aikaa itselleni ja tajusin yhden hyvin surullisen asian

Vierailija

Että minulla ei oikeasti ole ystäviä. Näiden viiden päivän aikana, jotka sain vapaaksi arjen pyörityksestä ja vain itselleni, olen vain ollut yksin. Siivonnut, levännyt, katsonut elokuvia ja shoppaillut.

Ennen olisin pyytänyt ystäviä kylään, käynyt heidän kanssa syömässä, elokuvissa ja illanvietoissa.

Lasten saannin myötä ystävät ovat vain kaikonneet. Surullista.

Kommentit (4)

Vierailija

Mieti myös omaa käytöstäsi ja sitä miten itse olet kohdellut ystäviäsi.

mulla oli meinaan yksi ystävä joka ei sen jälkeen kun löysi miehen tullut enää mihinkään ilman häntä, koska yhteistä vapaa-aikaa ei kuulemma ollut paljon ja halusi sen viettää miehensä kanssa.

ja sitten kun lapset tulivat niin eivät tulleet edes yhdessä koska halusivat pyhittää yhteisen vapaa-ajan perheelle.

Ei tullut edes minun häihin koska ne olivat lapsettomat.

nyt sitten eron tultua ja kun lapset ovat miehellä, pitäisi hänet kutsua mukaan. Juu ei kiinosta enää.

Vierailija

Itselläni ei ole koskaan ollut ystäviä, luulisi että siihen tottuu, mutta voin sanoa että ei totu! Välillä on todella hankalaa kun elää  oikeastaan 24/7 neljän seinän sisällä. Sosiaalisten tilanteiden pelko, ihmispelko jne ei helpota tilannetta. Lapset tarhaan/ pois ja pari kertaa koirat pikku lenkille, siinä mun ulkomaailma on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat