Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teenkö mielestänne oikein..,

äitiliini

Olen kolmekymppinen nainen, olen ollut kymmenen vuotta mieheni kanssa yhdessä. Meillä on kaksi lasta. Melkeinpä koko yhdessäolo ajan mieheni on pettänyt minua, käynyt maksullisissa,chattaillut, viestitellyt ja tapaillut muita naisia. Joka kerta kun hän on jäänyt kiinni hän on saanut manipuloitua minut jatkamaan suhdettamme. Nyt mittani on täynnä, olen hakenut eroa sekä mies muuttaa pois asunnostamme, vaikka hän kuinka yrittää vannoa sitä että hän muuttuu ja hän paranee tästä, en pysty enää oman itseni takia enää tähän. Tarvitsisin teiltä kannustusta, en haukkuja sillä on aika rikottu olo

Kommentit (3)

Vierailija

Järkevä valinta, aivan varmasti tiedät jo ettei tule muuttumaan. Anna sen kiemurrella ja kärsiä hinta omista teoistaan. Nyt on sun aika elää! Ja tulla onnelliseksi. Kuka tietää mitä vielä on sua odottamassa :-)

Vierailija

Kakkoselle.. onneksi tuolla asenteella se vielä kosahtaa omaankin nilkkaan, ellei jo ole niin käynyt, onnittelut pimeästä sielustasi.. ja mustasta sydämestä.

Vierailija

Tuota noin... Olet aikuinen ihminen ja jokaisen aikuisen pitäisi osata ihan itse päättää elämänsä suunnat eikä syyttää pahasta olostaan muita, tässä tapauksessa miestä. SINÄ olet jäänyt suhteeseen vaikka olet alusta lähtien tiennyt sen olevan huono. Sinä et ole tehnyt mitään asioiden hyväksi vaikka vaihtoehtoja olisi ollut. Miksi? Mikä on ollut tekosyysi jäädä nyhertämään suhteeseen ja vieläpä opettaa lapsille tätä sairasta toimintamallia? Ehkä miehesi on ollut paska, mutta tuskin hän on sinua kotiin ketjulla kiinnittänyt. Turha itkeä enää sen jälkeen kun lirit ovat jo pöksyssä, joten lopeta miehesi syyttely ja ota vihdoinkin kantaaksesi vastuu omasta elämästäsi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat