Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte elää tissejä kantaen?

Vierailija
16.10.2015 |

Transmies ihmettelee miten joku voi pitää hyvänä elämänä painavien läskimöykkyjen raahaamista paikasta toiseen. Poistoleikkaus siintää unelmissa, toivottavasti toteutuu tai edessä on varma ennenaikainen kuolema.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla silikonit? Ne varmaan painaa vähän enemmän kuin tavalliset naisten rinnat. Toki monella naisella onkin selkäongelmia ja halua leikkaukseen, mutta en imettäessäkään kokenut oloani mitenkään vaikeaksi.

Vierailija
2/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aika hyvin!

Elinajanodotteemme on 7-8 vuotta korkeampi kuin teillä, jotka raahaatte sitä möykkyä jalkovälissänne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nämä a-kupin rinnat paljoa paina =)

Vierailija
4/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sulla silikonit? Ne varmaan painaa vähän enemmän kuin tavalliset naisten rinnat. Toki monella naisella onkin selkäongelmia ja halua leikkaukseen, mutta en imettäessäkään kokenut oloani mitenkään vaikeaksi.

Ei ole vaan 100% läskiä. Odotan POISTOleikkausta koska olen transMIES.

Vierailija
5/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kotiikärryt on toiminu aika hyvin!

Vierailija
6/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti aika hyvin!

Elinajanodotteemme on 7-8 vuotta korkeampi kuin teillä, jotka raahaatte sitä möykkyä jalkovälissänne. 

Eli 7-8 vuotta enemmän kärsimystä hiostavien ulokkeiden kanssa. No thanks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti aika hyvin!

Elinajanodotteemme on 7-8 vuotta korkeampi kuin teillä, jotka raahaatte sitä möykkyä jalkovälissänne. 

Hyi, en voi edes kuvitella kuinka ällöä olisi kantaa jalkovälissä möyhhyä :D

 

 

Vierailija
8/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tottuu. Itse pääsin rintojen pienennysleikkaukseen kuitenkin lopulta. Tosin vieläkin nännit ovat jotenkin liian isot ollakseen miehekkäät ja kainalon tienoilla on sellaista rasvakertymää, jota oli kirurgin mukaan vaikea poistaa eli ihan miehekäs rinta ei ole vieläkään, mutta voin käyttää mitä t-paitaa haluan ilman että ihmiset nauravat.

 

Useimmilla aikuisilla taitaa olla ylipainoa aika monta kiloa ja siinä se rinta on vain pieni osa. Parempi olisi kai kysyä miten ihmiset kestävät ilman rasvaimua ja laihdutusta.

Ja naisillahan tuota rasvaa on muutenkin varsin paljon ja nuoren naisen kunto vastaa viisikymppisen ikämiehen kuntoa. Rintojen poisto tuskin siinä paljon vaikuttaisi.

 

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti aika hyvin!

Elinajanodotteemme on 7-8 vuotta korkeampi kuin teillä, jotka raahaatte sitä möykkyä jalkovälissänne. 

Joo mutta tissit on ainoat jotka tarvii kannattimet. Miehellä ei ole yhtään noin huonosti suunniteltua osaa. Tussusta ja kuukkendaaleistu en tässä nyt edes ala.

Vierailija
10/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Kaikkeen tottuu. Itse pääsin rintojen pienennysleikkaukseen kuitenkin lopulta. Tosin vieläkin nännit ovat jotenkin liian isot ollakseen miehekkäät ja kainalon tienoilla on sellaista rasvakertymää, jota oli kirurgin mukaan vaikea poistaa eli ihan miehekäs rinta ei ole vieläkään, mutta voin käyttää mitä t-paitaa haluan ilman että ihmiset nauravat.

Useimmilla aikuisilla taitaa olla ylipainoa aika monta kiloa ja siinä se rinta on vain pieni osa. Parempi olisi kai kysyä miten ihmiset kestävät ilman rasvaimua ja laihdutusta.

Ja naisillahan tuota rasvaa on muutenkin varsin paljon ja nuoren naisen kunto vastaa viisikymppisen ikämiehen kuntoa. Rintojen poisto tuskin siinä paljon vaikuttaisi.

-Mies 29v + 1v-

Häh oletko sinäkin trans???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Vierailija kirjoitti:

 

Ilmeisesti aika hyvin!

Elinajanodotteemme on 7-8 vuotta korkeampi kuin teillä, jotka raahaatte sitä möykkyä jalkovälissänne. 

 

 

Joo mutta tissit on ainoat jotka tarvii kannattimet. Miehellä ei ole yhtään noin huonosti suunniteltua osaa. Tussusta ja kuukkendaaleistu en tässä nyt edes ala.

Eiköhän se rintaliivien pitäminen ole enemmän mukavuusjuttu. Jotkut kokevat tarvitsevansa niitä ja toiset eivät. Vähän sama juttu on miesten alasuojien ja tanssivyön kanssa; joillekin se liike voi olla liian häiritsevää ja toisille ei.

Arkielämää ajatellen naisen alakerta lienee kätevämpi paitsi vuotojen aikaan.

 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Mies 29v kirjoitti:

 

Kaikkeen tottuu. Itse pääsin rintojen pienennysleikkaukseen kuitenkin lopulta. Tosin vieläkin nännit ovat jotenkin liian isot ollakseen miehekkäät ja kainalon tienoilla on sellaista rasvakertymää, jota oli kirurgin mukaan vaikea poistaa eli ihan miehekäs rinta ei ole vieläkään, mutta voin käyttää mitä t-paitaa haluan ilman että ihmiset nauravat.

Useimmilla aikuisilla taitaa olla ylipainoa aika monta kiloa ja siinä se rinta on vain pieni osa. Parempi olisi kai kysyä miten ihmiset kestävät ilman rasvaimua ja laihdutusta.

Ja naisillahan tuota rasvaa on muutenkin varsin paljon ja nuoren naisen kunto vastaa viisikymppisen ikämiehen kuntoa. Rintojen poisto tuskin siinä paljon vaikuttaisi.

-Mies 29v + 1v-

 

 

Häh oletko sinäkin trans???

Niin kai ne nännit voi rajata siitä mistä haluaa eikä luonnollisia reunoja pitkin? Muuten ne on poistettava kokonaan! Oliskohan tatuoidut ''nännit'' miten uskottavat..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi. Onneksi olen lauta.

Vierailija
14/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

 

Vierailija kirjoitti:

 

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti aika hyvin!

Elinajanodotteemme on 7-8 vuotta korkeampi kuin teillä, jotka raahaatte sitä möykkyä jalkovälissänne. 

Joo mutta tissit on ainoat jotka tarvii kannattimet. Miehellä ei ole yhtään noin huonosti suunniteltua osaa. Tussusta ja kuukkendaaleistu en tässä nyt edes ala.

 

Eiköhän se rintaliivien pitäminen ole enemmän mukavuusjuttu. Jotkut kokevat tarvitsevansa niitä ja toiset eivät. Vähän sama juttu on miesten alasuojien ja tanssivyön kanssa; joillekin se liike voi olla liian häiritsevää ja toisille ei.

 

Arkielämää ajatellen naisen alakerta lienee kätevämpi paitsi vuotojen aikaan.

-Mies 29v + 1v-

Juu voin kertoo: EI OLE! Naisen alakerta.. issue from hell!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Mies 29v kirjoitti:

 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti aika hyvin!

Elinajanodotteemme on 7-8 vuotta korkeampi kuin teillä, jotka raahaatte sitä möykkyä jalkovälissänne. 

Joo mutta tissit on ainoat jotka tarvii kannattimet. Miehellä ei ole yhtään noin huonosti suunniteltua osaa. Tussusta ja kuukkendaaleistu en tässä nyt edes ala.

Eiköhän se rintaliivien pitäminen ole enemmän mukavuusjuttu. Jotkut kokevat tarvitsevansa niitä ja toiset eivät. Vähän sama juttu on miesten alasuojien ja tanssivyön kanssa; joillekin se liike voi olla liian häiritsevää ja toisille ei.

Arkielämää ajatellen naisen alakerta lienee kätevämpi paitsi vuotojen aikaan.

-Mies 29v + 1v-

 

 

Juu voin kertoo: EI OLE! Naisen alakerta.. issue from hell!

Enpä usko. Naisen alakerta on todella hienosti suunniteltu arkielämän kannalta.

 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
16/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikosti jaksan, tarkoitus olisi kustantaa pienennysleikkaus vaikka omista rahoista. Ongelmana minulla on ennen muuta rintaliiviperäinen närästys, mutta kyllä se rintojenalusiho myös hikoaa epämiellyttävästi. 

Eipä silti, ihmettelen myös samaa mitä muutama muu tässä ketjussa: mahtaa olla hankalaa, kun jalkovälissä on roikkuvia ulokkeita, vieläpä sellaisia, joille ei suurin surminkaan mitään tällejä haluaisi. Miten esim. pyöräily onnistuu miellyttävästi?

Vierailija
17/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse niitä kantaa mukana, nimittäin roikkuvat jo valmiiksi minussa kiinni. Ja kun on pienet rinnat, niin hyvin vähän niistä muutoinkaan mitään haittaa on. Urheillessakin oikein kätevät, kun saa urheiluliiveillä rintakehän littanaksi latistettua.

Vierailija
18/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikosti jaksan, tarkoitus olisi kustantaa pienennysleikkaus vaikka omista rahoista. Ongelmana minulla on ennen muuta rintaliiviperäinen närästys, mutta kyllä se rintojenalusiho myös hikoaa epämiellyttävästi. 

Eipä silti, ihmettelen myös samaa mitä muutama muu tässä ketjussa: mahtaa olla hankalaa, kun jalkovälissä on roikkuvia ulokkeita, vieläpä sellaisia, joille ei suurin surminkaan mitään tällejä haluaisi. Miten esim. pyöräily onnistuu miellyttävästi?

Pyöräily on monesti miellyttävämpää miehelle, koska miehen vehkeet ovat lantion edessä eikä alla. Miehen ei siis tarvitse istua niiden päällä kuten naisen, jolloin voi syntyä ikävää hankausta yksilöllisestä anatomiasta riippuen.

 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
19/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kyllä ne siinä kulkee mukana mitenkään ponnistelematta. Samalla tavalla kulkeutuvat kuin uroiden heiluvatkin.

Vierailija
20/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Vierailija kirjoitti:

 

Ilmeisesti aika hyvin!

Elinajanodotteemme on 7-8 vuotta korkeampi kuin teillä, jotka raahaatte sitä möykkyä jalkovälissänne. 

 

 

Joo mutta tissit on ainoat jotka tarvii kannattimet. Miehellä ei ole yhtään noin huonosti suunniteltua osaa. Tussusta ja kuukkendaaleistu en tässä nyt edes ala.

Mitä sä niistä läskilärpäkkeistä marmatat? Poista, poista ne jo, ihan samahan se sulle on, mitä toisilla on tisseinään.