Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte elää tissejä kantaen?

Vierailija
16.10.2015 |

Transmies ihmettelee miten joku voi pitää hyvänä elämänä painavien läskimöykkyjen raahaamista paikasta toiseen. Poistoleikkaus siintää unelmissa, toivottavasti toteutuu tai edessä on varma ennenaikainen kuolema.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on vähän näkökulmatonta transmiehenä kummastella, mikseivät kaikki naiset inhoa rintojaan, koska suurin osa naisista ei koe sukupuolidysforiaa. Toisaalta en itsekään (cis-naisena) ymmärrä, miten joku voi haluta tarkoituksella suurentaa rintansa niin valtaviksi, että normaalielämä häiriintyy. En myöskään tajua kuukautisten ylistämistä naiseuden huipentumana, koska kuukautisten aikaan oloni omassa kehossani on nimenomaan epämukava kipujen ja turvotuksen takia. Näkökulmani sukupuoleeni on aika välinpitämätön, en koe olevani erityisen naisellinen mutta tällaiseksi synnyin, joten näillä mennään. Ajattelisin miehenäkin luultavasti samoin. Toisinaan ihmiskehon yliseksualisointi vituttaa, varsinkin rintojen seksualisointi, koska ihminen ei ole mikään seksikone vaan paljon monimutkaisempi olento.

Vierailija
22/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kyllä ne siinä kulkee mukana mitenkään ponnistelematta. Samalla tavalla kulkeutuvat kuin uroiden heiluvatkin.

Ehei. Vain toisiin tarvitsee kaupasta ostaa kannattimet. Miesten heiluvilla taas saa kuukkendaalit loppumaan, tissit kasvamaan ja tuottamaan maitoa. Kaikkien muiden muutosten lisäksi. Tisseillä ei tällaista vaikutusta miehiin ole. Elinajanodotteen ero miehillä ja naisilla on 5 vuotta ja sekin usein paskat housuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Kaikkeen tottuu. Itse pääsin rintojen pienennysleikkaukseen kuitenkin lopulta. Tosin vieläkin nännit ovat jotenkin liian isot ollakseen miehekkäät ja kainalon tienoilla on sellaista rasvakertymää, jota oli kirurgin mukaan vaikea poistaa eli ihan miehekäs rinta ei ole vieläkään, mutta voin käyttää mitä t-paitaa haluan ilman että ihmiset nauravat.

Useimmilla aikuisilla taitaa olla ylipainoa aika monta kiloa ja siinä se rinta on vain pieni osa. Parempi olisi kai kysyä miten ihmiset kestävät ilman rasvaimua ja laihdutusta.

Ja naisillahan tuota rasvaa on muutenkin varsin paljon ja nuoren naisen kunto vastaa viisikymppisen ikämiehen kuntoa. Rintojen poisto tuskin siinä paljon vaikuttaisi.

-Mies 29v + 1v-

Voi... :D Aivan. Aivan.

Vierailija
24/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja perse parasta mitä naisessa on.

Vierailija
25/25 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin kysyisi miten jaksaa raahata mukana mahaa, persettä, pikkurillejä, vasenta jalkaa.... Eli, ihan tuossa mukana kulkevat. Rintarauhaset niissä vie enemmän tilaa kuin rasva. Itse olen ihmetellyt miksi joku tieten tahtoen syö hormoneja, jotka saa naaman kasvamaan ylimääräistä karvaa, mutta kukin tavallaan. Ap vaikuttaa hiukan epävakaalta ja naisvihamieliseltä. Ei kaikki muut vihaa tissejään, vaikka ap vihaa omiaan. Minusta tissit on kivoja :)