Mä oon aina luullut että näytän nuorelta ikäiseksi mutta tuttu otti minusta laivalla kuvia ja
Näytän niissä ihan mummolta ja karseet silmärypyt. Olen vasta 33v!
Kommentit (11)
Itse olen 34-vuotias ja pari hädin tuskin kaksikymppistä luuli minua äskettäin 20-vuotiaaksi. Mutta olenkin mies. Säilymme tavallisesti paremmin.
Olin aika tarkalleen 50, töissä suunnilleen kolmekymppinen työkaveri kyseli, onko minulla mitään pelikonsoleja. Kerroin että minulla oli 8 bittinen Nintendo 90-luvun alussa, sen jälkeen ei ole ollut mitään. Tuijotti minua pitkään, ja sitten sai kysytyksi, paljonko minulla on ikää. Luuli minua ikäisekseen.
M53
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 34-vuotias ja pari hädin tuskin kaksikymppistä luuli minua äskettäin 20-vuotiaaksi. Mutta olenkin mies. Säilymme tavallisesti paremmin.
Oletko jokin elintarvike
Ihminen pitää ulkonäköään noin 20% parempana kuin ulkopuolinen katsoja.
Niin se on kun harva on joka kulmasta kaunis.
Vinkkinä 30 vuotiaana ei näytä parikymppiseltä. 40 vuotias ei näytä kolmikymppiseltä. Ei vaikka kävisi operaatiossa. Voi näyttää paremmalta, mutta harva leikkauksen läpi käyneistä varsinaisesti näyttää nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jokin elintarvike
En vaikka joillekin naisille vaikutan näyttäytyväni jonkinlaisena pelkkänä seksileluna. : /
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä 30 vuotiaana ei näytä parikymppiseltä. 40 vuotias ei näytä kolmikymppiseltä. Ei vaikka kävisi operaatiossa. Voi näyttää paremmalta, mutta harva leikkauksen läpi käyneistä varsinaisesti näyttää nuoremmalta.
Riippuu ihan yksilöstä. Jotkut oikeasti näyttävät reilusti ikäistään nuoremmilta, toiset vanhemmiltaan jne,
Jo viiden vuoden päästä katsot kuvia, että olitpa näpsäkkä 😄😄😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jokin elintarvike
En vaikka joillekin naisille vaikutan näyttäytyväni jonkinlaisena pelkkänä seksileluna. : /
Silloin, kun sinua luultiin 20-vuotiaaksi, sinussa oli varmaan uudet patterit ja olit voimakkaimmalla värinäasetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan yksilöstä. Jotkut oikeasti näyttävät reilusti ikäistään nuoremmilta, toiset vanhemmiltaan jne,
No joo. On minulla yksi ystävä joka on nuoren näköinen ja edelleen tyttömäisesti hoikka. Nyt on jo 43-vuotias, mutta on jollain tavalla iätön. Voisi olla vaikka alle 29v tai sitten 35v. Riippuu minkälaiset elintavat näillä ikäehdokkailla olisivat olleet. Mutta ei kukaan uskoisi että on jo yli nelikymppinen.
Nämä ovat #poikkeuksia#
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan ei. Mies on jo ilman elintapojenkin vaikutusta kehon iältä keskimäärin 4 vuotta vanhempi kuin samanikäinen nainen. Liittyy kai solujen kokoon, jotka ovat isompia ja vanhenevat miehillä nopeammin.
Peili on keksitty.
No uusi kampaus ja uuden vaatteet niin voi parantua.