Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö perheelliset naiset ns. "Tyttöjen reissuilla"?

Vierailija
13.10.2015 |

Missä käytte, kenen kanssa ja mitä teette? Onko tärkeitä teille? Käykö miehenne "Poikien reissuilla"?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettääkö kukaan teistä miestään? Be honest.

En petä.

Mä tarvitan tunnesiteen sinne sänkyyn joten mulla ei ole ollut ikinä 1 yön panoja. Edes sinkkuna vuosikymmeniä sitten. 

Menen reissuille ihan muista syistä.

Vierailija
82/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ystävän kanssa olen käynyt reissussa muutaman kerran. Muut reissut ovat olleet Suomessa viikonloppumatkoja, yksi oli pitkä viikonloppu Tallinnassa. Mukavaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surkeaa osalla. Ei käy, koska ei ole kavereita. Ei käy, koska mies mököttää ja hetken päästä ei enää ole niitä kavereita. Ei jaksa, koska arki.

Elämä on hauskanpitoa varten. Itse en jaksaisi koko ajan vaan pelkkää arkea neljän seinän sisällä. Ystävien kanssa kuuluu pitää yhteyttä tai ne menettää ja sitten itket yksinäisyyttä.

Ei ne reissut mitään pettämistä ole.

Vierailija
84/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy. Olen kai jotenkin omituinen, kun koskaan ei ole kiinnostanut tyttöjen kanssa viinin maistelu ja kikatus ja yleensä loppuillasta korkkarit kattoon kännääminen.

Olen vähän yksinäinen susi ja teissaan ja kuljen mieluiten yksin, jos näin perheellisenä jossakin reissussa käyn 

Etkö tosiaan keksi ystävien kanssa muuta kuin viinin maistelua, kikatusta ja kännäämistä?

Vierailija
85/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Käydään ystävien kanssa mökillä, konserteissa, matkoilla ja retkillä jne. 

Sama myös miehellä. Hänellä sama porukka lapsuudesta lähtien ja samat kohteet. 

Joskus myös lapset mukana. Nytkin olivat hiihtolomalla Lapissa ja kaikilla lapset mukana, kun haluavat vaalia lasten ystävyyttä ja malli on tullut heidän isältään ja nyt perinne jatkuu. 

Vierailija
86/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään molemmat. Mies käy (jääkiekon) pelireissuilla, keikoilla ja saunailloissa. Minä olen käynyt useamman kerran ulkomailla, festareilla tai sitten ihan iltaa istumassa kaverien kanssa. Nyt en ole käynyt kesän jälkeen, kun en ole jaksanut, mutta kesälle suunnitelmissa jo monia juttuja. 

Vierailija
87/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin. Kaveripiirissä on ollut paljon pieniä lapsia, muuttoja, remontteja jne. Ei varmaan ole ollut energiaa kenelläkään järjestellä yhteistä aikaa ja paikkaa, ei niin tiivis porukka kuitenkaan olla. Viime syksynä oltiin mökillä ja kaikki kyllä tykkäs, pitää järjestää uudestaan joskus.

Miehen paras kaveri asuu kaukana toisella paikkakunnalla ja on aika rahaton, eli mitään ihmeellisiä reissuja eivät järjestä, mutta mies käy siellä pari kertaa vuodessa ja ehkä kertaalleen kutsuvat muitakin mukaan. Pelailevat, syövät ja juovat.

Vierailija
88/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tylsältä monen elämä. Tyttöystävien näkeminen tuo niin paljon elämään. Urheilua, shoppailua, tyttöjen leffoja, ruoan tekoa, työttejen juttuja, saunomista, tanssia, ulkoilua, sienestystä etc. Hyvin erilainen fiilis ja jutut kuin silloin kun kumppani on mukana. Kyllä mä käyt täysi-ikäisen tyttärenikin kanssa reissuilla ja vietän aikaa. Saadaan tehdä silloin sellaisia asioita mitkä meitä kiinnostaa eniten ja mies saa tehdä omiansa. Myös yksin on välillä hyvä olla ja tehdä asioita. Tuntuu sitten paljon ihanammalta olla sen kumppaninkin kanssa kun ei koko elämäänsä nysvää vierekkäin. Eikä putoa liian korkealta jos suhde joskus päättyisi syystä tai toisesta. Yksin me täällä lopulta olemme. Vähän pelottavia nämä suhteet missä aivan kaikki on ladattu sen kumppanin olemassaoloon... 

Vierailija
89/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä tylsältä monen elämä. Tyttöystävien näkeminen tuo niin paljon elämään. Urheilua, shoppailua, tyttöjen leffoja, ruoan tekoa, työttejen juttuja, saunomista, tanssia, ulkoilua, sienestystä etc. Hyvin erilainen fiilis ja jutut kuin silloin kun kumppani on mukana. Kyllä mä käyt täysi-ikäisen tyttärenikin kanssa reissuilla ja vietän aikaa. Saadaan tehdä silloin sellaisia asioita mitkä meitä kiinnostaa eniten ja mies saa tehdä omiansa. Myös yksin on välillä hyvä olla ja tehdä asioita. Tuntuu sitten paljon ihanammalta olla sen kumppaninkin kanssa kun ei koko elämäänsä nysvää vierekkäin. Eikä putoa liian korkealta jos suhde joskus päättyisi syystä tai toisesta. Yksin me täällä lopulta olemme. Vähän pelottavia nämä suhteet missä aivan kaikki on ladattu sen kumppanin olemassaoloon... 

Mihinkään ehdottamaasi ei lähtökohtaisesti tarvita "tyttöjen reissuja". Minä tapaan ystäviäni kyllä yleensä viikottain, ihan reissailematta, ja kauempana asuvia ystäviä tapaan usein niin että kyläillään toistemme luona jolloin nekään ei ole "tyttöjen reissuja" kun toinen on kotonaan.

Ei mulla mitään reissailua vastaan ole ja itsekin harrastan, mutta tuntuu että vedät nyt vähän perusteettomia johtopäätöksiä siitä että joku ei nimenomaan reissuile. 

Vierailija
90/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissut saastuttavat, samoin lisääntyminen, joten en niitä tee.

Vierailija
91/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää. Lopetin siinä vaiheessa kun olin seurueen ainoa, joka ei näillä reissuilla pettänyt miestään. 

Sama. Kaikki muut pettivät vaimojaan.

Vierailija
92/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ei suostu tekemään mun kanssa mitään koska vetoaa aina siihen, että iskälle tulee paha mieleni jos häntä ei oteta mukaan. Mä haluaisin joskus olla vaan mun äidin kanssa. Ei kaikkia juttujakaan ole kiva puhua iskän kuullen. Itkettää ettei ne voi tehdä mitään ilman toisiaan edes meidän lasten kanssa. 

Vierailija
93/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ei suostu tekemään mun kanssa mitään koska vetoaa aina siihen, että iskälle tulee paha mieleni jos häntä ei oteta mukaan. Mä haluaisin joskus olla vaan mun äidin kanssa. Ei kaikkia juttujakaan ole kiva puhua iskän kuullen. Itkettää ettei ne voi tehdä mitään ilman toisiaan edes meidän lasten kanssa. 

Tässä viestissä on kuvattu läheisriippuvuutta jo kahdessa sukupolvessa. Maistuuko iskälle kalja? Usein näihin liittyy päihdepulmaa taustalle, ei aina. 

Vierailija
94/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy enää. En kestä miehen viikkoja kestävää mökötystä ja vittuilua sen jälkeen. Joskus tosiaan harmittaa kun kuulee miten kivaa muilla on ollut reissuilla.

Lähde. Toi on henkistä väkivaltaa ja ihan sairas kuvio.

Vierailija
95/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo käyny, yksin käyn jos käyn silloinkaan. Eipä oo kavereita kenen kanssa kävis. Mies käy muutaman kerran vuodessa miesten kanssa. Oishan se ihan vaihtelua päästä tyttöjen iltaan :) 

Mihin ne kaverit on hävinneet teiltä jotka sanotte että ei ole KETÄÄN kenen kanssa mennä????? 

Ei elämä ja kaveruus lopu siihen kun mennään naimisiin ja saadaan lapsia. 

Mulla on sekä lapsellisia että lapsettomia kavereita. On kavereita joilla on minun lapsia vanhempia ja nuorempia lapsia, kavereita jotka ovat ikähaarukassa 25-70v. 

Osa on kavereita jo lapsuudesta, osa tullut aikuisena.

Kaikkien kanssa voin lähteä reissuun jos vain.aikataulut ja varat antavat myöden. 

Ukko menee samoin perustein omille menoilleen.

Muutat riittävän monta kertaa ensin opiskeluiden ja sitten töiden perässä. Näin tekevät myös ystäväsi. Päädyt lopulta paikkakunnalle, jossa ystävyyssuhteet on luoto joskus lapsuudessa. Ei siinä kauheasti uusia luoda.

Vierailija
96/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy. Olen kai jotenkin omituinen, kun koskaan ei ole kiinnostanut tyttöjen kanssa viinin maistelu ja kikatus ja yleensä loppuillasta korkkarit kattoon kännääminen.

Olen vähän yksinäinen susi ja teissaan ja kuljen mieluiten yksin, jos näin perheellisenä jossakin reissussa käyn 

Etkö tosiaan keksi ystävien kanssa muuta kuin viinin maistelua, kikatusta ja kännäämistä?

Moni ei keksi, koska ne reissut kuulostavat juuri tuollaisilta.

Vierailija
97/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn useita kertoja vuodessa "tyttöjen reissuilla" niin mökkeilemässä kuin kaupunki lomillakin. Mukana aina yksi tai kaksi tyttökaveria. Kyllä jaksaa taas sitten kotona paremmin. 

Vaimo ei näistä reissuista tiedä kun luulee työreissuiksi. 

M30

98/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesserkkua kyrsii se, kun hänen vaimonsa, kolmen lapsen nelikymppinen äiti, käy baareissa kavereiden kanssa kuulemma liian usein. Ja sitten se nainen ei ole lyhentänyt lainkaan omaa osuutTAan asuntolainasta.

Vierailija
99/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo käyny, yksin käyn jos käyn silloinkaan. Eipä oo kavereita kenen kanssa kävis. Mies käy muutaman kerran vuodessa miesten kanssa. Oishan se ihan vaihtelua päästä tyttöjen iltaan :) 

Sama juttu. Toisaalta mies tosin olisi varmaan hyppimässä seinille alle kouluikäisten lasten kanssa. Toisaalta voisi tehdä sille hyvääkin😆

Vierailija
100/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä riittää rahat näihin tyttöjen/poikien reissuihin. Lisäksi vielä perheen matkoihin ja harrastuksiin. Lainojen lyhennykset ja mahdolliset säästämiset siihen vielä päälle. Vai onko tili aina kuukauden lopussa tyhjä ja luottokortin luottopuoli tapissa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi