Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro toteutuneesta unelmastasi!

Vierailija

Eli tässä ketjussa saa jakaa jonkun toteutuneen unelman, oli se iso tai pieni.
Mitä, missä, miten..?

Kommentit (11)

Vierailija

Lähdin Karibian risteilylle. Maksoikin vähemmän kuin olin kuvitellut, eikä ollut mikään mummo/öky/ryyppyristeily millaisia ennakkoluuloja tutuilla oli. Neljä uutta maata tuli nähtyä. Suosittelen!

Vierailija

Elämäni on kokonaisuudessani sellaista, mistä en olen edes uskaltanut haaveilla. En ole koskaan juurikaan unelmoinut ja olen tyytynyt vähään. Elämä on yllättänyt.

Vierailija

Nuorena halusin muuttaa Helsinkiin, ja muutin sinne. Sitten halusin (tyttö)lapsen, ja sain sellaisen. Lapsen isän kanssa kun erottiin, tein paperille listan siitä mitä haluaisin, olin jostain kuullut että niin kannattaa tehdä, se jotenkin auttaa saavuttamaan ne asiat. Kirjoitin että haluan itselleni kunnon miehen, miehen kanssa haluaisin ehkä vielä toisen lapsen, haluaisin työpaikan ja haluan muuttaa takaisin kotikonnuille. Vuoden sisällä muutin lapsen kanssa lähelle vanhempiani, perustin oman yrityksen, löysin uuden kunnon miehen. Yritys ei kannattanut, mutta 8 vuoden kuluttua saimme vihdoin kaksoset, eli se lapsiasiakin toteutui vaikka aikaa meni, ja nyt olen saanut työpaikankin josta tykkään paljon, ja nyt pääsin vielä oppisopimuskoulutukseen sille alalle. Oikeastaan kaikki mistä haaveilin on toteutunut omakotitaloa myöden, en ole laihtunut enkä voittanut loton päävoittoa, mutta ehkä nekin vielä joskus toteutuu.

Monta kertaa elämässä on ollut pahojakin vastoinkäymisiä, mutta yleensä ne on olleet vaan jotain ns. maallisia, kaikki on jotenkin aina suttaantunut, välillä on näyttänyt siltä että ei tästä selviä millään, mutta elämä on jatkunut. Koskaan ei tiedä mihin elämä vie, monta kertaa olen ihmetellyt että miten minä tänne jouduin. Sen takia olen alkanut uskoa siihen että vaikka olen tälläinen laiska läski, voi unelmat toteutua, kun uskaltaa avata vieraita ovia, aina ei onnistu mitä suunnittelee, mutta aina joskus käy hyvinkin.

Joskus olen myös miettinyt että johdattaako minun elämääni joku korkeampi voima, jos ne mun lista ym. on kuin rukouksia. Ehkä.

Vierailija

!. Erityislapsidiagnoosin saanut elää hyvin tavallista elämää asuen itsenäisesti, opiskelee ja pärjää kaikissa asioissa hyvin pienellä tuella. On rauhallinen nuori mies, mutta ei kuitenkaan erakoitunut. 

2. Sain toistaiseksi voimassa olevan työpaikan omalta alaltani. Sitä ennen taustalla oli uudelleenkouluttautumista, pätkätöitä, tukitöitä, kursseja, kaksi kertaa irtisanominen (ei johtunut itsestä, vaan tekemäni työtehtävät kävivät tarpeettomiksi, yleinen ilmiö alalla). 

Vierailija

Sain unelmieni työpaikan vaikeasti työllistävällä alalla. Kituutin vuosikausia pätkäsopimuksilla liian ahdistuneena hakemaan tosissaan parempaakaan. Viime talvena pakotin itseni ryhdistäytymään ja pitkän hakemisen jälkeen sainkin mahtavan työn, vieläpä vakituisen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat