Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö perheelliset naiset ns. "Tyttöjen reissuilla"?

Vierailija
13.10.2015 |

Missä käytte, kenen kanssa ja mitä teette? Onko tärkeitä teille? Käykö miehenne "Poikien reissuilla"?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vedetään perslärtsät, hölmöillään (kaikkea hassua, ei mitään oikeasti typerää) kuin silloin joskus teininä ja valvotaan aamuun asti. Toivon että tehdään näin piiiitkään vaikka monen muun mielestä tyhmää/väärin/naurettavaa/säälittävää onkin.

Vierailija
42/105 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käydä kun en halua. Äiti on tylsää seuraa eikä muutenkaan olla hyvissä väleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä käydään tyttöjen kanssa pari kertaa vuodessa örseltämässä :)

Kivaa on ja vähän säpinää elämään. Vuokrataan mökki ja biletetään kunnolla. Aina sitä joku löytää yöseuraakin, mutta niistä pidetään sumpit kiinni, eikä puhuta kellekään ;)

Siellä on paljon muitakin "tyttöporukoita" ottamassa vähän irtiottoa perhe-elämästään.

Vierailija
44/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Mut on lukittu kotiin kolmen lapsen kanssa. Auta armias jos haluaisin olla hetken yksin tai erehdyn sanoo että on rankkaa

Vierailija
46/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän ihmetyttää, että ap:lla ja monella muulla on automaattinen oletus, että kaikissa kaveripiireissä on aina vietetty tyttöjenreissuja tai tyttöjeniltoja ja että jos niitä ei enää ole, on syypää porukan äideissä. Ei se ihan noin mene.

Meillä on aina vietetty yhteisiä iltoja ja yhteisiä reissuja. Ei olla koskaan oltu vain sukupuolen mukaan. Meillä ei ollut iso porukka, joskus mukana oli ns. tuttuja, jolloin oli enemmän porukkaa mutta nämä katosivat tapahtumista jo siksi, että olimme puolin ja toisin tekemisissä erittäin vähän. Illanvietot vähenivät, kun kaksi pariskuntaa sai lapsia. Vietettiin aluksi aikaa jommankumman kotona ja joskus pienellä porukalla baarissa mutta kaksi sinkkua muuttivat kauas (toinen 100 km päähän ja toinen ulkomaille), me muutimme pois pääkaupunkiseudulta ja porukka hajosi niin, että tapaamme vain muutamia ja harvoin. Matkoja emme tee yhdessä eli ei ole mitään tyttöjen tai poikien reissuja vaan perheenä matkustamme tai joskus mukana on yksi sinkkuystävä tai yksi pariskunta lapsineen.

Kun ei ollut tapana jakautua ennen perhettä, ei sitä tehdä nykyäänkään. Elämä on heitellyt porukkaa eri puolille, ja osaan ei ole enää mitään yhteyttä. Minulla on kaksi läheistä työkaveria, joiden kanssa näemme pari kertaa vuodessa mutta en kutsu näitäkään miksikään tyttöjen illaksi, vaikka naisia olemmekin. Tavoitteena ei ole jättää puolisoja ulkopuolelle, emme vain tunne heitä paria lyhyttä tapaamista lukuun ottamatta.

Pidän siis lähtöoletusta suppeana. Kaikilla ei kaveripiirit ole eriytyneet sukupuolen mukaan.

Vierailija
47/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo kerran-pari kuussa käy iltaa viettämässä kavereidensa kanssa, tyyliin teatterissa, syömässä jne. Useamman pidennetyn viikonlopun ulkomaanreissun tekee myös vuosittain ja usein jonkun viikon reissun myös. Itsellä taas vastavuoroisesti kesällä menee pari viikkoa Lapissa ja muutama viikonlopun kalareissu päälle. Kaksin tehdään pari muutaman päivän reissua vuodessa ja pojan kanssa joku pidempi reissu. 

Vierailija
48/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vähintään kerran vuodessa viikon-kahden viikon halppisetelänreissulla yhden-kahden ystäväni kanssa. Ei me enää ryypätä ja heiluta yökerhoissa. Kukaan meistä ei ole koskaan pettänyt miestään! Olenpa muutaman kerran yksinkin käynyt jossain kalliimmassa kaupunkikohteessa, kun en ole saanut ystävistäni seuraa.

Mies tekee matkatyötä, ei ystäviensä kanssa pitempään reissaa. Jokusia kertoja vuodessa ystäviensä kanssa käy ryyppäämässä/konserteissa lähinnä kotimaassa. 

Siltikin koko perheen yhteiset matkat taitavat meille olla sitä A-luokkaa :)

Vierailija
49/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn reissuilla sekä yksin, että kavereiden kanssa. Nautin yksinäisistä reissuista ehkä enemmän...

Vierailija
50/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa menen aina seurueeseen jossa vietetään "tyttöjen iltaa". On meinaan takuuvarmaa että pääsee jonkun pöksyihin. Aviomies kun soittaa on vaikea olla nauramatta kun "olen Liisalla yötä tulen aamulla" samalla kun vatkaa mun isoa kovaa suonikasta kyrpää.

No jos ei aviomiehet anna hyvää seksiä niin minä annan mielihyvin. Saa nussia joka suunnasta ja niin paljon kuin haluaa. Ovat meinaan aivan kyltymättömiä. Josko tänään taas menisi.. Nams

Vierailija
51/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn vähintään kerran vuodessa viikon-kahden viikon halppisetelänreissulla yhden-kahden ystäväni kanssa. Ei me enää ryypätä ja heiluta yökerhoissa. Kukaan meistä ei ole koskaan pettänyt miestään! Olenpa muutaman kerran yksinkin käynyt jossain kalliimmassa kaupunkikohteessa, kun en ole saanut ystävistäni seuraa.

Mies tekee matkatyötä, ei ystäviensä kanssa pitempään reissaa. Jokusia kertoja vuodessa ystäviensä kanssa käy ryyppäämässä/konserteissa lähinnä kotimaassa. 

Siltikin koko perheen yhteiset matkat taitavat meille olla sitä A-luokkaa :)

48 lisää:

Sori, en vastannutkaan kysymykseen. Siis ystävieni kanssa teen erilaisia reissuja kuin perheen kanssa. Meitä kiinnostaa kulttuuri, shoppailu, rentoutuminen ja auringonotto. Koko perheen reissulla vältetään auringonottoa, mutta harrastamme erilaista liikuntaa. Mielestäni "tyttöjenkin" reissut ovat tärkeitä, olemmehan harrastaneet niitä nuoresta asti. Imetysajat ovat menneet kotosalla. Luulen, että "omat" reissuni ovat olleet tärkeitä perheelleni - mieheni pystyy huolehtimaan lapsista ja kodista kuin minäkin. Eikä lapset osaa meitä ikävöidäkään, koska ovat pienestä tottuneet, että joskus jompi kumpi on pois. 

Vierailija
52/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yhden ystäväni kanssa parilla reissulla vuodessa. Emme ole shoppailijoita emmekä käy baareissa. Yleensä reissaamme kohteessa paljon, yritämme löytää hienoja pikkukaupunkeja ja tykkäämme vaeltamisesta. Ehdoton unelmareissu tulee olemaan matka Japaniin Fujille, tosin sinne varmaan pitää ottaa teinit mukaan kun tulee olemaan niin mahtava reissu.

Koko perheenä matkustelemme myös ja mies käy omilla matkoillaan, yksin tai ystävien kanssa. Useimmiten ne ovat moottoripyöräreissuja (minä en aja moottoripyörää lainkaan), tai vaikka kalastusreissuja. 

Ei meillä ole mitään syytä rajoitella toistemme matkoja, mitään kamalaa ei niillä tapahdu, meillä on siihen myös aikaa ja rahaa.

Vierailija
53/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää. Lopetin siinä vaiheessa kun olin seurueen ainoa, joka ei näillä reissuilla pettänyt miestään. 

Oho! Vastaava kokemus. Meitä oli kiva kuuden naisen porukka ja yleensä kosteita iltoja.. eka käytiin syömässä, teatterissa, leffassa, kylpylässä, tallinnassa jne. Sitten se jätkäralli alkoi...

Oli porukassa jopa toinenkin, jota ei tuommoinen kiinnostanut. Eikä alibin anto.

Nykyään tehdään sitten niin, että piipahdan harvakseltaan sen teatteri/rafla osuuden, enkä jää kattomaan sitä juopuneiden keski-ikäisten alennustilaa.

Minä käyn kerran tai kahdesti vuodessa "tyttöjen" reissulla, voi olla ulkomaanreissu, kylpyläreissu, konsertti- tai teatterimatka. Shoppaillaan, syödään ja juodaankin joskus mutta kertaakaan meidän porukassa kukaan ei ole pettänyt. Toki flirttiä voi olla mutta siihen se jää. Ikäjakauma 40-50v

Vierailija
54/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt viimeksi joskus kaksi vuotta sitten tyttöjen kanssa ravintolassa. Mies ei päästä minua.. :(

miksi annat miehen määrätä tekemisiäsi? Oletko onnellinen?

Vierailija
55/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin tiivis ystäväporukka, että pyrimme kerran vuodessa lähtemään pois Suomesta. Muutamia kertoja vuodessa on tyttöjeniltoja esim. jonkun luona, syödään, saunotaan, otetaan viiniä ja lähdetään ulos tai sitten käydään ravintolassa, leffassa tms. Tekee kyllä terää ja meistä ei kyllä kukaan ole mikään pettäjä. Kukaan ei ole näillä reissuilla pettänyt. Mieskin käy kavereiden kanssa kalassa, jääkiekkopeleissä, oluella, syömässä... Meille molemmille ystävät ovat tärkeitä ja molemmilta löytyy ymmärrystä näihin reissuihin, koskaan ei olla asiasta riidelty.

Vierailija
56/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ystäväni kanssa kerran vuodessa etelänlomalla. Löhötään, otetaan aurinkoa, kävellään ja nautitaan ruuasta ja juomastakin. Monta kuukautta ennen reissua on kivaa suunnitella matkaa ja matkan jälkeen taas arkikin maistuu. Miehemme eivät halua etelään, toinen harrastaa moottoriurheilua kotimaassa ja toinen pysyy mieluiten kotona sairautensa vuoksi.

Vierailija
57/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin vastausten perusteella näyttäisikin olevan naissukupuoli se, olla on vaikeuksia pitää pöksyt jalassa kun keskenään huvittelemaan pääsee.

Vierailija
58/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen pari kertaa vuodessa käyn jossain "tyttöjen reissulla". Olen ollut vuosia yksinhuoltaja ja niinä vuosina kun lapset olivat pienempiä olivat lapset usein mukana ja ehkä yhtenä iltana päästiin johonkin ilman lapsia. Nykyisin elän parisuhteessa ja reissaamme myös yhdessä, mutta kummallakin on myös omia reissuja, miehellä metsästys-, formula- ja jalkapalloviikonloppuja ja minulla vaellus-, festivaali ja muita naisporukan yhteisiä reissuja.

Koen yhteydenpidon omiin vanhoihin ystäviini tärkeänä enkä missään tapauksessa rajoittaisi mieheltäni vastaavaa. Kaikki reissut eivät välttämättä ole edes luontevia yhdessä, minä en esimerkiksi lähtisi metsästys- tai kalastusrissulle jos muut jäsenet ovat vain miehiä, mies ei lähtisi mukaan ihan selkeällä tyttöjen reissulle. Kummankin reissuilla saatetaan käyttää alkoholia mutta mitään örveltäjiä emme ole kumpikaan, ollaan aikuisia ja osataan käyttäytyä sen mukaisesti.

Vierailija
59/105 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 2-3 kertaa kuukaudessa.

Vierailija
60/105 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käy noin 8-10 reissua tyttöporukalla juhlimas vuodes, minä en kertaakaan, kun ei ole käynyt missään 20 vuoteen, ei ole enään sellaisia kavereita jonka kanssa lähtisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän