Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsiperheille menee liikaa ilmaista rahaa.

Vierailija

Eli minusta lasten avulla saa liikaa rahaa. Jos on lapsia, niin voi saada tukia perheelle niin paljon, että akateeminenkaan ei saa sen verran palkkatuloja. Eikö tämä ole vääristynyttä.

Lapsiperhe elää ihan mukavasti tukia saaden. Moni nainen haluaakin olla työttömän statuksella, vaikka oikeasti ei halua työtä vaan olla lasten kanssa kotona. Eli jos jotain työtä tarjotaan, nainen kauhistuu ja miettii, miten ei vaan siihen joutuisi.
.
Oikeita köyhiä ovat kansaneläkevanhukset ja oikeasti työttömät sinkut. Nämä.tarvitsisivat lisääkin rahansiirtoja.
.
Köyhät jopa tekevät lapsia aivanvyhteiskunnan tukien varaan. Ei mutään aikomusta lapsia itse elättää. Akateeminen paruskunta maksaa kaiken itse ja miettii, moneenko lapseen on varaa.
.
Mielipiteitä?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vali vali.
Liikaa rahaa menee mamuille ja pakolaisille.

Maahanmuuttajat tulevat edullisiksi suomalaisille, koska veronmaksajien ei ole tarvinnut hoitaa ja kouluttaa heitä vauvasta pitäen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saa Lapsilisän, eiks se oo jotain 100 / kk. Ei ihan hirveesti.

Koulutus? Terveydenhoito?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu kai jokaiselle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vali vali.

Maahanmuuttajat tulevat edullisiksi suomalaisille, koska veronmaksajien ei ole tarvinnut hoitaa ja kouluttaa heitä vauvasta pitäen.

Joo, tosiaan.

Seuraavat 50 vuotta voidaankin sitten kustantaa eläminen, asuminen, terveydenhoito, tulkkauspalvelut, varhaiskasvatus (kyllä ne mamutkin niitä lapsia tekevät ja paljon enemmän kuin suomalaiset).

Vierailija

Mutta työtön pariskunta saa lasten avulla akateemisen pariskunnan tulot tulonsiirtoina, mikäli heillä ei ole omaisuutta ja on paljon lapsia.

Huom tässäkin on epäkohta. Jos omistaa jotakin, tuet vähenee heti. (Sossutukea ei saa. Eli köyhän ei kannata säästää "pahan päivän varalle")

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vali vali.

Suomessa asuvien irakilaisten ja somalien työttömyysprosentti on n. 70 %. Miten se tulee halvaksi, kun maksetaan syrjäytyneiden aikuisten eläminen kuolemaan asti? Lisäksi on tunnettu fakta, että huono-osaisuus periytyy... ei tietenkään aina, mutta usein kuitenkin.

Vierailija

Myös mamuperheet saavat perheellisinä tällaiset valtavat ylimääräiset tuet, kun monet ovat työttöminä ja paljon lapsia. Omaisuuttakaan ei monellakaan ole.

Vierailija

No kun heidän mielestään heillä on OIKEUS lapsiin. 

Ja täss vaiheessa minä älähdän. Missä on lapsen oikeus murheettomaan lapsuuteen, missä ei tarvitse joka senttiä laskea? Ja nyt tähän tulee joku älähtämään kuinka heillä rahat riittää ja lapsen tarpeista ei tingitä jne. Olen itse köyhän perheen lapsi ja näin ajattelivat omat vanhempani. Lapsi on lojaali perhettään kohtaan eikä valita. Mutta miettii ja murehtii näitä asioita kyllä.

Tästä syystä olen tehnyt lapia sen verran kuin on varaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu kai jokaiselle?

Kuka maksaisi lasten koulutuksen ja terveydenhuollon, jos veronmaksajat eivät sitä tekisi?

Aivan, vanhemmat.

Maksuton koulutus ja maksuton lasten terveydenhoito ovat suoraa tulonsiirtoa vanhemmille.

Vierailija

Otahan selvää, kuinka paljon on kotihoidontuki ja lapsilisä yhdestä lapsesta. Aika paljon enemmän saa el äkeläinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat