Kuinka kestät koko ajan äänessä olevaa ihmistä?

huokaus

Harrastuksen kautta olen tutustunut henkilöön joka terrorisoi yhteisiä tapaamisia olemalla jatkuvasti äänessä. En edes enää muista tapaamisen jälkeen mitä hän on puhunut, yhtä tasaista höpötystä. Ärsyttävää kun kukaan muu ei saa suunvuoroa. Olen koettanut välttää pälättäjää etten sano hänelle jotain tylyä. Kuitenkin sen verran vieraita ihmisiä ollaan ja tullaan kuitenkin kohtaamaan harrastuspiireissä. 

Kuinka jaksan häntä!! 

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Itse lakkasin välittämästä. Saatoin ynähdellä jotain vastaukseksi, mutta annoin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kyseessä oli kämppis, joka pölötti jopa tv:n päälle. Sanoin kerran asiasta suoraan ja sitten hän rajoitti hieman puhumistaan ja aloin myös kuunnella häntä.

Vierailija

Ei aiheuta mitään ongelmia. Olen introvertti, joten jaksan kyllä kuunnella. Jos joku haluaa olla koko ajan äänessä, olkoon. Se ei ole minulta pois.

Vierailija

Aargghh! On muuten ärsyttävää. Yhteistä näille höpöttäjille yleensä on vielä, että nauravat omille jutuilleen. Ja ajatus katkeaa, mutta juttu valitettavasti ei. Tsemppiä vaan! Ota käyttöön aina hyvä vastausarsenaali:

Just joo. Jaa jaa. Aivan. Jahas. Noja. Silä tavalla.

Ja nämä mahdollisimman kuivalla äänenpainoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta mitään ongelmia. Olen introvertti, joten jaksan kyllä kuunnella. Jos joku haluaa olla koko ajan äänessä, olkoon. Se ei ole minulta pois.

....ja tämä kommentti auttaa ap:ta miten?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....ja tämä kommentti auttaa ap:ta miten?

Aika paljon enemmän kuin sinun kommenttisi 😊
käytä sinä joskus tätä: 😯
- jos osaat -

Vierailija

En ota sitä niin vakavasti jos joku pölisee koko ajan. Onhan se rasittavaa, mut kyllä sen silloin tällöin kestää. Ei ne pahaa tarkoita kuitenkaan.

Vastailen sillä lailla yleisesti kuten joku jo kertoikin. Että joo, voi että, jaahas. Eihän niihin juttuihin oikein muuta voi vastaillakaan, yleensähän ne on on sellaista itsekseen höpöttämistä, ettei tuollainen superpuhelias edes halua että hänelle vastataan. Silloinhan hänen pitäisi olla hiljaa ja kuunnella se vastaus.

Vierailija

Mulla on työkaverina tommonen. Puhuu jatkuvasti ja pahinta - myös muiden päälle! Ei todellakaan ole kiinnostunut muiden ihmisten asioista vaan saattaa haukotellen selata kännykkää jos joku muu joskus sattuu pääsemään ääneen. Kertoo juurtajaksaen elämästään KAIKEN heti ensitapaamisella. Kaiken on kokenut ja nähnyt. Ja ainakin kymmenenkertaa paremmin kuin sinä. Todella rasittava tapaus!

Vierailija

En kestä. Meillä on töissä yks samanlainen, oikea bessewisser, tietää kaikesta kaiken... Onneksi on nyt äitiyslomalla, toivottavasti on pitkään poissa.

Vierailija

Käsken välillä olemaan hiljaa, mut eihän se ole. Keskeytymätön pölötys jatkuu vaan. Välillä tosi rasittavaa olla kv-lapsen äiti.

Vierailija

Jos en joudu ykköskuuntelijaksi, olen vaan taustalla hiljaa. Mutta jos joudun pölötyksen tulilinjalle niin huonompi homma, sillä en halua olla epäkohtelias mutta en jaksa skarpatakaan kovin pitkään vaan alan torjuvaksi ja vastaan yksitavuisesti ja töksäytellen. Usein tällaiset tapaukset on vielä energiasyöppöjä enkä osaa suojautua sellaisia vastaan kovin järkevästi. Jos olen vaarassa joutua taukoamattoman silmiintuijotuksen ja pölönnän kohteeksi, välttelen tahallani katsekontaktia ja annan muitakin torjuvia signaaleja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat