Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin inhottava pila suututti minut täysin :(

Auttakaa!

Elikkäs olin yhdissä illanvietto juhlissa viime perjantaina. Itse olin päin koska, olen raskaana ja rv 25. Siellä syötiin ja juotiin eikä meno ollut kovin hurjaa joten jaksoin olla. Kunnes sitten kaverini sai päässään hienon idean ja päätti sitten vähän jekuttaa minua tekemällä minulle juoman. Aluksi vähän ihmettelinkin että,onpas täällä hyvä palvelu kun juomat tarjoillaan pyötiin asti. No tämä kaveri toi tämän Paukun missä oli kaikenmaailman hedelmä koristeita. No maistoin siinä sitten sitä ja kappas kummaa juomaan oli laitettu litratolkulla kirkasta viinaa! Kaveri vaan nauroi vieressä maha kippurassa! Kerkesin hörppästä ihan kunnon kulauksen ja siinä vaiheessa menin ihan paniikkiin ja samalla vitutti niin saakelisti että, heitin juomat kaverin päälle ja huusin ihan saatanasti! Ja läksin koko juhlista helvettiin. Nyt kaduttaa tai oikeastaan hävettää oma käytös mutta samalla mietin myös omaa lastani ettei sille vaan käynny mitään?:( ja miten kerron tämän neuvolaan? En halua nähdä kaveriani enää. Anteeksi tämä vuodatus mutta, pieni paniikki päällä :(

Sivut

Kommentit (111)

Vierailija

Missä sä olet ollut jos oletit että juomat tuodaan pöytään mutta kuitenkin kaverisi lantrasi sen itse? Missään baarissa tmv pääse asiakas viinoihin käsiksi.

Vierailija

Hörpystä nyt tuskin peruuttamatonta vahinkoa vauvalle on, mutta kaverisi oli kyllä ajattelematon ja pila aika mauton. Kyllä sen pitäisi olla jokaisen oma valinta haluaako odottaessaan edes maistaa alkoholijuomaa, vielä törpömmäksi "pilan" tekee jos ajatuksena oli että joisit juomaa enemmänkin.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Kertoo tosi paljon kaveristasi tuo temppu. En ainakaan itse olisi kovin kiinnostunut pitämään yhteyttä enää, kun on mukahauskan jekkunsa vuoksi valmis vaarantamaan jonkun terveyden.

Vauvalle tuskin noin pienestä määrästä mitään tapahtui, mutta suutuit kyllä ihan aiheesta. Olisin minäkin varmasti pillastunut.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Älä hätäile, tuollaisesta kertaluontoisesta hörpystä ei ole lapsellesi haittaa.

Mutta pila oli kyllä todella mauton ja suorastaan törkeä:O Mikä helvetin kaveri tollaista tekee :/

Ap

Vieläkään en ymmärrä mitä hauskaa siinä oli? Antaa raskaana olevalle naiselle tujua viinaa? Toivottavasti ei ole pikkuisen käynny mitään :( mitä jos siit lapsesta tuleekin vammainen tämän tempun takia?:(((

Vierailija

Olisin minäkin suuttunut. Olipa typerä kaveri. Voi olla että ajaudutte erilleen kun lapsi syntyy. Ehkä se on sulle hyvä juttu.

En kyllä usko että tuosta seurasi lapsellesi vielä mitään vakavaa.

Jatkuva kännääminen kyllä aiheuttaa sen FAS oireyhtymän. Näin joskus sellaisen lapsen. Lapsi oli kehityksestä jäljessä, sillä oli ylimääräisiä sormia kädessä ja omituiset kasvonpiirteet. Äiti oli sellainen vähän taukki teiniäiti, joka ei ollut varmaan tajunnut olevansa raskaana.

Eikos se sikiön kehityksen alkuvaihe ole kriittisempi. Lääkäreitä paikalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään en ymmärrä mitä hauskaa siinä oli? Antaa raskaana olevalle naiselle tujua viinaa? Toivottavasti ei ole pikkuisen käynny mitään :( mitä jos siit lapsesta tuleekin vammainen tämän tempun takia?:(((

no jos lapsi on vammainen, niin se ei taatusti johdu tuosta yhdestä kulauksesta. 

Vierailija

Jos lapsi muistuttaa edes kohtuullisesti äitiään, ei hänestä yhden votkakulauksen vaikutuksia erota sitten isonakaan. "Elikkäs olin yhdissä illanvietto juhlissa..."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Missä sä olet ollut jos oletit että juomat tuodaan pöytään mutta kuitenkin kaverisi lantrasi sen itse? Missään baarissa tmv pääse asiakas viinoihin käsiksi.

Ja tarjoileeko sun kaveri useinkin ihan hyvässä palvelussa illanvietoissa juomia pöytiin?

Ap

Joo sori noi kirjoitus virheet. Pieni paniikki päällä ja ajatukset ihan sekaisin. Provoilijoille tiedoksi, minua ei vittuakaan kiinnosta teidän jutut!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat