Alushousut menee yhtäkkiä persvakoon
En tykkää yhtään stringeistä, syystä että herkkä peppuvako kyllä tuntee aivan liian selvästi ohuenkin narun. Hiuksenkin tuntee, niin miksipä ei paksumpaa!
Mutta nyt yhtäkkiä alushousut on alkaneet tunkeutua rullalle pvakoon, ja tuntuu inhottavalta, käy melkein kipeää. Aina saa olla sormet hanurissa kaivamassa niitä pois.
Mistä ihmeestä voi johtua?
Aloin käymään salilla viime vuonna ja olen ylipainoinen, paino kertyy lähinnä takamukseen. Ajattelin ensin, että ehkä sieltä on lähtenyt jotain tai kiinteytynyt tms. Mut sitten muistin, että 20kg sitten tätä ongelmaa ei ollut.
Onko oikeasti niin, että oikeankokoiset stringit ei tunnu miltään, jos vielä annan niille mahiksen? Minulle kyllä hoikkana kävi niinkin, että stringit oli tiukalla persuksissa, mutta lörpöllä edestä. Eli ei taida sopia mun rakenteeseen vaan?
Kommentit (26)
Mitä 🤣 ihan on tositarina, mitä runkattavaa tässä olisi?
Ratkaisu on lihottaa 20kg, niin sitten kaikki on kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Haluatko hoitoon?!
Tarkoitin 20kg hoikempana ei ollut tätä ongelmaa. Pitkästä aikaa kirjoitin tälle palstalle ja muistelin, että on ymmärtäväistä porukkaa mut taitaa olla nykyään vaan nuttura kireällä koko salilla.
Aina kun lähdössä lenkille niin sinne menee.
Mulla on keltaista edessä ja ruskeaa takana.
Sori siitä.
Minäkin yritin niitä narukalsareita, mutta se persvakonaru oli aina jo iltapäivästä ruikkuuntunut. Ei hyvä.
Hyppääkö ne pyykkikorista sinne vakoon?
Vierailija kirjoitti:
Tositarina Simpsoneista. Mene nukkumaan. Huomenna on koulua.
Siirry mummokalsareihin tai boksereihin mun läskit valuu alemmas joten pers- ja pillu uppoaa läskeihin.
ps. näetkö pilluasi ilman peiliä......
Vierailija kirjoitti:
Minäkin yritin niitä narukalsareita, mutta se persvakonaru oli aina jo iltapäivästä ruikkuuntunut. Ei hyvä.
Johtuu ruokavaliostasi ja siitä, ettet käytä bideetä, Pasi.
Miehet on sontaperseitä. Ei pukamat puhdistu pyyhkimällä, ne pitää pestä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin 20kg hoikempana ei ollut tätä ongelmaa. Pitkästä aikaa kirjoitin tälle palstalle ja muistelin, että on ymmärtäväistä porukkaa mut taitaa olla nykyään vaan nuttura kireällä koko salilla.
Huoriksen syy. Sillä on perse, johon uppoaa polkupyöräkin.
Vierailija kirjoitti:
Siirry mummokalsareihin tai boksereihin mun läskit valuu alemmas joten pers- ja pillu uppoaa läskeihin.
ps. näetkö pilluasi ilman peiliä......
Sun ydinviesti on: En saa pillua. Antakaa pillua.
Huomioin saman jossain vaiheessa. Olin alkanut lenkkeilemään enemmän ja kotona lihastreeniä. Pähkäillessäni onko tää nyt hyvä vai huono, niin päädyin siihen, että ehkä pakarat on ottaneet muotoa joka aiheuttaa sen kun ei ne höllyneetkään kuten aiemmin. Hoikka siis olin kuten edelleenkin. On vaan melkein vuoden pakkotauko liikunnasta ja takamus on lässähtänyt, ei tapahdu enää.
Menepäs typerä rúnkkarí takaisin hikikomeroon. Sinne sinä kuulut.