Kaverin inhottava pila suututti minut täysin :(
Elikkäs olin yhdissä illanvietto juhlissa viime perjantaina. Itse olin päin koska, olen raskaana ja rv 25. Siellä syötiin ja juotiin eikä meno ollut kovin hurjaa joten jaksoin olla. Kunnes sitten kaverini sai päässään hienon idean ja päätti sitten vähän jekuttaa minua tekemällä minulle juoman. Aluksi vähän ihmettelinkin että,onpas täällä hyvä palvelu kun juomat tarjoillaan pyötiin asti. No tämä kaveri toi tämän Paukun missä oli kaikenmaailman hedelmä koristeita. No maistoin siinä sitten sitä ja kappas kummaa juomaan oli laitettu litratolkulla kirkasta viinaa! Kaveri vaan nauroi vieressä maha kippurassa! Kerkesin hörppästä ihan kunnon kulauksen ja siinä vaiheessa menin ihan paniikkiin ja samalla vitutti niin saakelisti että, heitin juomat kaverin päälle ja huusin ihan saatanasti! Ja läksin koko juhlista helvettiin. Nyt kaduttaa tai oikeastaan hävettää oma käytös mutta samalla mietin myös omaa lastani ettei sille vaan käynny mitään?:( ja miten kerron tämän neuvolaan? En halua nähdä kaveriani enää. Anteeksi tämä vuodatus mutta, pieni paniikki päällä :(
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaveri oli idiootti, jos (kun) yksi kulaus ei vahingoita vauvaa? Selittäkää assille.
Koska KENELLEKÄÄN ei saa juottaa salaa alkoholia. Ihan sama, onko raskaana, entinen alkoholisti tai muuten vain selvänä.
En kyllä ymmärrä, miten niin salaa? Ap:hän tunnisti, että se oli alkoholia ja kaikki ovat yhtä mieltä siitä, ettei se ollut vaaraksi. Kai ap on ennen raskautta juonut? Meinaan, ettei ole alkkis, jolla ois putki päälle -vaara?
assi
Kyse on ihan periaatteesta. Olisiko susta hauska pila lisätä vähän kannabista johonkin leipomuksiin? Kenellekään ei anneta päihdettä ilman, että siitä kerrotaan etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaveri oli idiootti, jos (kun) yksi kulaus ei vahingoita vauvaa? Selittäkää assille.
Miksi murhan suunnitteleminen on rangaistavaa, vaikka siitä ei kenellekään suunnitteluhtkellä ole haittaa? Miksi varkauden yrittäminen on laitonta, eihän kukaan mitään menetä, jos varas jää kiinni? Miksi oikeudessa saa tuomion ihmisen tappamisesta, vaikka myöhemmin olisikin käynyt ilmi (myös tappajalle uutena asiana), että tapettu ihminen olisi ollut matkalla räjäyttämään kauppakeskusta?
Siksi, että murhan vakava suunnittelu todennäköisesti myös johtaa murhaan. Siksi, että varkaus olisi voinut myös onnistua. Siksi, että tappaja olisi voinut tappaa myös viattoman ihmisen.
Niin? No mihin tää pila nyt sitten johti? Ai siksikö kaveri oli idiootti, että pila johti ap:n luottamuksen häneen menetykseen ja ystävyyden loppumiseen. En vain oikeasti tajua, kysyn vilpittömästi. Kun en osaa verrata tuota murhan suunnitteluun :/
Assi
Äläpä kysele tyhmiä. Kyllä itsekin tiedät, että mulla oli ihan syytäkin suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan ajatustasolla kusettaa kaveria, kun tietää, ettei se halua juoda alkoholia. Vaikka ei olisi raskaanakaan, ja on autolla liikkeellä, niin ei silloin tarjota alkoholijuomaa ja räkätetä vittumaisesti.
No miten se eroaa esim. kakku naamaan -pilasta? Ei kai kukaan senkään kohteena halua olla?
Assi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan ajatustasolla kusettaa kaveria, kun tietää, ettei se halua juoda alkoholia. Vaikka ei olisi raskaanakaan, ja on autolla liikkeellä, niin ei silloin tarjota alkoholijuomaa ja räkätetä vittumaisesti.
No miten se eroaa esim. kakku naamaan -pilasta? Ei kai kukaan senkään kohteena halua olla?
Assi
Kuka on sanonut, että kakku naamaan -pila on hauska? Ei naurata mua ainakaan ruokaan liittyvät pilat.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla taitaa olla vähän muutakin ongelmaa.. Ihanko oikeasti aikuinen (?) ihminen heittää juomat kaverinsa päälle suuttuessaan? Ymmärrän ettei ystävän pila ollut parhaimmasta päästä, mutta toisaalta jos ap on todellisuudessa yhtä hysteerinen hormonihirviö kuin miltä tekstin perusteella vaikuttaa niin en ihmettele kaverin toimintaa.
Ihanko oikeasti pidät raskaana olevan tahallista juottamista ratkaisuna? Alkoholi on elimistölle myrkky pieninä tai suurempina pitoisuuksina, maksa joutuu käsittelemään sen. Lisäksi on todella tyhmää yllyttää toista juomaan, kun äidin olisi omalla tahdollaan pysyttävä juuri siitä aineesta erossa.
Ap:na saattaisin hermostua sen verran, että ei rikosilmoitus olisi kaukana. Sinua huolettaa juoman heittäminen toisen päälle? Se ei aiheuta muuta kuin ehkä tarpeen ylimääräiselle pesulle, se voi tosin joka tapauksessa seurata tuollaisesta päättömästä alkoholin käsittelystä, eikä varmasti ollut tekijälle kovin odottamaton seuraus. Luulitko itse, että tuollaisesta päättömyydestä joku tulisi kohteliaasti sanomaan soo soo?
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa murehtimasta vauvasi vahingoittumista tuosta. Hyvin se voi.
Ymmärrän toki, että varsinkin kun on eka raskaus, murehtii mitä ihmeellisimpiä asioita.
Ja unohda se "kaveri". Mitä mahtaa tehdä mustasukkaisuuttaan vauvalle, kun hänestä tuntuu niin pahalle. Kaukana tuollaisista...
Juoman heitto oli ihan oikea reaktio. Varsinkin raskaushormonihuuruissa :D. Tsemppiä tulevaisuuteen ja vauvan saantiin :).
Kiitos noista ihanista tsempeistä :) yritän nyt rauhoittua ja keskittyä ajattelemaan, että kaikki on hyvin vauvalla. Joo kyllä samaa mietin ja siksi aattelin unohtaa koko kaverin kokonaan. Ei tarvitse enää pelätä tuollaista kaveria.
Vierailija kirjoitti:
Kiva,kiva... Nyt puhelin piippaa kaikenmaailman tekstiviestejä tältä kaverilta... "anteeksi kun olin tyhmä, sä varmaa tiedät kuinka pahalta musta tuntuu kattoo sun vauvamasuus ja teijän kahden onnea kun minä en ikinä tule saamaan lapsia. Olen pahoillani tempustani, toivottavasti ymmärrät myös minua. " en ole viestiin vastannut enkä vastaa. Vaikka onkin lapseton ei silti noin voi toimia. Vastenmielinen kaveri.
Provo :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assi
Jos sinusta on hauskaa läimiä juhlissa kakkuja ystäviesi naamaan, jotka eivät siis halua tulla siinä tilaisuudessa nolatuksi ja sotketuksi, miksi se on sinusta hauskaa? Motiivisi kun silloin tuskin ovat kovinkaan ystävällismieliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi murhan suunnitteleminen on rangaistavaa, vaikka siitä ei kenellekään suunnitteluhtkellä ole haittaa? Miksi varkauden yrittäminen on laitonta, eihän kukaan mitään menetä, jos varas jää kiinni? Miksi oikeudessa saa tuomion ihmisen tappamisesta, vaikka myöhemmin olisikin käynyt ilmi (myös tappajalle uutena asiana), että tapettu ihminen olisi ollut matkalla räjäyttämään kauppakeskusta?
Siksi, että murhan vakava suunnittelu todennäköisesti myös johtaa murhaan. Siksi, että varkaus olisi voinut myös onnistua. Siksi, että tappaja olisi voinut tappaa myös viattoman ihmisen.
Niin? No mihin tää pila nyt sitten johti? Ai siksikö kaveri oli idiootti, että pila johti ap:n luottamuksen häneen menetykseen ja ystävyyden loppumiseen. En vain oikeasti tajua, kysyn vilpittömästi. Kun en osaa verrata tuota murhan suunnitteluun :/
Assi
Aina ei seurauksella ole niin merkitystä, vaan sillä, mitä tekee tai aikoo tehdä. Jos ajatus on olla ilkeä tai itse teko on tarkoituksellisesti 'paha', teko on tuomittava, vaikka siitä näennäisesti seuraisikin hyvää tai ei seuraisi mitään pahaa. Kaverihan olisi samalla ajatuksella voinut vaikka myrkyttää ap:n.
Mutta toisaalta, jos kaveri olisi antanut ap:lle alkoholillisen juoman vahingossa, hän ei välttämättä olisi tehnyt mitään väärää. Pointti on tässä se tahallisuus, tarkoituksellisuus. Ei niinkään lopputulos.
Tiivistettynä siis:
Ap:n kaverin teko oli väärin, jos hän tarkoitti sillä pahaa ja teki sen ilkeilymielessä. Hyvää hän ei ainakaan tarkoittanut. Siitä myös periaatteessa olisi voinut seurata pahaa, ja tämän kaveri luultavasti tiesi. Kyse on myös kunnioituksen puutteesta ap:ta ja ap:n periaatteita kohtaan.
Ymmärsitkö nyt yhtään paremmin? :) Olen vähän huono tämmöisessä, sori.
Taas on hiekkaa akoilla väärässä paikassa ja pahasti. Ymmärrän ap:ta täysin. Olin itse raskaana niin hormooneissani, että olis varmaan kaveri saanu tuolistakin päähänsä temppunsa jälkeen... olis saanu kyllä ilman hormoonihuuruakin jos raskaana olevalle tekee.
Ihmetyttää, miten kukaan voi pitää ap:n reaktiota jotenkin lapsellisena ylilyöntinä? Varsinkin kun on eka raskaus, niin kyllä monet on huolissaan kaikesta mahdollisesta.
Ja hiekkapeet, ostakaa toki se dildo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva,kiva... Nyt puhelin piippaa kaikenmaailman tekstiviestejä tältä kaverilta... "anteeksi kun olin tyhmä, sä varmaa tiedät kuinka pahalta musta tuntuu kattoo sun vauvamasuus ja teijän kahden onnea kun minä en ikinä tule saamaan lapsia. Olen pahoillani tempustani, toivottavasti ymmärrät myös minua. " en ole viestiin vastannut enkä vastaa. Vaikka onkin lapseton ei silti noin voi toimia. Vastenmielinen kaveri.
Provo :(
Ikävä kyllä, ei ole.
Olenko ainut jota hairitsee etta ap muka sai uuden juoman, otti megahorpyn (maistamatta alkoholia?) ja nielaisi sen samantien? Luulin etta jokainen nyt edes maistelisi drinkkien makua eika kulauttaisi nestetta alas kerralla. Suutuntumalla jo maistais= viinan ja ehtisi sylkea pois.
Nailla paatelmin voin todeta etta vaikka tuo iso kulaus olisi vahingoittanut vauvan henkisia kykyja, kukaan ulkopuolinen ei varmasti pysty kertomaan onko kyseessa kehitysvamma vai aidilta peritty alykkyystaso.
Jos tämä on totta, niin olisin AP:nä toiminut ihan samalla lailla. Mauton pila, itse asiassa ihan SAIRAS! Ja jos tuo ko. kaveri vielä tunnustaa olevansa surullinen lapsettomuudestaan ym. ja mustis, niin huh huh.. Äkkiä eroon tollasista tyypeistä!
Pistäisin välit kokonaan poikki. Jos tuo oli kaverisi mielestä hieno ja hyvällä maulla tehty pikku pila, niin en todellakaan haluaisi tuollaista ihmistä vauvan lähelle. Ties mitä "hauskaa" pilaa keksii vauvallekin.
Ei ollut oma kaverini, mutta mieheni kaveri teki minulle melkein saman nyt odottaessani. En todellakaan pitänyt sitä pikkujuttuna, vaan kovin sanakääntein ilmoitin ettei meille ole enää mitään asiaa. Minä en tuollaista ihmistä vauvani lähelle halua, enkä tule päästämään.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jota hairitsee etta ap muka sai uuden juoman, otti megahorpyn (maistamatta alkoholia?) ja nielaisi sen samantien? Luulin etta jokainen nyt edes maistelisi drinkkien makua eika kulauttaisi nestetta alas kerralla. Suutuntumalla jo maistais= viinan ja ehtisi sylkea pois.
Nailla paatelmin voin todeta etta vaikka tuo iso kulaus olisi vahingoittanut vauvan henkisia kykyja, kukaan ulkopuolinen ei varmasti pysty kertomaan onko kyseessa kehitysvamma vai aidilta peritty alykkyystaso.
Jospa vaikka oli jano... Ja kaverin tarjoamaan juomaan nyt lähtökohtaisesti luulisi voivan luottaa, että uskaltaisi huitaista huiviin. Nyt valitettavasti vaan niin ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaikka oli jano... Ja kaverin tarjoamaan juomaan nyt lähtökohtaisesti luulisi voivan luottaa, että uskaltaisi huitaista huiviin. Nyt valitettavasti vaan niin ei ollut.
Samaa mieltä!
Provo miekestäni, ap tuntuu keksivän lisää juttua. Kuten, että kaverin lapsettomuus oli tärkeää kertoa vasta myöhemmin viestissä..
Sinäkö nielaisit sen juoman? Itse en pitäisi yhteyttä tuollaiseen "kaveriin"..
N25
On se kumma jos ei suu viinaa maista/ ennen ksikkea nenä haista vaikka kuin olisi jano..
Kas, ihme kun ei känninen "kaveri" iskenyt "vahingossa" nyrkillä vatsaan. Liekö värikäs tarina tämäkin vai keiden kanssa sitä pitää hengata! :0
Lakkaa murehtimasta vauvasi vahingoittumista tuosta. Hyvin se voi.
Ymmärrän toki, että varsinkin kun on eka raskaus, murehtii mitä ihmeellisimpiä asioita.
Ja unohda se "kaveri". Mitä mahtaa tehdä mustasukkaisuuttaan vauvalle, kun hänestä tuntuu niin pahalle. Kaukana tuollaisista...
Juoman heitto oli ihan oikea reaktio. Varsinkin raskaushormonihuuruissa :D. Tsemppiä tulevaisuuteen ja vauvan saantiin :).