Kaverin inhottava pila suututti minut täysin :(
Elikkäs olin yhdissä illanvietto juhlissa viime perjantaina. Itse olin päin koska, olen raskaana ja rv 25. Siellä syötiin ja juotiin eikä meno ollut kovin hurjaa joten jaksoin olla. Kunnes sitten kaverini sai päässään hienon idean ja päätti sitten vähän jekuttaa minua tekemällä minulle juoman. Aluksi vähän ihmettelinkin että,onpas täällä hyvä palvelu kun juomat tarjoillaan pyötiin asti. No tämä kaveri toi tämän Paukun missä oli kaikenmaailman hedelmä koristeita. No maistoin siinä sitten sitä ja kappas kummaa juomaan oli laitettu litratolkulla kirkasta viinaa! Kaveri vaan nauroi vieressä maha kippurassa! Kerkesin hörppästä ihan kunnon kulauksen ja siinä vaiheessa menin ihan paniikkiin ja samalla vitutti niin saakelisti että, heitin juomat kaverin päälle ja huusin ihan saatanasti! Ja läksin koko juhlista helvettiin. Nyt kaduttaa tai oikeastaan hävettää oma käytös mutta samalla mietin myös omaa lastani ettei sille vaan käynny mitään?:( ja miten kerron tämän neuvolaan? En halua nähdä kaveriani enää. Anteeksi tämä vuodatus mutta, pieni paniikki päällä :(
Kommentit (111)
Mistä tiedät, että se oli viinaa? En tajua, miksi uskot lapsellesi käyvän nyt jotain. Kaveriakin varmaan nyt harmittaa, mutta ehkä se oli piikki sun vauvahuolehdinnallesi? Olet niin varuillasi, ettei vauvalle käy mitään? Kun kuitenkin fakta on, ettei siitä tartte niin isoa numeroa pitää, että odottaa.
t. itsekin 2:n äiti
Vierailija kirjoitti:
tuskimpa siinä juomassa litratolkulla viinaa oli, suomessa kuitenkin on laitonta laittaa yli 4 cl viinaa juomaan ja melekoisen hyvin tätä baareissa totellaan. toisekseen sikiölle ei ole haittaa vaikka olisit ihan kirkasta viinaakin hörpyn ottanut kerran koko raskausaikana.
eli pelko pois, mutta kaverisi on silti aika taukki.
Luetunymmärtys? Aloittaja oli ILLANVIETOSSA. Tajuatko, missä sellaisia yleensä noin niinkuin vietetään?
No haloo, yksi kulaus raskausaikana ei todellakaan vahingoita vauvaa. Kaverisi silti on idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin muistan että oisin lukenu tän saman jutun joskus ennenkin täällä.
mä muistan kans lukeneeni tämmöisen aloituksen
Miksi kaveri oli idiootti, jos (kun) yksi kulaus ei vahingoita vauvaa? Selittäkää assille.
Lääkärinä minun on pakko kertoa, että jo yksi suurempi kulaus vahvaa alkoholia voi vahingoittaa lastasi noilla viikoilla. Lapselle voi kehittyä sanderberginsyndrooma tai mikäli sen onnistutte välttämään, voi tämä aiheuttaa myös keskenmenon. Kuitenkin uskon ettei sinulla tai lapsellasi ole hätää, sillä edellämainitut tilat ovat harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuskimpa siinä juomassa litratolkulla viinaa oli, suomessa kuitenkin on laitonta laittaa yli 4 cl viinaa juomaan ja melekoisen hyvin tätä baareissa totellaan. toisekseen sikiölle ei ole haittaa vaikka olisit ihan kirkasta viinaakin hörpyn ottanut kerran koko raskausaikana.
eli pelko pois, mutta kaverisi on silti aika taukki.
Luetunymmärtys? Aloittaja oli ILLANVIETOSSA. Tajuatko, missä sellaisia yleensä noin niinkuin vietetään?
Illanviettoja pidetään kodeissa, baareissa, mökeillä, firmojen saunaosastoissa, ravintoloissa ynnä muissa viihtyisissä paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärinä minun on pakko kertoa, että jo yksi suurempi kulaus vahvaa alkoholia voi vahingoittaa lastasi noilla viikoilla. Lapselle voi kehittyä sanderberginsyndrooma tai mikäli sen onnistutte välttämään, voi tämä aiheuttaa myös keskenmenon. Kuitenkin uskon ettei sinulla tai lapsellasi ole hätää, sillä edellämainitut tilat ovat harvinaisia.
Höpöhöpö.
t. ylilääkäri-toimitusjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että se oli viinaa? En tajua, miksi uskot lapsellesi käyvän nyt jotain. Kaveriakin varmaan nyt harmittaa, mutta ehkä se oli piikki sun vauvahuolehdinnallesi? Olet niin varuillasi, ettei vauvalle käy mitään? Kun kuitenkin fakta on, ettei siitä tartte niin isoa numeroa pitää, että odottaa.
t. itsekin 2:n äiti
No kyllähän sen nyt maistaa! Jos kirkasta viinaa paukussa! Tottakai oon huolissani ja vielä eka raskaus niin tottakai sitä on pelko päällä ja huolissaan :(
Siis kuva vittu on niin tyhmä että ajattelee, että yhdestä kulauksesta viinadrinkistä on jotain haittaa??
Mauton pila sinällään.
Aah kuolen nauruun!! Ihan parasta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
t. ylilääkäri-toimitusjohtaja
Tiedät totuuden, miksi pelkäät?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaveri oli idiootti, jos (kun) yksi kulaus ei vahingoita vauvaa? Selittäkää assille.
Koska KENELLEKÄÄN ei saa juottaa salaa alkoholia. Ihan sama, onko raskaana, entinen alkoholisti tai muuten vain selvänä.
Kemiallinen pahoinpiteky, itseasiassa. Ei sentään myrkyttäminen. Mutta lain edessä... Pahoinpitelyltä kuulostaa. Kurjaa.
Vaan, tuskin kuitenkaan tuhoja. Paitsi (huonon) ystävän menettäminen. Nauti raskaudestasi, unohda koko juttu ja katso eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Siis kuva vittu on niin tyhmä että ajattelee, että yhdestä kulauksesta viinadrinkistä on jotain haittaa??
Mauton pila sinällään.
Luojan lykky etten juonut enempää. Ajatuskin siitä, että olisin juonut enemmän ja lapsi menehtynyt sen takia... Tämän idiootin ansiosta... Saa vaan minut enemmän vihaiseksi. Ehkä mä säikähdin liikaa. Esikoinen kuitenkin ja kyllähän sitä säikähtää.
Kuinka moni teistä rehellisesti myöntäneenä googletti sanderberginsyndrooman?
Sulla on jännä tapa maistaa isosti hörppäämällä (ainakin niin kirjoitit tehneesi). Opettele maistamaan ihan vähän, ei lasillista kerralla. Etenkin, kun sait viinaa ihan litratolkulla.
Niin. Monet alkoholistiäitien lapset kärsivät koko raskauden ajan ja syntyvät mahdollisesti fas-lapsina, mutta toki sinun lapsesi MENEHTYY heti yhteen hörppyyn. Jep.
Vierailija kirjoitti:
Miksi murhan suunnitteleminen on rangaistavaa, vaikka siitä ei kenellekään suunnitteluhtkellä ole haittaa? Miksi varkauden yrittäminen on laitonta, eihän kukaan mitään menetä, jos varas jää kiinni? Miksi oikeudessa saa tuomion ihmisen tappamisesta, vaikka myöhemmin olisikin käynyt ilmi (myös tappajalle uutena asiana), että tapettu ihminen olisi ollut matkalla räjäyttämään kauppakeskusta?
Siksi, että murhan vakava suunnittelu todennäköisesti myös johtaa murhaan. Siksi, että varkaus olisi voinut myös onnistua. Siksi, että tappaja olisi voinut tappaa myös viattoman ihmisen.
ihan oikein teit.