Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin inhottava pila suututti minut täysin :(

Auttakaa!
11.10.2015 |

Elikkäs olin yhdissä illanvietto juhlissa viime perjantaina. Itse olin päin koska, olen raskaana ja rv 25. Siellä syötiin ja juotiin eikä meno ollut kovin hurjaa joten jaksoin olla. Kunnes sitten kaverini sai päässään hienon idean ja päätti sitten vähän jekuttaa minua tekemällä minulle juoman. Aluksi vähän ihmettelinkin että,onpas täällä hyvä palvelu kun juomat tarjoillaan pyötiin asti. No tämä kaveri toi tämän Paukun missä oli kaikenmaailman hedelmä koristeita. No maistoin siinä sitten sitä ja kappas kummaa juomaan oli laitettu litratolkulla kirkasta viinaa! Kaveri vaan nauroi vieressä maha kippurassa! Kerkesin hörppästä ihan kunnon kulauksen ja siinä vaiheessa menin ihan paniikkiin ja samalla vitutti niin saakelisti että, heitin juomat kaverin päälle ja huusin ihan saatanasti! Ja läksin koko juhlista helvettiin. Nyt kaduttaa tai oikeastaan hävettää oma käytös mutta samalla mietin myös omaa lastani ettei sille vaan käynny mitään?:( ja miten kerron tämän neuvolaan? En halua nähdä kaveriani enää. Anteeksi tämä vuodatus mutta, pieni paniikki päällä :(

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet kyllä aika neuroottinen jos luulet, että tuosta olisi ollut pienintäkään haittaa lapsellesi. Alkoholin käyttöä raskausaikana kannattaa välttää kokonaan, koska sen vaikutuksia lapseen ei ole riittävästi tutkittu, mutta todennäköisesti kohtuullinen käyttö, vaikka tapahtuisi useamminkin, ei aiheuttaisi mitään haittaa.

Kaverisi sen sijaan vaikuttaa todella lapselliselta ja ihan puhtaasti idiootilta, ja enemmän olisin huolissani tulevan lapsen lähiympäristön vaikutuksista, jos hän tuollaisten ihmisten ympäröimänä joutuu elämään.

Vierailija
102/111 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan. Ärsyttävän paljon virheitä, joten jo alkupuolella keskittyminen herpaantui. Asiasi ei kiinnosta tippaakaan näin huonosti kirjoitettuna, vai oletko kännissä raskaudesta huolimatta?

(Esim. pilkku ei tule mutta tai että sanan jälkeen, vaan ennen.)

aapee ihan aiheesta suuttui...vai eikö kaveri tajunnut, että olet raskaana?

ei sinun hävetä tarvitse. Kaveri töppäsi. Sinä reagoit kivaa ja tunteella. Toki haluat suojella lasta. Ja voithan jutella sen kaverisi kanssa. Tyhmä pila. 

Turhaa rutinaa saat kommentiksi...kyllä sinun teksitäsi asian ytimen luin ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko, että vauvalle kävi mitään. Raskauden takia hormonit pistää tunteet kiehumaan. Itse jättäisin kertomatta neuvolalle (ellei tulisi oireita, kuten huippaus tai verenvuoto). Kertoisin kaverille miltä itsestä tuntuu, miten hän olis voinut toimia toisin. Vaikka on kiva olla sielä missä kaverit, niin ehdotan silti ettet menisi enään paikkoihin joissa alkoholia tarjolla.

Vierailija
104/111 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan. Ärsyttävän paljon virheitä, joten jo alkupuolella keskittyminen herpaantui. Asiasi ei kiinnosta tippaakaan näin huonosti kirjoitettuna, vai oletko kännissä raskaudesta huolimatta?

K

Kuules äidinkielen opettaja. Nyt on vapaa aika.

Vierailija
105/111 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI että otit oikein kunnon kulauksen? Minä en olisi ottanut. Ensin olisin kastanut kielenkärjen, ehkä haistanutkin lasin sisältöä. Tuollainen käytös, drinkkiä vaan kurkusta alas sen kummemmin miettimättä, varsinkin jos raskausviikkoja on takana jo 25, kertoo jonkinlaisesta "hälläväliä"-asenteesta. Teet ensin jotakin täysin käsittämätöntä ja sen jälkeen alat syyttää kaveriasi, kiroilla ja huutaa. Se joka mokasi ei ollut kaverisi, vaan sinä itse. Sinä olet vastuussa siitä mitä raskausaikana kurkkuusi kaadat, ei kukaan muu.

Yleensä kaveriin/ystävään luotetaan sen verran, ettei ole tarpeellista olettaa läheisen ihmisen tekevän jotain noin typerää ja ajattelematonta.

Ap:n ainoa virhe oli luottaa tuollaiseen ihmiseen.

Vierailija
106/111 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi vertaus murhan suunnittelemiseen on... Tässä on nyt kyllä kaksi TÄYSIN eri asiaa. :D Pientä ylireagointia tässäkin keskustelussa!!

Vierailija
107/111 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanojen ja, ynnä, sekä, sekä että, -kä, eli, tai, vai, joko tai, MUTTA, vaan, siksi, siis, sillä näet eteen ei tule pikkua! Näin ainakin on opetettu.

Vierailija
108/111 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä sen viinan terävän maun maistoit heti kun se osui suuhun? Mulle on niin vaikea niellä noita kirkkaita, että en tajua miten sä ehdit jo kunnon kulauksen nielaista ennen kuin tajusit maun. Sehän iskee kuin sähköisku.

Vierailija
109/111 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia laseja teillä jos yhteen juomaan mahtuu litratolkulla kirkasta

Vierailija
110/111 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "kaverisi" tulee koskaan raskaaksi, tee hänelle sama "jekku" ja katso, naurattaako enää.

Vierailija
111/111 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tyyppiesimerkki narsistista. Narsisti ei koskaan tunnista eikä tunnusta omia virheitään, vaan vyöryttää syyn aina jollekin ulkopuoliselle. Hän raivostuu jos joku uskaltaa väittää vastaan, koska vain hän tietää totuuden.