Kaverin inhottava pila suututti minut täysin :(
Elikkäs olin yhdissä illanvietto juhlissa viime perjantaina. Itse olin päin koska, olen raskaana ja rv 25. Siellä syötiin ja juotiin eikä meno ollut kovin hurjaa joten jaksoin olla. Kunnes sitten kaverini sai päässään hienon idean ja päätti sitten vähän jekuttaa minua tekemällä minulle juoman. Aluksi vähän ihmettelinkin että,onpas täällä hyvä palvelu kun juomat tarjoillaan pyötiin asti. No tämä kaveri toi tämän Paukun missä oli kaikenmaailman hedelmä koristeita. No maistoin siinä sitten sitä ja kappas kummaa juomaan oli laitettu litratolkulla kirkasta viinaa! Kaveri vaan nauroi vieressä maha kippurassa! Kerkesin hörppästä ihan kunnon kulauksen ja siinä vaiheessa menin ihan paniikkiin ja samalla vitutti niin saakelisti että, heitin juomat kaverin päälle ja huusin ihan saatanasti! Ja läksin koko juhlista helvettiin. Nyt kaduttaa tai oikeastaan hävettää oma käytös mutta samalla mietin myös omaa lastani ettei sille vaan käynny mitään?:( ja miten kerron tämän neuvolaan? En halua nähdä kaveriani enää. Anteeksi tämä vuodatus mutta, pieni paniikki päällä :(
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
On se kumma jos ei suu viinaa maista/ ennen ksikkea nenä haista vaikka kuin olisi jano..
Haisteletko itse useinkin juomaasi ennen juomista?
Sikiön veren alkoholipitoisuus on sama kuin sinun, yhdestä hörpystä veren alkoholimäärä on luokkaa 0,02. Tämä siis 4 cl viinaa/10. Ei vaaraa sikiölle.
Vierailija kirjoitti:
Ja hiekkapeet, ostakaa toki se dildo.
Auttaako se tohon hiekkaan?
Kyllä, haistan miten hyvälle tuoksuu. Pätee kaakaoon jne...
Niin siis miksi joit sen kulauksen, kun maistoit alkoholin? Ite olisin sylkässy sen lasiin takaisin heti.
Raskaana olevat haluavat huomiota, vaikka säästä puhuttaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkään en ymmärrä mitä hauskaa siinä oli? Antaa raskaana olevalle naiselle tujua viinaa? Toivottavasti ei ole pikkuisen käynny mitään :( mitä jos siit lapsesta tuleekin vammainen tämän tempun takia?:(((
tällä paljastit itsesi paskaksi trolliksi
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olet ollut jos oletit että juomat tuodaan pöytään mutta kuitenkin kaverisi lantrasi sen itse? Missään baarissa tmv pääse asiakas viinoihin käsiksi.
Long island icetea on kokemattomalle aikamoinen jysäys ja siinä on sitä sun tätä viinasta vähän reippaammalla kädellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaveri oli idiootti, jos (kun) yksi kulaus ei vahingoita vauvaa? Selittäkää assille.
Miksi murhan suunnitteleminen on rangaistavaa, vaikka siitä ei kenellekään suunnitteluhtkellä ole haittaa? Miksi varkauden yrittäminen on laitonta, eihän kukaan mitään menetä, jos varas jää kiinni? Miksi oikeudessa saa tuomion ihmisen tappamisesta, vaikka myöhemmin olisikin käynyt ilmi (myös tappajalle uutena asiana), että tapettu ihminen olisi ollut matkalla räjäyttämään kauppakeskusta?
Siksi, että murhan vakava suunnittelu todennäköisesti myös johtaa murhaan. Siksi, että varkaus olisi voinut myös onnistua. Siksi, että tappaja olisi voinut tappaa myös viattoman ihmisen.
Niin? No mihin tää pila nyt sitten johti? Ai siksikö kaveri oli idiootti, että pila johti ap:n luottamuksen häneen menetykseen ja ystävyyden loppumiseen. En vain oikeasti tajua, kysyn vilpittömästi. Kun en osaa verrata tuota murhan suunnitteluun :/
Assi
Sä oot selvästi mies.
Voi vauvaparkaa. Jos äidilläni on noin huono hajuaisti ettei yhden drinkin litrahintaa haista, saattaa käydä niinkin että kun vaaleilla on kakki vaivassa, äiti vaan jatkaa telkun katsomista.
Törkeää. Itse olen alkoholisti, nykyisin raitis. Jos joku tekisi tuon tempun minulle...apua!
ja sama aloitusprovo kiertää muillakin palstoilla......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaveri oli idiootti, jos (kun) yksi kulaus ei vahingoita vauvaa? Selittäkää assille.
Miksi murhan suunnitteleminen on rangaistavaa, vaikka siitä ei kenellekään suunnitteluhtkellä ole haittaa? Miksi varkauden yrittäminen on laitonta, eihän kukaan mitään menetä, jos varas jää kiinni? Miksi oikeudessa saa tuomion ihmisen tappamisesta, vaikka myöhemmin olisikin käynyt ilmi (myös tappajalle uutena asiana), että tapettu ihminen olisi ollut matkalla räjäyttämään kauppakeskusta?
Siksi, että murhan vakava suunnittelu todennäköisesti myös johtaa murhaan. Siksi, että varkaus olisi voinut myös onnistua. Siksi, että tappaja olisi voinut tappaa myös viattoman ihmisen.
Niin? No mihin tää pila nyt sitten johti? Ai siksikö kaveri oli idiootti, että pila johti ap:n luottamuksen häneen menetykseen ja ystävyyden loppumiseen. En vain oikeasti tajua, kysyn vilpittömästi. Kun en osaa verrata tuota murhan suunnitteluun :/
Assi
Sä oot selvästi mies.
Heh heh, enkä ole, mutta minulla oli kyllä lapsuudessa läheisemmät välit isääni kuin teihin idioottinaisiin, hysteerikkoihin ;)
Vierailija kirjoitti:
ja sama aloitusprovo kiertää muillakin palstoilla......
Onko niillä ollut tämä: kaasoksi pyytämäni kaveri tunnusti rakastavansa miestäni?
Tai emme jaksa enää lapsiamme, muka kuria lapsilleen pitänyt mamma on epätoivoinen, kun mahdottomien lasten kiinnipitelyyn jäähyillä yms menee useita tunteja päivittäin kahden pojan kanssa?
AI että otit oikein kunnon kulauksen? Minä en olisi ottanut. Ensin olisin kastanut kielenkärjen, ehkä haistanutkin lasin sisältöä. Tuollainen käytös, drinkkiä vaan kurkusta alas sen kummemmin miettimättä, varsinkin jos raskausviikkoja on takana jo 25, kertoo jonkinlaisesta "hälläväliä"-asenteesta. Teet ensin jotakin täysin käsittämätöntä ja sen jälkeen alat syyttää kaveriasi, kiroilla ja huutaa. Se joka mokasi ei ollut kaverisi, vaan sinä itse. Sinä olet vastuussa siitä mitä raskausaikana kurkkuusi kaadat, ei kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
tuskimpa siinä juomassa litratolkulla viinaa oli, suomessa kuitenkin on laitonta laittaa yli 4 cl viinaa juomaan ja melekoisen hyvin tätä baareissa totellaan. toisekseen sikiölle ei ole haittaa vaikka olisit ihan kirkasta viinaakin hörpyn ottanut kerran koko raskausaikana.
eli pelko pois, mutta kaverisi on silti aika taukki.
Litratolkulla viinaa ei tietenkään yhdessä drinkissä voi olla, mutta ravintoloiden viinarajoituksilla tuskin on mitään tekemistä kotibileiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva,kiva... Nyt puhelin piippaa kaikenmaailman tekstiviestejä tältä kaverilta... "anteeksi kun olin tyhmä, sä varmaa tiedät kuinka pahalta musta tuntuu kattoo sun vauvamasuus ja teijän kahden onnea kun minä en ikinä tule saamaan lapsia. Olen pahoillani tempustani, toivottavasti ymmärrät myös minua. " en ole viestiin vastannut enkä vastaa. Vaikka onkin lapseton ei silti noin voi toimia. Vastenmielinen kaveri.
Voi helvetti mikä kaveri! Ensin juottaa salaa alkoholia raskaana olevalle ystävälleen ja sitten puolustelee tekoa sanomalla, että tekee pahaa katsoa ystävänsä vauvamahaa... Todella moukkamaista käytöstä.
Olen itse nelikymppinen tahattomasti lapseton nainen ja tiedän miten katkeralta voi tuntua kun läheiset ihmiset ympärillä tulevat raskaaksi ja saavat lapsia. Mulle ei silti tulisi mieleenkään kertoa näistä tunteista raskaana olevalle henkilölle itselleen, puhumattakaan mistään viinapaukun tarjoamisesta! Käytöstavat voi säilyttää, vaikka lapsettomuudesta kärsisikin, eikä koskaan ole hyvää käytöstä sanoa toiselle, että tekee pahaa katsoa hänen vauvamasuaan. Ylipäätään ei ole kohteliasta sanoa kellekään, että tekee pahaa katsoa häntä. Vaikka näin oikeasti ajattelisikin, ei kaikkea tarvitse ääneen sanoa.
Hyi kamala mikä ihminen! Välit poikki vaan, seuraavaksi varmaan syöttää vauvallesi rotanmyrkkyä "kun tiedäthän sä miten pahaa mun tekee......."
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala mikä ihminen! Välit poikki vaan, seuraavaksi varmaan syöttää vauvallesi rotanmyrkkyä "kun tiedäthän sä miten pahaa mun tekee......."
Samaa mieltä! Ei noin törpön ihmisen kannata hankkiutua raskaaksi, jos ei osaa omia aivojaan käyttää!
Surkea trolli. Miten kukaan jaksaa...