Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riitatilanne työpaikan siivoojan kanssa

Vierailija
11.10.2015 |

Hei nyt olisi neuvot tarpeen. Minulla ja työpaikan siivoojalla on kiusallinen tilanne, hän on suuttunut palautteesta ja nyt minusta tuntuu että työpistettäni ei ole asiallisesti siivottu. Minulla on pölyherkkyys joten asianmukainen siivous on ensiarvoista (riitakuvio liittyy tähän). Miten edetä? En haluaisi eskaloida tilannetta joten toimiiko se jos ottaa siivoojan työnantajaan suoraa yhteyttä? Haluan välttää ikäviä yhteenottoja. Työpaikka on toimisto ja siivous on ostettu palvelu.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian olen oppinut, että siivojalle ei kannata ryppyillä. Koska hän tekee todella tärkeätä työtä ja pitää meidän tilat puhtaana, niin että asiakkaat viihtyvät ja tulevat uudestaan. Aina keskustelen heidän kanssa, tarjoan kahvit jos olen toimistolla kun siivovat. Pidän oven auki kun he tulevat kärryillä, moikkaan joka kerta vaikka minulla olisi asiakas mukana.

Minun huone on aina täysin puhdas, ja ikinä ei ole tarvinnut valittaa siivouksen tasosta.

Sun tilanteessas ei tarvikaan ryppyillä. T:kade

Vierailija
62/62 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen työkaveri jonka kanssa oltiin siivousfirmassa töissä, löysi lapun jonkun työpöydältä että oli pöytä huolimattomasti siivottu. Ikävänä ihmisenä kävi paskalla ja pyyhki peränsä rättiin, jolla sitten aika huolella pyyhki sen huonosti siivotun pöydän....tietysti niin, ettei siinä mitään paskaa näkynyt.

No siinäpä vasta ammattimainen työntekijä...not.

Toisilla vaan ei ole mitään ammattiylpeyttä. Mahtaa olla kotikin kuin kaatis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi