Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HIH..Moni mieheni kaveri on ihmetellyt miehelleni että mistä on löytänyt tälläisen

Vierailija
08.02.2006 |

naisen.

Olen kuulemma miehen kavereiden mielestä todella kuuma pakkaus.

Ja mieheni on ylpeä! :) Minä en niinkään

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne. Nyt lisään vielä tämän kuumapakkaus-osaston ilolistalleni, kiitos muistutuksesta.

Vierailija
42/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa AP! Ymmärrän pointtisi, en kokenut ollenkaan et kehuskelit asialla. Olen itse enemmän fiksu maailmanparantajatyyppi mut kivalla ulkonäöllä siunattu. Vähän pilkettä silmäkulmaan naiset! Ei hyvä itsetunto ole huumorintajuttomuutta! Eilen sanoin itse kaverini ukosta et onpas sexy kroppa ja mainostin sitä omalle ukollekin ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko todellakin niin rumia ja vastenmielisiä, että tuikituntemattoman ap:n kertomat kehut ottavat noin kovasti itsetunnon päällä?

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, tässä tapauksessa siis nähtävästi rumiin ja ilkeisiin ihmisiin.

Vierailija
44/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kaveripiirissä on paljon ns. pelimiehiä. Ihan menestyneitä ja fiksuja miehiä mut pilke silmäkulmassa. Naisia joilla tälläista huumorintajua on vain harvoja. Harmi. Itse viljelen naiseksi aika ronskiakin huumoria ja oon kyllä huomannu et monet ottaa nokkiinsa :-( Mun mielestä ulkonäkö yms. kommentit vaan piristää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä