Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HIH..Moni mieheni kaveri on ihmetellyt miehelleni että mistä on löytänyt tälläisen

Vierailija
08.02.2006 |

naisen.

Olen kuulemma miehen kavereiden mielestä todella kuuma pakkaus.

Ja mieheni on ylpeä! :) Minä en niinkään

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vaimoista on nätti kasvoiltaan ja se on mukava pieni lisä, mutta kyllä minä enemmän arvostan ihmisten mielipiteitä ja arvoja kuin pelkkää ulkonäköä. Vaikka olisi kuinka hyvännäköinen ihminen, mutta jutut on tätä HIH -tyyliä, niin voe voe.

Vierailija
22/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa täysin sama perustelu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kavereillakin on peruskoulu jäänyt kesken.

Hihihi. Kuumaa. Hihihihi.

Vierailija
24/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma pakkaus??? hyvässä vai pahassa mielessä???

Vierailija
25/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin, ne kaverit ei oo kaljupäitä ja toiseks, ne ei sanoneet siten ku sä asian ilmaiset...

Vaan ihan kunnollisia ihmisiä ne on ja ihmetelleet että mistä mieheni on löytänyt tälläise naisen joka on sekä kaunis että mukava ja joka ei ajattele pelkästään itseään eikä katkenneita kynsiä. Tekee remppaa likaiset vaatteet päällä ja tukka solmussa yms...

miks pitää aina vääntää jotain tollaista ku 34 sanoi??? onko se kateellisuutta että pitää haukkua muita??? Vai mitä se on?

-ap-

Vierailija
26/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä nyt vain oma mielesi, äläkä muuta tarinaa muiden kommenttien perusteella. Vai alkoiko nolottaa?

Vierailija
27/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyse ei ollut nyt ainoastaan siitä mun ulkonäöstä. Myönnän kyllä että olen nätti. Mutta nyt oli kyse siitä että kun olen kaunis, niin kuitenkaan en ole huolissani mun kynsistä tai hiuksista. Enkä puhu mistään meikeistä koko ajan, niinkuin miehet ajattelevat. Että kun on kaunis, niin on heti bimbo joka ajattelee vain ja ainoastaan itseään..EIEI!!!

Ja kyllä miehet arvostavat sitä että vaikka nainen on kaunis, niin ei sen koko ajan tarvi olla viimisen päälle laitettu vaan että pystyy tekemään kaikkea muutakin. Eikä ajattele pelkästään itseään...

Mutta jos et sitä ymmärtänyt ni, voi voi

-ap-

Vierailija
28/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö niiden laukojat ole ikinä kuulleet kehuja, vai eivätkö vaan osaa ottaa niitä vastaan? Munkin miehen kaverit ovat sanoneet sekä miehelle että mulle itselleni monta kertaa, että piip saa olla kyllä onnellinen, kun sai tuollaisen naisen. Kuulemma hyvännäköinen, fiksu ja rento samassa paketissa. Joku lisäsi " tervejärkisen" vielä mukaan. ;)

Musta nämä kommentit ovat olleet vain ja ainoastaan imartelevia, sillä pidän näitä kavereita myös omina ystävinäni. Ei se mun tasa-arvoani nakerra millään lailla, että mä olen jonkun mielestä myös hyvännäköinen.

PS. Jos ette ole muuten aiemmin huomanneet, tuollainen tietty remonttireiskamaisuus on monien miesten mielestä (kuten omani) aivan vastustamatonta, saa kaverin ja rakastajan samassa paketissa! :D

Vierailija
29/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa puolustuskannalla. Miksi?

Vierailija
30/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku nainen on tervejärkinen... :/

Ei-ap.

Vierailija
31/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mukavia ja fiksujakin on, mutta harvassa.

Tavallisen näköiset naiset on asia erikseen...

-ap-

Vierailija
32/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä osaa ottaa kohteliaisuuksia (?) vastaankaan. Huono itsetunto kun on (ulkonäkökomplekseja muille jakaa) otan kaikki vittuiluna.

Vierailija
33/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä sun pitää sitä vakuutella tälläsellä palstalla missä kukaan ei eesnää sun kuvaa! vai just siks? että voi voi, munkin mielestä oot aivan huippu hyvännäköinen, oikeesti kaunis... ihquu että sun äijäs kaveritkin näkee sen kuinka harvinainen oot... eiii.

Vierailija
34/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tehtävä ei ole olla miesten arvioinnin kohteena, eikä naisen itsetunto ja hyvä mieli saa riippua miesten kehuista. P.S. En ole ihan kauhean ruma ;)

Vierailija
35/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän ne mikään sorron merkkikään ole! Miesparat kun vaan haluaa omalla kömpelöllä tavallaan tehdä mulle ja miehelleni hyvän mielen. Kohteliasta on ottaa kehu kehuna, ja loukkaantuminen nyt vaan olisi idioottimaista.

42.

Vierailija
36/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aloituksen tarkoitus olikin siis kertoa, että olet kaunis ja " kuuma pakkaus" , etkä yhtään pinnallinen, niin kuin melkein kaikki muut maailman naiset mielestäsi ovat. Pystytkö kiemurtelemaan yhtään enempää?

Vierailija
37/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selviäisi arjen touhuista ulkonäkönsä vaalimisen vuoksi. Mikä tämän ketjun aloituksen tarkoitus oikein oli, kun ap peruu puheitaan ja muuttaa tarinaa koko ajan?

Vierailija
38/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ollut aina vaikea ymmärtää ihmisiä, joilla on tarve vääntää kaikesta jotain negatiivista. :/

Vierailija
39/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta helpommalla pääset, jos vaihdat asennetta vähän positiivisempaan suuntaan. Kun jaksaa iloita toisten ihmisten puolesta, tulee kummasti iloisemmaksi itsekin.

Vierailija
40/44 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä aio jatkossakaan hihkua kuullessani itsestäni vastaavanlaista kommenttia. En varmana. Vaikkas kuinka vänkäisitte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan