Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö perhetukikeskuksessa saa tosiaankaan nukkua päiväunia?

Vierailija

Tyttöni on siellä ja toissapäivänä sattui tosi raju koulukiusaamis-tapaus. Tämän takia itki koko yön eikä nukkunut. Nyt kuulemma ei saanut mennä koulun jälkeen eilen klo 15.30 aikaan päiväunille. Siis mitä?? Auttaako jos soitan sinne vai onko niissä aina samat säännöt?

Kommentit (4)

Vierailija

4 viikkoa eli ei kauaa onneksi siis jos kaikki menee hyvin ja loppupalaveri sujuu hyvin. Väitti ettei heillä saa mihinkään aikaan nukkua klo 7.00-21.00 välillä. Yksi poika nukahti väsymystään sohvalle ja hänen päälleen kaadettiin vettä. Tämän jutun vahvistin myös siivoojalta kun nauroi minulle että hänen kotonaan kastellaan vain kukat mutta täällä lapsetkin.

Ap

Vierailija

Okei, mun lapsen ollessa ptk:ssa, otti välillä päiväunet silloin, kun piti olla huoneessa tekemässä läksyjä, eikä huóneesta saanut poistua edes vessaan. Eikä ne hoitajat tiedä, mitä lapsi sen tunnin aikana huoneessaan tekee. Tyttäresi on siis ns vapaaehtoisesti tarkkailtavana, jos voi päästä neljän viikon jälkeen pois. Mistä syystä joutui sinne?

Noidankehä

Mitä siellä on puoli neljältä tekeillä? Kyllä itse kysyisin henkilökunnalta kuin jättäisin asian lapsen mutupuheelle.

Pointtina on että lapsi valvonut koko yön ja tottakai tahtoo nukkumaan päivällä kun väsyttää mutta ei kannata kun ensi yönä sama toistuu.

Yöllä yksin lapsesi pohtii asioita taasen ja voi huonosti. Sitten taas päivällä väsyttää ja tarvitsee unta. Jos jotain niin lapsi tarvitsee kunnon yöunet.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat