Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:42"]Ymmärrän ehkä ton pedari jutun pointin mut lapsiin kohdistuva kiinnostus on joka tapauksessa oksettavampaa kuin homous enkä tajua miksi niitä pitää aina verrata.

Papananaamalla on joitain ihan hauskoja videoita ja läppiä mutta välillä menee niin yliyrittämiseks ja väkinäiseks huomion hauks :D ja jos jonkun mielestä läpät on huonoja niin seki on hauska juttu kun on niin "erikoinen eikä porukka vaa tajuu".
[/quote]

Miksi pedofiliaa ja homoutta ei voisi verrata? Molemmat ovat seksuaalisia suuntauksia siinä missä heterous tai vaikka parafiliakin.
Ihmiset miettivät näitä asioita liikaa tunteiden kautta.

Vierailija
22/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, nyt alkoi homo-pedofiilijankkaus, siirryn takavasemmalle heihei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:54"]Jaahas, nyt alkoi homo-pedofiilijankkaus, siirryn takavasemmalle heihei!
[/quote]

Ai että minä pidän keskustelutaitoisista ihmisistä.

Vierailija
24/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:54"]Jaahas, nyt alkoi homo-pedofiilijankkaus, siirryn takavasemmalle heihei!
[/quote]

Ai että minä pidän keskustelutaitoisista ihmisistä.
[/quote]

Olen keskustelutaitoinen, aihe vaan ei kiinnosta :) Ja kilometrilainaukset jankutteluineen ovat rasittavaa luettavaa.

Vierailija
25/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:29"]Oon varma et papananaama on jollain tavalla syyllinen siihen ettei teletuuttia näytetäkään!
[/quote]
Eipähän kun se toinen juontaja. Sini on mun mielestä tosi hauska, vaikka tuossa videolla oli kyllä Sinin huonoimmat läpät samassa paketissa. Luulen että tuo oli joku "piinapenkki"-tyylinen juttu, jossa oli tarkoituskin vähän nolata näitä muita tyyppejä, mutta meni vähän yli. Tai aika paljonkin. Huomasi, ettei muut todellakaan älynnyt Sinin vitsejä.
[/quote]

Ai Niko Saarinen? :D bitch please, niko on ollut tvssä jo melkoisen paljon ja ehkä tietää räväkästä suustaan huolimatta mitä voi ja mitä ei loppupeleissä ei voi tehdä kameroiden edessä. Papananaama on mukahauska youtube-persoona joka voi ladata nettiin ihan mutä tahansa ilman sensuuria eikä siksi ole tarvinut oppia mitään korrektia käyttäytymistä

Vierailija
26/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, varsinkin toi viimenen kommentti veti aika sanattomaks

Vierailija
27/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:42"]Ymmärrän ehkä ton pedari jutun pointin mut lapsiin kohdistuva kiinnostus on joka tapauksessa oksettavampaa kuin homous enkä tajua miksi niitä pitää aina verrata.

Papananaamalla on joitain ihan hauskoja videoita ja läppiä mutta välillä menee niin yliyrittämiseks ja väkinäiseks huomion hauks :D ja jos jonkun mielestä läpät on huonoja niin seki on hauska juttu kun on niin "erikoinen eikä porukka vaa tajuu".
[/quote]

Mikä pedofiilistä tekee oksettavamman kuin homosta? Koska he viehättyvät lapsista joista sinä et? Onko sellainen ihminen mielestäsi aina oksettava jolla on eri mieltymykset kuin sinulla? Jos ei, millä perusteella valitset seikat jotka ovat mielestäsi oksettavia muissa ihmisissä?
[/quote]

Odotan vastauksia näihin kysymyksiin.

Vierailija
28/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:29"]Oon varma et papananaama on jollain tavalla syyllinen siihen ettei teletuuttia näytetäkään!
[/quote]
Eipähän kun se toinen juontaja. Sini on mun mielestä tosi hauska, vaikka tuossa videolla oli kyllä Sinin huonoimmat läpät samassa paketissa. Luulen että tuo oli joku "piinapenkki"-tyylinen juttu, jossa oli tarkoituskin vähän nolata näitä muita tyyppejä, mutta meni vähän yli. Tai aika paljonkin. Huomasi, ettei muut todellakaan älynnyt Sinin vitsejä.
[/quote]

Ai Niko Saarinen? :D bitch please, niko on ollut tvssä jo melkoisen paljon ja ehkä tietää räväkästä suustaan huolimatta mitä voi ja mitä ei loppupeleissä ei voi tehdä kameroiden edessä. Papananaama on mukahauska youtube-persoona joka voi ladata nettiin ihan mutä tahansa ilman sensuuria eikä siksi ole tarvinut oppia mitään korrektia käyttäytymistä
[/quote]
En tiedä tästä Nikosta mitään, mutta lehtihaastattelun perusteella vika on hänessä, ettei teletuuttia tule. Sanoi jotain tähän tyyliin: "en halua puhua tästä ollenkaan, haluan unohtaa koko jutun ja aloittaa puhtaalta pöydältä". Minusta siis kuulostaa, että teletuutin kohtalo oli hänen syynsä.

Vierailija
29/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:29"]Oon varma et papananaama on jollain tavalla syyllinen siihen ettei teletuuttia näytetäkään!
[/quote]
[/quote]

[/quote]
En tiedä tästä Nikosta mitään, mutta lehtihaastattelun perusteella vika on hänessä, ettei teletuuttia tule. Sanoi jotain tähän tyyliin: "en halua puhua tästä ollenkaan, haluan unohtaa koko jutun ja aloittaa puhtaalta pöydältä". Minusta siis kuulostaa, että teletuutin kohtalo oli hänen syynsä.
[/quote]

....jooopasen joo. Ehkä ei halua puhua siksi että sarjan tekemiseen käytetty työ ja aika meni nyt ihan hukkaan ja se harmittaa? Syistä nyt eivät luonnollisesti varmasti saa edes puhua. Lisäksi, missä kiven alla sä oot asunu jos oot vittu nevöhööd niko saarisesta?

Vierailija
30/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:42"]Ymmärrän ehkä ton pedari jutun pointin mut lapsiin kohdistuva kiinnostus on joka tapauksessa oksettavampaa kuin homous enkä tajua miksi niitä pitää aina verrata.

[/quote]

Jos oma lapsesi kertoisi sinulle aikuistuttuaan olevansa pedofiili, olisiko hän mielestäsi oksettava paskakasa jolla ei olekaan enää minkäänlaista ihmisarvoa ja pistäisitkö välit poikki? Jos et, miksi sitten tuomitset muiden ihmisten normista poikkeavan seksuaalisuuden eli tässä tapauksessa pedofilian?

Vierailija
31/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:42"]Ymmärrän ehkä ton pedari jutun pointin mut lapsiin kohdistuva kiinnostus on joka tapauksessa oksettavampaa kuin homous enkä tajua miksi niitä pitää aina verrata.

[/quote]

Mikä pedofiilistä tekee oksettavamman kuin homosta? Koska he viehättyvät lapsista joista sinä et? Onko sellainen ihminen mielestäsi aina oksettava jolla on eri mieltymykset kuin sinulla? Jos ei, millä perusteella valitset seikat jotka ovat mielestäsi oksettavia muissa ihmisissä?
[/quote]

[/quote]

en ole aikaisempi kommentoija, mutta mun mielestä on "oksettavaa" seksuaalisoida lasta, jolla ei ole mitään käsitystä koko asiasta. Mielestäni se vain jotenkin turmelee ajatusta lapsen viattomuudesta että joku haluaisi vetää käteen ajatellen kehittymätöntä ja maailman pahuuksista autuaan tietämätöntä elämän alkua.

Ihmisillä on paljon fetissejä ja mieltymyksiä joita en ymmärrä eikä minun tarvitsekaan ymmärtää, mutta raja menee mielestäni siinä kun se kiihottumisen kohde on joku/jokin joka ei voi "puolustautua", pääasiassa lapset ja myös esinerkiksi eläimet.

Vierailija
32/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:42"]Ymmärrän ehkä ton pedari jutun pointin mut lapsiin kohdistuva kiinnostus on joka tapauksessa oksettavampaa kuin homous enkä tajua miksi niitä pitää aina verrata.

[/quote]

[/quote]

Miten voin inhota ihmisiä joilla eri mieltymykset kuin mulla jos en ymmärrä pedofiliaa mut homoude kyllä? En oo lesbo ja silti aikuinen ihminen joka kiinnostuu aikuisesta ihmisestä on se samaa tai eri sukupuolta on eri asia kuin lapsi. Kai sun mielestä eläimistä kiihottuminen on ihan jees jos jää ajatuksen tasolle? Ei millään lailla sairasta silti?

Vierailija
33/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:42"]Ymmärrän ehkä ton pedari jutun pointin mut lapsiin kohdistuva kiinnostus on joka tapauksessa oksettavampaa kuin homous enkä tajua miksi niitä pitää aina verrata.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

en ole aikaisempi kommentoija, mutta mun mielestä on "oksettavaa" seksuaalisoida lasta, jolla ei ole mitään käsitystä koko asiasta. Mielestäni se vain jotenkin turmelee ajatusta lapsen viattomuudesta että joku haluaisi vetää käteen ajatellen kehittymätöntä ja maailman pahuuksista autuaan tietämätöntä elämän alkua.

Ihmisillä on paljon fetissejä ja mieltymyksiä joita en ymmärrä eikä minun tarvitsekaan ymmärtää, mutta raja menee mielestäni siinä kun se kiihottumisen kohde on joku/jokin joka ei voi "puolustautua", pääasiassa lapset ja myös esinerkiksi eläimet.
[/quote]

Eli on siis väärin jos joku katsoo kissansa pyllynreikää masturboidessaan? Tai katsoo normaaleja vauvakuvia netistä? Mikä siitä tekee väärän? Koska itse et saa niistä mitään, muidenkaan ei pitäisi saada? Miten katsominen satuttaa ketään etenkään kun se katsottava ei edes tiedä asiasta? Jos sinä et tykkää syödä ulostettasi mutta minä tykkään pitäisikö minun jättää syömättä sen takia että se on sinusta epänormaalia ja oksettavaa?

Vierailija
34/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:42"]Ymmärrän ehkä ton pedari jutun pointin mut lapsiin kohdistuva kiinnostus on joka tapauksessa oksettavampaa kuin homous enkä tajua miksi niitä pitää aina verrata.

[/quote]

Miksi pedofiliaa ja homoutta ei voisi verrata? Molemmat ovat seksuaalisia suuntauksia siinä missä heterous tai vaikka parafiliakin.
[/quote]

No mikset sitte vertaile heterouttaki samalla?

Vierailija
35/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:42"]Ymmärrän ehkä ton pedari jutun pointin mut lapsiin kohdistuva kiinnostus on joka tapauksessa oksettavampaa kuin homous enkä tajua miksi niitä pitää aina verrata.

[/quote]

Jos oma lapsesi kertoisi sinulle aikuistuttuaan olevansa pedofiili, olisiko hän mielestäsi oksettava paskakasa jolla ei olekaan enää minkäänlaista ihmisarvoa ja pistäisitkö välit poikki? Jos et, miksi sitten tuomitset muiden ihmisten normista poikkeavan seksuaalisuuden eli tässä tapauksessa pedofilian?
[/quote]

Tottakai suhtautuminen muuttuis vaikka ois oma lapsi. Miksei muuttuis?

Vierailija
36/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vaadi pedareille kuoleman tuomiota joka asiam jättää ajatuksen tasolle. Se ei siltikään tee asiasta normaalia.

Vierailija
37/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajat menee ja perustaa oman ketjun, on se nyt vitun kumma ettei aikuiset ihmiset osaa keskustella siitä itse aiheesta, mikä ei tässä(kään) tapauksessa ole pedofilia.

Vierailija
38/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:42"]Ymmärrän ehkä ton pedari jutun pointin mut lapsiin kohdistuva kiinnostus on joka tapauksessa oksettavampaa kuin homous enkä tajua miksi niitä pitää aina verrata.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pedofiilitkin ovat olleet joskus mainitsemiasi "pieniä viattomia lapsia". Ja yhäkin niistä pienistä ja viattomista lapsista kasvaa pedofiilejä, homoja, skitsofreenikoita, jopa sarjamurhaajia. Kaikki me olemme vain ihmisiä.

Vierailija
39/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:42"]Ymmärrän ehkä ton pedari jutun pointin mut lapsiin kohdistuva kiinnostus on joka tapauksessa oksettavampaa kuin homous enkä tajua miksi niitä pitää aina verrata.

[/quote]

[/quote]

No mikset sitte vertaile heterouttaki samalla?
[/quote]

Vertaile mihin? Heterous ei ole poikkeava seksuaalisuuden muoto mutta seksuaalisuuden muoto kyllä. Mikään seksuaalisuuden muoto ei ole toista parempi tai huonompi.

Vierailija
40/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 11:31"]En oo vaadi pedareille kuoleman tuomiota joka asiam jättää ajatuksen tasolle. Se ei siltikään tee asiasta normaalia.
[/quote]

Miksi asioiden pitäisi olla "normaaleja"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä