Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuma tosiaan suunnattu 8-14 vuotiaille. Hyvä sielä puhua nussimisesta ja klamydiasta. Vittu mikä pelle, hankkis ylähuulen.

Vierailija
2/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei yleisön lapsiakaan kauhiasti naurattanu noi sinin paskat läpät. Miisakin näytti siltä, että miettii et mitä helvettiä toi puhuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti sitten kohdeyleisön huomioon!

Vierailija
4/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh... Ihan rupes tuntuu rinnassa sellanen myötähäpeän aiheuttama puristus... Miten, siis MITEN joku ihminen voi kuvitella että tollanen vitsailu olis hauskaa. Yrittääkö vaikuttaa fiksummalta kuin muut, saamalla muut hiljaiseksi? Harmi, etteivät vastaajat olleet tarpeeksi sanavalmiita sanoakseen saman tien, että vitsit on huonoja. Olisin kyllä itekin ollut huuli pyöreänä heidän asemassaan. 

Vierailija
5/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mikä tubecon on ja että tubettajien fanit ovat melko nuoria.

Olen ajatellut että mukavaa kuin tuommoisia varhaisteini ystävällisiä tapahtumia järjestetään.

Harmittaa ihan tuon haastattelijan typerät kysymykset. Varmaan nuo haastateltavat odottivat hieman erilaisia kysymyksiä?

Vierailija
6/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää se sama tyyppi joka puolusti pedofiileja enbuske & linnanahde crewssa??

Vierailija
7/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja. Oikeasti. Olen joskus häneltä katsonut muutaman videon ja olihan ne ihan kamalaa kuraa. Jatkuvaa kiroilua ja huonoja läppiä. Jos mulle olisi yleisön edessä sanonut, että mulla on klamydia, niin olisi kyllä saanut kuulla kunniansa. Jossain Putouksessa vielä menisi tuollaiset, mutta tosiaan tuo paikka oli täynnä lapsia ja nuoria.

Vierailija
8/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neidillä on tilannetaju vähän hukassa. Ja muiden videoiden perusteella näkyy muutenkin järki juoksevan ihan eri suuntaan.

Vierailija
9/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta ollut paljon huonompi kuin vaikka uutisvuodon huonot läpät.

Vierailija
10/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varma et papananaama on jollain tavalla syyllinen siihen ettei teletuuttia näytetäkään!

Vierailija
11/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Papananaama". :`D Mistä moinen nimi? O_o

Vierailija
12/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän kateelliselle :D

Vierailija
13/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olin tuolla tapahtumassa töissä ja hävetti Sinin yritys stand up -komiikassa. Kiekuu, sössöttä ja jutut surkeita. Ketkä sitä edes seuraa?

Vierailija
14/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:29"]Oon varma et papananaama on jollain tavalla syyllinen siihen ettei teletuuttia näytetäkään!
[/quote]

No niinhän se onkin. Johtuu siitä pedofiilimyönteisestä videosta.

Vierailija
15/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:23"]Onks tää se sama tyyppi joka puolusti pedofiileja enbuske & linnanahde crewssa??
[/quote]

Kukaan ei valitse seksuaalisuuttaan. Homo ei valitse homouttaan eikä pedofiili pedofiliaansa. Muiden hyväksikäyttö on aina väärin mutta ei homous tai pedofilius tee kenestäkään automaattisesti muiden hyväksikäyttäjää.

Vierailija
16/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:23"]Onks tää se sama tyyppi joka puolusti pedofiileja enbuske & linnanahde crewssa??
[/quote]

Juurikin se sama tyyppi.

Vierailija
17/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:29"]Oon varma et papananaama on jollain tavalla syyllinen siihen ettei teletuuttia näytetäkään!
[/quote]
Eipähän kun se toinen juontaja. Sini on mun mielestä tosi hauska, vaikka tuossa videolla oli kyllä Sinin huonoimmat läpät samassa paketissa. Luulen että tuo oli joku "piinapenkki"-tyylinen juttu, jossa oli tarkoituskin vähän nolata näitä muita tyyppejä, mutta meni vähän yli. Tai aika paljonkin. Huomasi, ettei muut todellakaan älynnyt Sinin vitsejä.

Vierailija
18/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ehkä ton pedari jutun pointin mut lapsiin kohdistuva kiinnostus on joka tapauksessa oksettavampaa kuin homous enkä tajua miksi niitä pitää aina verrata.

Papananaamalla on joitain ihan hauskoja videoita ja läppiä mutta välillä menee niin yliyrittämiseks ja väkinäiseks huomion hauks :D ja jos jonkun mielestä läpät on huonoja niin seki on hauska juttu kun on niin "erikoinen eikä porukka vaa tajuu".

Vierailija
19/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Pedofilia ja lasten hyväksykäyttö ovat eri asioita. Pedofiliassa ei ole mitään väärää niin pitkään, kun ei syyllisty seksuaalirikokseen. Omalle suuntautumiselle ei voi mitään. Sitä tulee kuitenkin hallita.

Vierailija
20/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"]

En ole edes ajatellut että tämä on nainen, ajatelin joskus että naiset ovat oikeasti fiksumpi sukupuoli.

[/quote]

Ja sitten heräsit todellisuuteen. Hienoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan