Noloin paikka, jossa olet (vahingossa) päästänyt pierun?
Parisuhteen alkuaikoina oli ihan hiton vaikea käydä esim. pissalla, kun piti pelätä, että samalla pääsee kajahtava paukku, tai paukkurypäs. Kakalla käymisestä nyt puhumattakaan.
Kommentit (102)
En mieti näin mitättömiä asioita, jos pierettää niin sitten pierasen.
Ai vaikka työpaikan kahvitauolla, hississä tai joogassa? Bussissa, kaupassa, treffeillä?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:43"]
Ai vaikka työpaikan kahvitauolla, hississä tai joogassa? Bussissa, kaupassa, treffeillä?
[/quote]Jep
Mulla sairaalassa, huoneessa jossa oli vain minä, isäni ja lääkäri (olin tuolloin teini). Olen joskus kertonutkin tämän mutta jalkaa kipsattiin sellaisessa asennossa että makasin selälläni jalka koholla. Alkoi pierettää niin hitosti ja jännitin lihaksia ettei vaan pääsisi. Lääkäri (vai hoitaja vai kuka se nyt onkin kun kipsaa) käski rentouttaa lihakset ja aina hetkeksi päästin rennoksi ja sitten taas piti pidättää pierua. Lopulta se pääsi kun lääkäri käski 5. kerran rentouttaa. Isäni vielä kommentoi siihen että "no sähän rentoutit" :D
Kirkossa, työpaikalla avokonttorissa, koulussa koetilanteessa. Onhan noita :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:45"]
Lentokoneessa :/
[/quote] Mut siellähän on niin kova se taustamelu, ettei sitä niin helposti kuule? Haju on tietty eri asia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:45"]
Lentokoneessa :/
[/quote] Mut siellähän on niin kova se taustamelu, ettei sitä niin helposti kuule? Haju on tietty eri asia.
[/quote]
No sepä se, tosin katselin mieheni suuntaan syytävästi kun haju alkoi levitä :D
Jollain lomamatkalla Kanarialla lähdin baarista jonku miehen kanssa uimarannalle juttelemaan. Mulla on laktoosi-intoleranssi, ärtyvän suolen oireyhtymä ym. Illan aikana juotu tietty kaljaa ja syöty roskaruokaa, joten maha huonona. Rannalla pääsi joka askeleella pieru. Hävetti huomattavasta humalatilasta huolimatta.
Raskaana ollessa sokerirasituksessa, lähtiessäni ulos siitä testaushuoneesta 2hlöö viel siel :( aattelin vaa et kiva sulkee ovi ja jättää ne sinne mun paskan hajuun. Kuulu kauhee paukahdus, et toivoin et ne luuli ääntä jokski muuks. Ja oli tosi kiva viel mennä uudestaan sinne olikohan se tunnin päästä ottaa vika verikoe..
Saatan päästellä huolettomasti kadulla tai bussipysäkillä kun on kova liikenteen melu. Joskus tulee paha haju, jolloin yritän olla mahdollisimman cool. Uskon myös, että haju menee muiden (esim. raavaiden miesten) piikkiin.
Yhdellä vakipanolla aikoinaan tuli pieru kun laukesi. Nolointa oli, ettei sitä kommentoinut mitenkään. Olis voinu vähän keventää.
Ravintolan vessassa hävettää aina jos tuleekin pieru. Ja sit ulos sieltä kopista niin ku ei mitään olis tapahtunu. Miehet kuulemma päästelee ihan huolella ja kommentoi toisten päästöjä seinän takaa :D
Kesken yhdynnän kun suhde oli ihan alussa ja sängyssä ekoja kertoja.. Onneks tälle osataan jo nauraa. Toinen oli uusien luokkakavereiden kanssa kotiin kävellessä kesken kaiken, öö..
Noloa oli, mutta se paukku paukki pelasti mut.
Eräs nuorimies oli musta ollut kiinnostunut jonkin aikaa jo, mutten mä niin lämmennyt, kun tiesin hänen kaveriporukkansa ja jonkin verran taustaa. Komea oli, hyvä raaminen ja vieläpä raitis. Luonne vaan äkäinen ja vaativa ja tiesin sen lyöneen paria edellistä naistaan.
Yhden baari-illan jälkeen vaati, että sai viedä mut kotiin. Okei, menin autoon ja tämä vielä sitten saattoi mut rappuun. Halusi jutustella ja sanoin, että veskiin olisi kiire. "Ei sulla voi hätä olla, kun just vartti sitten baarissa veskissä kävit." Se tuli sellaisella äänellä, etten mä uskaltanut sanoa vastaan.
Siinä sitten juteltiin diipadaapaa jonkin aikaa, kunnes sitten multa vaan tuli kunnon pieru! Se oli iso, äänekäs rappu kaikui ja haisi niin hemmetin pahalta. Jätkä mulkasi mua todella vihaisesti ja otti kannat alleen ja juoksi pois!
Mä en ehtinyt siihen mitään edes reagoida, edes anteeksipyytää. Se oli mennyt.
Se ei enää puhunut mulle koskaan sen jälkeen, ei edes moikannut, vaikka harva se viikko nähtiin. Että onni onnettomuudessa. Silti mua hävettää yhä se saakelin pieru. Olisi pitänyt hoitaa asia paljon tyylikkäämmin.
Pahin pelko on, että tulis pieru gynekologin tarkastuksessa. Siinä kun pitää aina rentouttaa itsensä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:15"]Pahin pelko on, että tulis pieru gynekologin tarkastuksessa. Siinä kun pitää aina rentouttaa itsensä.
[/quote]
Mulle on käynyt niin. Sanoin vaan oho, anteeks naama punaisena...
Luennoidessa salilliselle opiskelijoita. Olin raskaana melko pitkällä ja vatsaa kiersi. Lopulta en vaan voinut asialle mitään, liikahdin jotenkin varomattomasti taulullepäin ja siinähän se karkasi. Jatkoin pokkana puhetta, muutama eturivin opiskelija näytti lähinnä hämmentyneeltä, taaempana tapausta ei ehkä huomattukaan.
Lapsen synnyttyä mulla oli pakki aivan sekaisin monta päivää ja kunto sellainen, etten päässyt ilman hoitajaa pyörtymättä vessaan. Kolmen hengen huoneessa verhojeni takaa kuului siis tasainen pörinä. Muut äidit ymmärsivät tuskani, mutta vierailuaikaan hävetti kun jokaisella oli isät ja isovanhemmatkin siellä.
Tulee mieleen vastaava keskustelu, missä joku kertoi, että jotain hänen tuttavaansa oli pahasti pierettänyt luokassa. Oli sitten keksinyt, että jos hän pitää kovaa mölyä samalla, niin kukaan ei kuule pierua. Mutta ajoitus oli mennyt pieleen: ensin hän oli huutanut niin, että koko luokka ja opettajakin kääntyi katsomaan, ja oli sitten päästänyt pierun.