Noloin paikka, jossa olet (vahingossa) päästänyt pierun?
Parisuhteen alkuaikoina oli ihan hiton vaikea käydä esim. pissalla, kun piti pelätä, että samalla pääsee kajahtava paukku, tai paukkurypäs. Kakalla käymisestä nyt puhumattakaan.
Kommentit (102)
Joskus kun oon juonut liikaa ja tulee oksennus, niin siinä samalla tulee pieruja :/
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:45"]Mulla sairaalassa, huoneessa jossa oli vain minä, isäni ja lääkäri (olin tuolloin teini). Olen joskus kertonutkin tämän mutta jalkaa kipsattiin sellaisessa asennossa että makasin selälläni jalka koholla. Alkoi pierettää niin hitosti ja jännitin lihaksia ettei vaan pääsisi. Lääkäri (vai hoitaja vai kuka se nyt onkin kun kipsaa) käski rentouttaa lihakset ja aina hetkeksi päästin rennoksi ja sitten taas piti pidättää pierua. Lopulta se pääsi kun lääkäri käski 5. kerran rentouttaa. Isäni vielä kommentoi siihen että "no sähän rentoutit" :D
[/quote]
Hahahahahhaaaa ei hitto. Kyllähän ne lääkärit ja hoitsut on tottunu noihi kaasuihin sun muihin mut iha hirvee tilanne.
Töissä joskus ajattelen että ilmaa sieltä vain tulee hiljakseen ulos mutta tuleekin kunnon äänen saattelemana... ja siivoan siis rappukäytäviä työkseni. :')
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:45"]
Lentokoneessa :/
[/quote] Mut siellähän on niin kova se taustamelu, ettei sitä niin helposti kuule? Haju on tietty eri asia.
[/quote]
No sepä se, tosin katselin mieheni suuntaan syytävästi kun haju alkoi levitä :D
[/quote]
Mä pierin kerran koko matkan Malagasta Helsinkiin, oli pakko! Sellasta tasasta pörinää mikä peitty koneen ääniin. Me istuttiin ekalla rivillä. Sanoin miehelle tyytyväisenä perillä että pierin koko matkan eikä haissu yhtään! Mies sanoi että varmaan hais meijän takana kun tuulettimet puhalsi meistä sinnepäin..
Varmaan tää klassinen kun seksin jälkeen makoiltiin uuden poikaystävän kanssa lusikassa puoliunessa ja multa pääsi kauhea pieru. Oikein kimeä ja märkä. :D
Ei kai aviomiehen seurassa tarvi enää hävetä pieruja?
Pieraisin kerran autossa, kun oltiin parikymppisinä porukalla menossa yksiin bileisiin. Oli äänetön, mutta mielettömän pahanhajuinen. Ei olisi muuten ollut niin noloa, mutta autossa oli myös pari miestä, josta yhdestä olin vielä kiinnostunut. Kuskina oleva hyvä ystäväni kommentoi "Hyi hitto X, olitko se sä?" Mihin mä vastasin mahdollisimman neutraalisti "No älä nyt viitsi, se tulee varmaan tuolta ulkoa... Pistä se ikkuna kiinni." Kaveri tokaisi "No en varmana pistä nyt ainakaan!"
Nykyisin nauretaan jo tälle :D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:46"]
Ei kai aviomiehen seurassa tarvi enää hävetä pieruja?
[/quote]
No ei kai? Aika pinnallinen liitto muuten?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:34"]Yo-kirjoituksissa...
[/quote]
Selvää häirintää :D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:35"]Viestistä 17 tuli mieleen puolustautuva haisunäätä:D
[/quote]
Repesin nauruun tälle :DD
Hakekaa kampaamokatku ketju ja lukekaa siitä. Ihan paras! En puhelimella saa haettua näppärästi :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:09"]Hakekaa kampaamokatku ketju ja lukekaa siitä. Ihan paras! En puhelimella saa haettua näppärästi :)
[/quote]
Siitä ketjusta jäänyt mieleen se joka päästeli paukkuja salilla kun biisien äänet peitti pierujen äänet. Ja huomasi vasta pukkarissa kun otti kuulokkeet pois että suunnitelmassa jotain pielessä
Hankin liput suht hintavaan ja arvokkaaseen esitykseen ulkomailla. Olin muutenkin vähän nolona, ehkä alipukeutunut niukoista matkatavaroista johtuen. Menin kuitenkin ja muut ihmiset tosiaan vaikutti aika kermalta. Olin syönyt mitä sattuu kaiken maailman katukeittiöissä. Esitys alkoi ja yleisö hurmaantunut. Massua väänsi, tuli väliaika, kävin ulkonakin ja ajattelin, että kyllä tää tästä, kun sain vähän päästellä ilmaa. Toinen osa alkoi... ja aivan kaamea tuhnu meikäläiseltä. Se pilvi vaan leijui siinä. Olin siis todella kuolla itsekin siihen hajuun, jumaliste että hä-vet-ti. Pääsin sieltä sitten pois, niin vedin kunnolla pään täyteen hotellin baarissa, kun en enää muualle uskaltanut lähteä.
Leikkaussalissa, kun polvea leikattiin. Olin spinaalipuudutuksessa joten en voinut edes estää pierua, se vaan tuli. Ja se haju.. voi luoja kun nolotti!
Yläasteen liikuntatunnilla vatsalihastestissä. Olisin voinut vajota maan alle.
Yöjunassa, kun olin nukahtamassa. Ketään ei istunut vieressä ja esitin nukkuvaa, en tiedä, menikö läpi..
Lapsena olin kaverin luona yötä ja sitten aamulla kaverin äidin kanssa ruokapöydässä lipsahti.
Pieraisin kerran lääkärinkierrolla. Olen sairaanhoitaja ja lääkäri juuri puhui aika vakavista asioista potilaalle ja tää huone oli ihan hiljainen.
Kyllä hävetti. Olin palannut juuri pari päivää aikaisemmin osa-aikatöihin suolistosyöpäleikkauksen jälkeen ja kaasut ei vielä oikein pysyneet hallinnassa.
Salilla kun tein vatsoja. Se tuli vaan ::D