Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin paikka, jossa olet (vahingossa) päästänyt pierun?

Vierailija
26.09.2015 |

Parisuhteen alkuaikoina oli ihan hiton vaikea käydä esim. pissalla, kun piti pelätä, että samalla pääsee kajahtava paukku, tai paukkurypäs. Kakalla käymisestä nyt puhumattakaan.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:39"] Synnytin esikoiseni ulkomailla ja olin syönyt jotain tulista sairaalaruokaa mikä oli pistänyt vatsan sekaisin. Onnistuin pidättelemään pieruja niin kauan kunnes antoivat epiduraalin ja sitten se olikin menoa.. Kätilö meinas pyöryä, heilutteli kättään nenän edessä ja sanoi "hyyyyiiii" ja nauroi. Olisin halunnut vajota maan alle vaikka kätilön reaktio olikin asiaton. Enemmän jännitin pieruja koko synnytyksen ajan kuin itse synnytystä. [/quote] No oli kyllä epäammattimaista tolta hoitajalta :o [/quote] Oisko pitäny olla silleen oih ihana pieru ja paska, antaa tulla vaan!

[/quote]

Idiootti.

Vierailija
82/102 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta bussin mikrofonilla saa tehostettua farttauksen muhevasti :)

t: nimim. senkin kuullut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa häissäni alttarilla. Jännitti niin paljon ja vatsa siitä syystä sekaisin, tahdon-kohdalla lipsahti ja ekat rivit kuulivat varmasti yhdistelmän "Tah*prööt*don", alkoi vielä naurattaa hemmetisti kun jännitti ja nolotti niin.

Vierailija
84/102 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:39"]

Synnytin esikoiseni ulkomailla ja olin syönyt jotain tulista sairaalaruokaa mikä oli pistänyt vatsan sekaisin. Onnistuin pidättelemään pieruja niin kauan kunnes antoivat epiduraalin ja sitten se olikin menoa.. Kätilö meinas pyöryä, heilutteli kättään nenän edessä ja sanoi "hyyyyiiii" ja nauroi. Olisin halunnut vajota maan alle vaikka kätilön reaktio olikin asiaton. Enemmän jännitin pieruja koko synnytyksen ajan kuin itse synnytystä.

[/quote]

Olisit vaan pistänyt kunnolla menemään, se olis ollut kätilölle oikein. Kyllä tolla alalla täytyy pierunhaju ja pahemmatkin jutut kestää ilman, että pitää päivitellä ääneen.

Vierailija
85/102 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:39"]

Synnytin esikoiseni ulkomailla ja olin syönyt jotain tulista sairaalaruokaa mikä oli pistänyt vatsan sekaisin. Onnistuin pidättelemään pieruja niin kauan kunnes antoivat epiduraalin ja sitten se olikin menoa.. Kätilö meinas pyöryä, heilutteli kättään nenän edessä ja sanoi "hyyyyiiii" ja nauroi. Olisin halunnut vajota maan alle vaikka kätilön reaktio olikin asiaton. Enemmän jännitin pieruja koko synnytyksen ajan kuin itse synnytystä.

[/quote]

No oli kyllä epäammattimaista tolta hoitajalta :o
[/quote]

Oisko pitäny olla silleen oih ihana pieru ja paska, antaa tulla vaan!

Vierailija
86/102 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hitto ei ois pitäny avata tätä ketjua kahvitauolla. huutonauru meinaa päästä ihan väkisin. (ja pieru)

itsellä pääsi pajaus kesken kuntonyrkkeilytreenien. oikein tohkeissaan siinä säkkirivistössä touhusin ja kabaum. takana sellainen tumma komea mies. meitsi pokkana vaan sekunnin pysäyksen jälkeen jatkoin kuin ei mitään..onneks naama oli jo valmiiks punainen!

Vierailija
87/102 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:08"]

Kylässä kahvipöydässä, vedin pullanmuruja väärään kurkkuun muruja yskiessä pääsi sellainen kimakka vinkupieru karkaamaan, minä pärstä pokkana peruslukemilla mutta seuralaiset hymyili ja joku nauraapäräytti.

Hävetti.

:D Meinasin pissiä alleni kun luin tämän töissä.

[/quote]

Vierailija
88/102 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mieti näin mitättömiä asioita, jos pierettää niin sitten pierasen.

Vierailija
89/102 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyammeessa anopin seurassa.

Vierailija
90/102 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sairaalassa, huoneessa jossa oli vain minä, isäni ja lääkäri (olin tuolloin teini). Olen joskus kertonutkin tämän mutta jalkaa kipsattiin sellaisessa asennossa että makasin selälläni jalka koholla. Alkoi pierettää niin hitosti ja jännitin lihaksia ettei vaan pääsisi. Lääkäri (vai hoitaja vai kuka se nyt onkin kun kipsaa) käski rentouttaa lihakset ja aina hetkeksi päästin rennoksi ja sitten taas piti pidättää pierua. Lopulta se pääsi kun lääkäri käski 5. kerran rentouttaa. Isäni vielä kommentoi siihen että "no sähän rentoutit" :D 

😂

Vierailija
91/102 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinkioski. Semmoinen missä myydään puhelimia. Kello 23.

Vierailija
92/102 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
93/102 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaherran uudenvuoden vastaanotolla. Hävetti...

Vierailija
94/102 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alttari.

Vierailija
95/102 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske minua, mutta kävelin kerran miehen perässä, joka joka askelmalla näytti pieraisevan pitkän aikaa. Se oli tavattoman hauskaa minusta ja vieläkin ihmettele, miten sitä ilmaa riitti.

Vierailija
96/102 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän missä vain.

En pysty millään pitämään pierua synnytyksessä tullee hermovaurion vuoksi.

Vierailija
97/102 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pieraissut monta kertaa

Vierailija
98/102 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu hyvältä kun ei tarttee pidättää vaan saapi laulattaa persettään sillon kun haluaa ihanaa kerran otettiin pierukilpailu mä voitin mun pylly paukahti ekana. Kerran kävelylenkillä pieraisin varmaan 5 kertaa kunnon paukun kerran pieraisin kävellessä 16 paukkua ja oli kivaa kerran tipahdin riippumatosta ja pieraisin moni kuuli mutta mitä sitten pieru on parasta nyt ihmiset kukaan pidätä vaan vaikka kuinka hävettäisi sanotte että nyt on pakko päästää paukku lähdette juoksemaan vessaan kohti ja jos ei kestä niin paukauttate Matkalla ihan sama.. Pidättäjä juonia punoo pierujaan runoo

Peppu taivasta kohti ja paukut ilmoille käykää pierukävelyillä! 🥰😝🍑👈💨

Vierailija
99/102 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä piereskelyäni. 

Vierailija
100/102 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sen kuuluukin jos pidättelee on tukala olo joten kannattaa vaikka kysyä lääkäriltä onko ok pieraista varmasti VASTAA ETTÄ ON sitten päästät menemään itekkin olin kerran lääkärissä kun mulla oli suolisto, ongelmia ja se avas mun housut sitten se sanoi mene tohon ihan rennoksi mahalleen , pyllistä vähän sitten mä sanoin että mua pierettää niin se sanoi että anna mennä vaan Ai että oli vapauttava tunne kun sai laulattaa peppuaan,lääkäri sanoi että ei siinä ole mitään hävettävää ihan normaalia suoliston toimintaa sitten se sanoi että pyllistä ja pyllistin kunnolla se laitto peräpuikot ja kakka tuli Ai että mä nautin siitä ! 🥰🍑👈💨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi