Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin paikka, jossa olet (vahingossa) päästänyt pierun?

Vierailija
26.09.2015 |

Parisuhteen alkuaikoina oli ihan hiton vaikea käydä esim. pissalla, kun piti pelätä, että samalla pääsee kajahtava paukku, tai paukkurypäs. Kakalla käymisestä nyt puhumattakaan.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsena harrastin telinevoimistelua, ja ohjaaja opetti minulle kuperkeikkaa takaperin. Piti kiinni jaloistani, ja pieraisin sitten suoraan hänen naamalleen. Ohjaaja oli kuin ei mitään, varmaan tottunut tuollaiseen. Mutta minun teki mieli vajota maan alle. Hassua, kuinka lapset oppivat jo pienenä piereskelyn nolouden - tai tytöt ainakin.

Vierailija
62/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:38"]

Kun lapsena harrastin telinevoimistelua, ja ohjaaja opetti minulle kuperkeikkaa takaperin. Piti kiinni jaloistani, ja pieraisin sitten suoraan hänen naamalleen. Ohjaaja oli kuin ei mitään, varmaan tottunut tuollaiseen. Mutta minun teki mieli vajota maan alle. Hassua, kuinka lapset oppivat jo pienenä piereskelyn nolouden - tai tytöt ainakin.

[/quote]Hah, mulla oli ihan sama tilanne! Ope oli mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen oli todellakin maha kovalla ja ilmaa tuli... trööt trööt, ihan järkyn hajusia!
Nolotti ihan kauheesti olla siellä osastolla huoneessa toisen Äidin kanssa.
Tuuletin aina huonetta ku oli mahdollista.

Vierailija
64/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 00:09"]

Noloa oli, mutta se paukku paukki pelasti mut.

Eräs nuorimies oli musta ollut kiinnostunut jonkin aikaa jo, mutten mä niin lämmennyt, kun tiesin hänen kaveriporukkansa ja jonkin verran taustaa. Komea oli, hyvä raaminen ja vieläpä raitis. Luonne vaan äkäinen ja vaativa ja tiesin sen lyöneen paria edellistä naistaan.

Yhden baari-illan jälkeen vaati, että sai viedä mut kotiin. Okei, menin autoon ja tämä vielä sitten saattoi mut rappuun. Halusi jutustella ja sanoin, että veskiin olisi kiire. "Ei sulla voi hätä olla, kun just vartti sitten baarissa veskissä kävit." Se tuli sellaisella äänellä, etten mä uskaltanut sanoa vastaan.

Siinä sitten juteltiin diipadaapaa jonkin aikaa, kunnes sitten multa vaan tuli kunnon pieru! Se oli iso, äänekäs rappu kaikui ja haisi niin hemmetin pahalta. Jätkä mulkasi mua todella vihaisesti ja otti kannat alleen ja juoksi pois!

Mä en ehtinyt siihen mitään edes reagoida, edes anteeksipyytää. Se oli mennyt.

Se ei enää puhunut mulle koskaan sen jälkeen, ei edes moikannut, vaikka harva se viikko nähtiin. Että onni onnettomuudessa. Silti mua hävettää yhä se saakelin pieru. Olisi pitänyt hoitaa asia paljon tyylikkäämmin.

[/quote]

Hahaa! Täähän oli mahtava :D Ei voi olla totta, että joku loukkaantuu pierusta. Siinä tapauksessa saikin kyllä mennä.

Vierailija
65/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsertissa. Klassisen musiikin konsertti, jossa loppuhuipennuksen jälkeen tulee tauko ennen kuin aplodit alkaa. Salissa täysi hiljaisuus ja silloin pääsee todellinen fanfaari. Piti poistua nopeasti, lähinnä koska nauratti niin kovasti.

Vierailija
66/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulun autossa, kun mukana oli vielä miesopettaja...:(

Vierailija
67/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin työpaikan ylimmästä kerroksesta alakertaan, kuljin kierreportaita rappukäytävässä jossa tosi harvoin kulkee porukkaa. Portaista kuuluu selkeä ääni kun niitä kulkee, ja koska rappukäytävä oli aivan hiljainen kun lähdin kulkemaan alas, päättelin että olen ainoa portaikossa. Päätin varovasti päästää ilmoille pierun, joka oli jo jonkin aikaa ollut tuloillaan. Pieru olikin äänekäs ja oikein kaikui rappukäytävässä. Päästyäni kerrosta alemmas huomasin, että portaikossa seisoo nuori komea pukumies kännykkä kädessä, oli ilmeisesti pysähtynyt aiemmin tekstaamaan tms. minkä takia en ollut kuullut portaissa kulkemisen ääntä. Nolotti aivan älyttömästi ja menin ihan punaiseksi. Mies näytti pidättelevän naurua. Jouduin vielä ohittamaan miehen tosi läheltä kapeassa portaikossa, toivoin ettei kovasti haissut.

Vierailija
68/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joogasali on todella paha paikka kun väännytään ja kiertäydytään eri asentoihin, niin ihmekös se jos kaasua tuleen. hävettää kyllä kun on juuri täydellinen hiljaisuus ja rentounut olo ja kun luulee jo että alkutunnin vääntelyt on hallinnassa ja vaihtaa asentoa, niin pääsee paukku. tuntuu että olen ainut jolla on näitä ongelmia. no pitää pitää paremmassa kontrollissa itsensä ja kun vaihtaa asentoa olla tarkkana ja pitää varmuudeksi jotain ääntä jaloillaan, jos sattuukin tulemaan pieru.

vatsat on myös kauhea tehdä jossain ryhmätunnilla kun on hiljaisuus ja tehdään rivissä ja ohjaaja huutaa armeijamaisesti ettei luovuttaa saa. pidä diinä sitten jalkoja ylhäälllä ja sammalla pidättele suolistoa. myönnän että joskus on pakko tehdä vatsat ei niin täysillä, jos pierettää. ärsyttää kun miehet kertoilee että vatsatreenissä jopa kilpaillaan kuka tekee eniten pieruja ja saa silti tehtyä vatsat.

Vierailija
69/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin firman uuteen bussiin ja juttelin huoltopäällikön kanssa bussin takaosassa niin että hän istui takapenkillä ja minä nojailin käytävällä toiseksiviimeiseen penkkiriviin. Laskin tahallani aivan mielettömän narinan ja se olikin niin kovaääninen että bussin etuosassa ollut kännykkään jutellut kuski mulkaisi minua murhaavasti. Repesin aivan totaalisesti kun huoltopäällikkö ilmoitti potkaisevansa minua polveen jos narina tulee hajun kanssa. Tulihan se joten poistuin paikalta.

Tunnin verran tuosta olin pienessä kahvihuoneessa opettamassa johtajalle rahastuslaitteen käyttöä kun näin huoltopäällikön juoksevan kahvihuonetta kohti. Hän tempaisi oven auki, tuli vajaan metrin päähän, pyllisti meille, pieraisi äänekkäästi ja singahti ulos kahvihuoneesta. Nostin kauluksen nenäni suojaksi ja yritin pokkana jatkaa opetusta mutta johtaja pomppasi ylös ja huoltopäällikön perään huutaen että tännekkö tulit p*skalle!?! Siihen huoltopäällikkö että se oli vain kostoisku minulle hirveästä leijasta.

Joo... Tosi aikuismainen meininki... :)

Vierailija
70/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali, jossa oli lisäkseni vain yksi ihminen juuri siinä takanani olevassa laitteessa... hups.

Vierailija
71/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni ollessa pieniä, kävimme usein leikkipuistossa. Kerran taas juttelin parin mamman kanssa ja vissiin väsymyksestä johtuen en oikein osannut puristaa persereikää kiinni ajoissa: Silloin kajahti. Eipä muuta, silittelin vaan 4-vuotiaan tyttäreni päätä ja sanoin, että ei haittaa (lempeä hymy päälle). Tyttö katsoi minua silmät pyöreänä ja sanattomana..

paska äiti

Vierailija
72/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tää on aika hirvee näin jälkeenpäin ajatellen. Olin ala-asteella ehkä toisella luokalla, ja meillä oli hiljainen työskentely meneillään. Minun oli pakko päästää ilmoja ulos, ja teinkin sen äänettömästi. Toivoin, että se ei myöskään haisisi, mutta turha toivo. Luokkaan levisi aivan karsea haju, mutta syyt saikin niskoilleen eräs vähän reppana poika, jolla oli tapana pierrä usein ja äänekkäästikin. Kaikki pitelivät oikein liioitellusti nenästään kiinni ja huusivat "hyi olkoon *pojan nimi*!" Minä en tietenkään halunnut jäädä kiinni, joten menin mukaan: "niinpä, hyi!"

Myöhemmin mulle kyllä tuli omantunnontuskia.

Vierailija
73/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
74/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistä 17 tuli mieleen puolustautuva haisunäätä:D

Vierailija
75/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:42"]En mieti näin mitättömiä asioita, jos pierettää niin sitten pierasen.
[/quote]

Et taida liikkua ihmisten ilmoilla...

Vierailija
76/102 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:11"]Tutustuin firman uuteen bussiin ja juttelin huoltopäällikön kanssa bussin takaosassa niin että hän istui takapenkillä ja minä nojailin käytävällä toiseksiviimeiseen penkkiriviin. Laskin tahallani aivan mielettömän narinan ja se olikin niin kovaääninen että bussin etuosassa ollut kännykkään jutellut kuski mulkaisi minua murhaavasti. Repesin aivan totaalisesti kun huoltopäällikkö ilmoitti potkaisevansa minua polveen jos narina tulee hajun kanssa. Tulihan se joten poistuin paikalta. Tunnin verran tuosta olin pienessä kahvihuoneessa opettamassa johtajalle rahastuslaitteen käyttöä kun näin huoltopäällikön juoksevan kahvihuonetta kohti. Hän tempaisi oven auki, tuli vajaan metrin päähän, pyllisti meille, pieraisi äänekkäästi ja singahti ulos kahvihuoneesta. Nostin kauluksen nenäni suojaksi ja yritin pokkana jatkaa opetusta mutta johtaja pomppasi ylös ja huoltopäällikön perään huutaen että tännekkö tulit p*skalle!?! Siihen huoltopäällikkö että se oli vain kostoisku minulle hirveästä leijasta. Joo... Tosi aikuismainen meininki... :) [/quote] Hahah mä haluun teille töihin!

[/quote]

Kyseinen firma löytyy Lappeenrannasta mutta enempää en uskalla paljastaa etteivät tuolla liikenteessä ala osoitella etusormilla samaan aikaan toisella kädellä löyhytellen :)

t: leijabussit oy

Vierailija
77/102 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:42"]En mieti näin mitättömiä asioita, jos pierettää niin sitten pierasen. [/quote] Et taida liikkua ihmisten ilmoilla...

[/quote]No sanotaanko ettei sillä enää ole väliä kun muutenkin jo luullaan että piereskelen vaikken niin tekisi.

Vierailija
78/102 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin esikoiseni ulkomailla ja olin syönyt jotain tulista sairaalaruokaa mikä oli pistänyt vatsan sekaisin. Onnistuin pidättelemään pieruja niin kauan kunnes antoivat epiduraalin ja sitten se olikin menoa.. Kätilö meinas pyöryä, heilutteli kättään nenän edessä ja sanoi "hyyyyiiii" ja nauroi. Olisin halunnut vajota maan alle vaikka kätilön reaktio olikin asiaton. Enemmän jännitin pieruja koko synnytyksen ajan kuin itse synnytystä.

Vierailija
79/102 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:39"]

Synnytin esikoiseni ulkomailla ja olin syönyt jotain tulista sairaalaruokaa mikä oli pistänyt vatsan sekaisin. Onnistuin pidättelemään pieruja niin kauan kunnes antoivat epiduraalin ja sitten se olikin menoa.. Kätilö meinas pyöryä, heilutteli kättään nenän edessä ja sanoi "hyyyyiiii" ja nauroi. Olisin halunnut vajota maan alle vaikka kätilön reaktio olikin asiaton. Enemmän jännitin pieruja koko synnytyksen ajan kuin itse synnytystä.

[/quote]

No oli kyllä epäammattimaista tolta hoitajalta :o

Vierailija
80/102 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena lentopallo harjoituksissa, olin syöttämässä palloa kun samaan aikaan kun olin lyömässä palloa, pääsi niin kova töräys että liikuntasali kaikui. Onneksi paikalla oli vain oma joukkue ja valmentajakin oli isäni. Kyllä sai kyllä siitä siltikin kuulla vielä pitkään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi