Noloin paikka, jossa olet (vahingossa) päästänyt pierun?
Parisuhteen alkuaikoina oli ihan hiton vaikea käydä esim. pissalla, kun piti pelätä, että samalla pääsee kajahtava paukku, tai paukkurypäs. Kakalla käymisestä nyt puhumattakaan.
Kommentit (107)
Olin kerran kutosella liikuntatunnilla ja kävin viemässä jotain kamaa liikkasalin varastoon monen muun kanssa. No sitte ku siel ei ollu enää muita, vaan mä ja mun luokkalainen poika niin lähin kävelee sieltä pois se poika mun edes kävellen ja sit multa pääseeki oikein mairea pieru, niin kaukana naisellisuudesta kun olla ja voi. Se poika käänty hitaasti mulkoilee mua paheksuvan näkösenä ja meikä vaan siihen ”Heh, sori” Niin tyttömäisesti ku osasin. No sit se poika leppy vähän ja sano ”Eiku mä vaan et kuka se oli” ja poistuttiin molemmat sieltä varastosta ilman mitään muuta. Olen ylpeä tästä.
Kirjasto. Oli jotenkin niin kotoisa olo sanomalehteä lukiessa että vanhasta tottumuksesta annoin tulla.
Historian tunnilla yläkoulussa oli ihan hiirenhiljaista. Sitten alkoi erään pojan suunnalta kuulua ihan mieletön ""Tröts rätätätätätäTä trÄÄT". Pieru sillai voimistui ja kumahteli kovaa penkkiä vasten. Koko luokka nauroi. Pierupoika oli ihan punainen ja laittoi hupun syvälle päähän, eikä puhunut mitään. :D
Vierailija kirjoitti:
Oltiin ekaa kertaa retkeilemässä/telttailemassa poikaystäväni kanssa, olimme vasta muuttaneet saman katon alle. En koskaan tarkoituksella piere muiden seurassa, mutta silloin pääsi jäätävän kova paukku, siis ihan kamala. Poikaystävä näytti pelästyeeltä ja ilme oli "hyi". Oltiin kävelemässä siellä ja lähellä oli kesäiltana luonnosta nauttimassa muitakin aikuisia. Ja me käveltiin sitten paukun jälkeen toiseen suuntaan. Poikaystävä ei sanonut halaistua sanaa siitä pierusta. Minä taisin pyytää anteeksi ja kauhistella kuulivatko ne lähettyvillä olleet sen ja jatkoin puhumista yli-innostuneella äänellä muista asioista, jotta se nolo pieru unohtuisi. Hävettää vieläkin. Olin tosi epäviehättävä ja poikaystävä (nykyinen aviomies) ei varmaan ole koskaan unohtanut tapausta. Ei kyllä olla asiasta puhuttu.
Olen myös joskus kotona yhtäkkiä vaan paukahtanut takapäästäni ja nolointa on ettei mies kommentoi mitään... Tulee siis niin nolo fiilis itselle. Ja epänaisellinen... Vahigossa näitä tulee välillä ja hävettää.
"Poikaystävä näytti pelästyeeltä". :D :D :D
Kyllähän tuo on nolointa kun lääkäri tutkii peräaukkoa ja silloin aina tulee pieru. Joka kerta hävettää.