Kokisitko nämä viestit pettämiseksi????Onko jotain tapahtunut??
Niiimpä niin..näitä aloituksia täältä lukenut monesti ja näinpä se sitten omalle kohdalle osui... Menin ipadilla facebookiin ja siellähän oli miehen tili auki...sika minä menin kurkkaamaan viestiosion, tuli vain sellainen tunne että pitää...Keskustelu jonkun naisen kanssa tälläinen: Mies: Moi, onko kiirettä? Nainen ei ole ilmeisesti vastannut kun mies on laittanut viestin pian perään: On kai sitten :(
Tähän nainen on sitten vastannut ja laittanut rohkean kuvan takapuolestaan miehelle. M: wow, haluisin nyt..
Tästä lähtee pervokeskustelu jota en viitsi tähän edes kirjoittaa...sisältäen kuvan miehen vehkeestä jota nainen kehuu...
Keskustelu on käyty keskiviikkona keskellä päivää kun minä olen ollut töissä... Tutkin naisen profiilin, asuu 300 km päässä meistä..eivätkä ole miehen kanssa edes ystäviä facebookissa..(on kyllä yhden miehen ystävän Facebok kaveri jonka kanssa minäkin olen..) ja mies ei ole koskaan minulle tuollaisesta naisesta mitään maininnut vaikka hänellä on paljon naispuolisia ystäviä..
Tänään mies on noin kahdeksaan asti töissä ja aion aloittaa keskustelut..Miten otan asian käsittelyyn??? Pelkän viestittelyn voisin antaa anteeksi mutta mietityttää kuinka suurella todennäköisyydellä jotakin on tapahtunut ja jos on niin miten saan miehen tunnustamaan??? Tunnen niin suurta raivoa nyt...en surua edes..vain raivoa..
Kommentit (154)
Vaihteeksi olisi kiinnostavaa lukea ap:n kommentteja.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:48"]Niiimpä niin..näitä aloituksia täältä lukenut monesti ja näinpä se sitten omalle kohdalle osui... Menin ipadilla facebookiin ja siellähän oli miehen tili auki...sika minä menin kurkkaamaan viestiosion, tuli vain sellainen tunne että pitää...Keskustelu jonkun naisen kanssa tälläinen: Mies: Moi, onko kiirettä? Nainen ei ole ilmeisesti vastannut kun mies on laittanut viestin pian perään: On kai sitten :(
Tähän nainen on sitten vastannut ja laittanut rohkean kuvan takapuolestaan miehelle. M: wow, haluisin nyt..
Tästä lähtee pervokeskustelu jota en viitsi tähän edes kirjoittaa...sisältäen kuvan miehen vehkeestä jota nainen kehuu...
Keskustelu on käyty keskiviikkona keskellä päivää kun minä olen ollut töissä... Tutkin naisen profiilin, asuu 300 km päässä meistä..eivätkä ole miehen kanssa edes ystäviä facebookissa..(on kyllä yhden miehen ystävän Facebok kaveri jonka kanssa minäkin olen..) ja mies ei ole koskaan minulle tuollaisesta naisesta mitään maininnut vaikka hänellä on paljon naispuolisia ystäviä..
Tänään mies on noin kahdeksaan asti töissä ja aion aloittaa keskustelut..Miten otan asian käsittelyyn??? Pelkän viestittelyn voisin antaa anteeksi mutta mietityttää kuinka suurella todennäköisyydellä jotakin on tapahtunut ja jos on niin miten saan miehen tunnustamaan??? Tunnen niin suurta raivoa nyt...en surua edes..vain raivoa..
[/quote]
En pelkästään kokisi, vaan ilman mitään tulkintoja SINÄ olet pettänyt miehesi luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla, eli olet RIKOKSELLA pettänyt totaalisesti hänen luottamuksensa!
Se mitä olet TÖRKEÄLLÄ RIKOKSELLASI saanut selville, ei ole lainkaan kommentoitavissa, koska se on selvitetty RIKOKSELLA ja vieläpä kaikkein TÖRKEIMMÄLLÄ sellaisella, eli totaalisella luottamuksen pettämisellä. Miehellesi suosittelisin välittömiä oikeustoimia ja eron hakemista. Noin törkeää toimintaa ei missään nimessä saa painaa villaisella!
[/quote]
Oletko tullut jätetyksi oman varomattomuutesi takia?
[/quote]
En ole tullut jätetyksi RIKOKSELLA hankitulla aineistolla. Sen sijaan olen jättänyt yhden naisen, kun yllätin hänet penkomassa puhelintani. Kalliiksi tuli se penkominen, sillä nainen sai asua ilmaiseksi asunnossani. Suosittelin välitöntä tavaroiden pakkaamista ja muuttamista väliaikaisesti vaikka äidilleen, sillä laillisen irtisanomisajan hyödyntäminen tulisi olemaan hänelle helvetillistä. Ymmärsi yskän ja poistui kamoineen nyyhkien asunnostani. Kaiken lisäksi kyseisen pettäjän törkeä rikos oli täysin turha, sillä puhelimestani ei löytynyt, eikä tule koskaan löytymäänkään mitään sellaista, mitä hän sieltä etsi.
[/quote]
Taisi nainen tehdä sinulle palveluksen kun tutki puhelintasi.
Petit kyllä ja nainen aavisti mutta halusi todisteita. Ei löytynyt puhelimesta , olet tarpeeksi laskelmoiva että tuollaiseen varomattamuuteen sortuisit.
Mutta nyt saatoit laittaa naisen menemään pyhää vihaa uhkuen ja tehden hänestä syntipukin. Näppärästi pääsit eroon hänestä kun olisit kohta joutunut muuten tekemään tiliä omista touhuistasi.
Mun mielestä pettämisasioissa pitäisi olla nollatoleranssi, eli kun jää kiinni ensimmäisen kerran niin lusikat jakoon välittömästi. Tällä tavalla me naiset pidettäisiin yhtä. Samalla tavalla kuin miehetkin pitävät yhtä siinä, että puolustelevat toisiaan ja pettämistä. Heillä on aina joku syy tai oikeutus pettää, olipa se syy sitten valheellinen tai ei. Miehet haluavat pedata asiat niin, että suhteessa mies saa pettää ja puoliso antaa aina anteeksi. Eihän sellaiset suhteet palvele kuin miestä. Naisen pitäisi aina olla se ymmärtäväinen ja taipuvainen, vaikka kuinka vakavasti luottamus olisi petetty. SE ON VÄÄRIN!
Kysyisin mieheltä, että kuinka usein tapaa laittaa kuvia vehkeestään netissä naisille?
Joo, aika selväähän tuo on, että miehellä on ihan muut naiset mielessä. Ihan heti en keksi, että miksi itse haluaisin tuollaista suhdetta jatkaa.
Se, onko mitään fyysistä tapahtunut, on ihan sama. Toi on kyllä jo pettämistä. Jos kykenee tohon, niin kykenee myös fyysiseen pettämiseen. Ilmeisesti et ole riittävä hänelle yksistään ja hakee nyt jännitystä tai mitä lie kiksejä. Jätä se sika.
Kauan olette olleet yhdessä? Voi olla, että on vaan nettiseksiä.. Itse en antaisi edes tuota anteeksi, yök.
Lähetä sille samanmoinen kuva omasta ahteristasi ja käytä sen naisen sanoja. Ymmärtänee yskän ja pääset näkemään kuinka kiemurtelee :-) mutta oota et se tulee kotiin ensin!
Vähintäänkin nettiseksiä on ollut. En kykenisi hyväksymään.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:59"]Lähetä sille samanmoinen kuva omasta ahteristasi ja käytä sen naisen sanoja. Ymmärtänee yskän ja pääset näkemään kuinka kiemurtelee :-) mutta oota et se tulee kotiin ensin!
[/quote]
Kannatan tätä!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:58"]
Kauan olette olleet yhdessä? Voi olla, että on vaan nettiseksiä.. Itse en antaisi edes tuota anteeksi, yök.
[/quote]
Pian kaksi vuotta ollaan oltu yhdessä..aiempia keskusteluja tuon naisen kanssa ei näy...jos ovat keskustelleet on ne poistettu... t.ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:59"]Lähetä sille samanmoinen kuva omasta ahteristasi ja käytä sen naisen sanoja. Ymmärtänee yskän ja pääset näkemään kuinka kiemurtelee :-) mutta oota et se tulee kotiin ensin!
[/quote]
Laita kuva ja kysy, että tekiskö mieli.. Jos tekis, niin pääset kuittaamaan, että sori, tästä lähtien siitä pääsee nauttimaan vaan muut!
Mä ap pahoin pelkään että te tappelette asiasta ja sitten sä annat anteeks ja teidän suhde jatkuu niin kauan että mies pettää ja jättää sut.Tiedät itekkin ettei tota oikeen millään voi selitellä hyväksyttäväksi toiminnaksi.
Minusta olisi todella hauskaa saada selville, että kanssani parisuhteessa oleva henkilö on pettänyt minua. Yrittäisin kertoa saaneeni selville siten, että syntyy mahdollisimman kiusallinen tilanne. Nauttisin siitä oikein kunnolla.
Utelias haluaisi tietää tuon pervokesksutelun sisällön... Mitään viitteitä oikeasta tapaamisesta tms..?
Itse tuollaisissa tilanteissa olen ollut aika 'reilu'.. Vähän vihjannut asiasta ja antanut mahdollisuuden olla rehellinen ja selittää ihan oma-aloitteisesti.. Harvemmin se on toiminut. Kaikki aina esittää viimeseen asti viatonta kunnes laitat todisteet pöytään ja ei voi enää väittää vastaan. Mutta siinä ainakin huomaa tyypin luonteen, onko yhtään pahoillaan virheestä, vai siitä, että jäi kiinni..
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:59"]Lähetä sille samanmoinen kuva omasta ahteristasi ja käytä sen naisen sanoja. Ymmärtänee yskän ja pääset näkemään kuinka kiemurtelee :-) mutta oota et se tulee kotiin ensin! [/quote] Laita kuva ja kysy, että tekiskö mieli.. Jos tekis, niin pääset kuittaamaan, että sori, tästä lähtien siitä pääsee nauttimaan vaan muut!
[/quote]
ei ole minun takapuoli olla ihan kuvauskunnossa..toisin kuin tuon toisen naisen :( t.ap
150: naiset pettävät yhtä paljon kuin miehetkin. Tämä on jo ihan matemaattinen fakta, koska naisia on maailmassa suunnilleen yhtä paljon kuin miehiäkin. Eikä se mene niin, että varatut miehet pettäisivät vain sinkkunaisten kanssa, tämä tarkoittaisi silloin sitä, että jokaisella sinkkunaisella olisi lukuisia varattuja miehiä jatkuvasti kierroksessa. Hyvin usein varattu mies pettää varatun naisen kanssa.
On täysi myytti, että vain miehet pettävät
AP, älä anan anteeksi tuolle, please... Miehiä riittää ja löydät parempaa. Tule lopuksi kertomaan miten meni ja miten jakselet. Onko teillä edes ollut ongelmia?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:59"]Lähetä sille samanmoinen kuva omasta ahteristasi ja käytä sen naisen sanoja. Ymmärtänee yskän ja pääset näkemään kuinka kiemurtelee :-) mutta oota et se tulee kotiin ensin! [/quote] Laita kuva ja kysy, että tekiskö mieli.. Jos tekis, niin pääset kuittaamaan, että sori, tästä lähtien siitä pääsee nauttimaan vaan muut!
[/quote]
ei ole minun takapuoli olla ihan kuvauskunnossa..toisin kuin tuon toisen naisen :( t.ap
[/quote]
Hyvästä kuvakulmasta vaan! Tai joku tissiherutuskuva... Jos et kuvaa viitsi, niin viestittele sit vaan samalla tyylillä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:48"]Niiimpä niin..näitä aloituksia täältä lukenut monesti ja näinpä se sitten omalle kohdalle osui... Menin ipadilla facebookiin ja siellähän oli miehen tili auki...sika minä menin kurkkaamaan viestiosion, tuli vain sellainen tunne että pitää...Keskustelu jonkun naisen kanssa tälläinen: Mies: Moi, onko kiirettä? Nainen ei ole ilmeisesti vastannut kun mies on laittanut viestin pian perään: On kai sitten :(
[/quote]
En pelkästään kokisi, vaan ilman mitään tulkintoja SINÄ olet pettänyt miehesi luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla, eli olet RIKOKSELLA pettänyt totaalisesti hänen luottamuksensa!
Se mitä olet TÖRKEÄLLÄ RIKOKSELLASI saanut selville, ei ole lainkaan kommentoitavissa, koska se on selvitetty RIKOKSELLA ja vieläpä kaikkein TÖRKEIMMÄLLÄ sellaisella, eli totaalisella luottamuksen pettämisellä. Miehellesi suosittelisin välittömiä oikeustoimia ja eron hakemista. Noin törkeää toimintaa ei missään nimessä saa painaa villaisella!
[/quote]
Oletko tullut jätetyksi oman varomattomuutesi takia?
[/quote]
En ole tullut jätetyksi RIKOKSELLA hankitulla aineistolla. Sen sijaan olen jättänyt yhden naisen, kun yllätin hänet penkomassa puhelintani. Kalliiksi tuli se penkominen, sillä nainen sai asua ilmaiseksi asunnossani. Suosittelin välitöntä tavaroiden pakkaamista ja muuttamista väliaikaisesti vaikka äidilleen, sillä laillisen irtisanomisajan hyödyntäminen tulisi olemaan hänelle helvetillistä. Ymmärsi yskän ja poistui kamoineen nyyhkien asunnostani. Kaiken lisäksi kyseisen pettäjän törkeä rikos oli täysin turha, sillä puhelimestani ei löytynyt, eikä tule koskaan löytymäänkään mitään sellaista, mitä hän sieltä etsi.
[/quote]
Vain pienet miehet piiloutuvat lain taskse. Suuret ymmärtävät poikkeustoimien päälle ja sen ettei auktoriteetteja tarvitse sokeasti seurata ;)
[/quote]
Vain tuhat kertaa mitättömämmät mustasukkaisuuden vallassa piehtaroivat naiset lankeavat rikokseen, valtaisan uteliaisuuden ja oman mitättömyytensä riivaamana ;)