Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikka olen mukava asiakaspalvelijoille saan huonoa palvelua

Vierailija
26.09.2015 |

Ei tunnu kivalta. Mistähän tällainen johtuu? Onkohan minussa sittenkin jotain vikaa vai ovatkohan kaikille yhtä töykeitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät köyhälle tai käyttäydyt kuin pässi

Vierailija
2/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:49"]Näytät köyhälle tai käyttäydyt kuin pässi
[/quote]

Voi olla. Köyhä en ole mutta siltä näyttäminen onkin toinen asia. Pässin käyttäytymistä kaupassa en ole nähnyt. Miten ne käyttäytyy kaupassa? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ystävällinen asiakaspalvelussa oleville. Mutta joskus saa niin töykeää palvelua. Silloin heittäydyn vähän "tyhmäksi" ja saatan kysyä jotain josta fiksuimmat ymmärtää että on ollut töykeä. Samalla kun katsot suoraan silmiin ja kysyt vaikka blondina että miksi ihmeessä tämä ei toiminutkaan vaikka juuri viime viikolla täytin tuon saman sopimuksen....näin tein Soneran myymälässä kerran kun nuori mies oli naama nutturalla minulle kun kävin kertomassa että id sim korttini ei toimikaan. Kundi kehtasi kiukkuilla minulle tyyliin ei kait se toimi kun pitää ensin allekirjoittaa tämä...Sanoin pokkana. Ai uudelleenko sama paperi jonka Allekirjoitin täällä viime viikolla...ystävällisesti ja hymyillen sanoin.

Vierailija
4/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen erään asiakaspalvelijan, joka oli omasta mielestään hyvä työssään ja ystävällinen, mutta todellisuudessa kohteli asiakkaitaan (ja jopa esimiestään) todella ylimielisesti, hermostui jos asiakas kysyi jotain ja alkoi tiuskimaan sekä tavaamaan asiaa kuin pikkulapselle, vänkäsi vastaan jos pyyti tekemään mitään ja kertoi usein työkavereilleen kuinka tyhmiä he ovat jos tapahtuu joku inhimmillinenkin virhe.
Joutui puhutteluun muutaman kerran ja lopulta sai potkut, mutta ei silti ymmärrä miksi.

Vierailija
5/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se töykeys ilmenee? Anna vaikka ihan konkreettinen esimerkki :)

Vierailija
6/6 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon aina ystävällinen, mut jos kassa/aspa on täys kyrpä niin kyl alkaa harmittaa oma ystävällisyys. Silloin en sano esim. Kiitos vaihtorahoja vastaanotettaessa. Oon ite tosi ystävällinen ja hymyilevä aspa ja on kiva piristää asiakkaan päivää olemalla iloinen:)