Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut, joilla on kauhean näköinen vartalo, pystytte intiimiin kanssakäymiseen?

Vierailija
03.03.2025 |

Itse en voisi kuvitellakaan, että antaisin jonkun nähdä mut.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olet tehnyt tilanteen parantamiseksi? 

Vierailija
2/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystykkään :D normaalipainoisena en pystynyt saatika nyt lihavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksissä on kyse siitä miltä se tuntuu, ei siitä miltä se näyttää

Vierailija
4/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko niin kauhea. Mutta ajattelen että ei enää koskaan tai ehkä seuraavassa elämässä. Ovi kiinni ja säkki päälle.

Vierailija
5/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että puolisoni rakastaa minua

Vierailija
6/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pimeässä kaikki kissat ovat samannäköisiä."

Vierailija
7/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä ja tarvittaessa vähän vaatteitakin päällä.

Vierailija
8/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla pimeässä :)

Oikeastihan ulkonäköpaineita on todella monella sukupuolesta riippumatta. Olin suhteessa miehen kanssa joka ei voinut käydä kanssani suihkussa muuten kuin pimeässä ilman valoja. Hän oli vaan niin epävarma omasta vartalostaan, eikä siinä auttanut mikään mitä minä tein tai sanoin. 

Vierailija
9/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä olet tehnyt tilanteen parantamiseksi? 

Jos kyse ei ole ylipainosta niin asialle ei välttämättä voi mitään

Vierailija
10/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on pulska vartaloni aina kelvannut ja kaikin puolin nautintoa sekä antanut että nauttinut.

Säälittää ihmiset, jotka käyttävät ainoan elämänsä itsensä inhoamiseen.

Vierailija
11/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen voitelua ja hämäryyttä niin ei ongelmia. Ei ketään kiinnosta enää ulkonäkö silloin kun housuja aletaan riiisua.

Vierailija
12/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppani on tosi kauhean näköinen. Mutta koska minua ei kiinnosta mitä joku ajattelee siitä,  miehet ovat sen huomanneet ja saan hyvin miehiä. Eli kun kannat itsesi kauniisti ja itsevarmana ,niin vartalon rumuus katoaa

Vierailija
13/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksissä on kyse siitä miltä se tuntuu, ei siitä miltä se näyttää

Hyvin sanottu,  ei muutaman liikakilon tai suonikohjun sitä intohimoa pidä sammuttaa sanoi myös Seppo Taalasmaa.

Vierailija
14/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mieheni on vastaava pullukka ja rakastuimme tämmöisinä. En osaa ajatella, että minun pitäisi hävetä. Nautimme paljon.

Jos alkaisin tätä asiaa hautoa väkisin, koska olen lihava keski-ikäinen nainen eikä sellaisia incelien mielestä saisi olla olemassa, pilaisin elämämme nautinnollisimman osan molemmilta.

En ihannoi ylipainoa, en sano että on tämä hienoa, en pukeudu vartaloani korostaen eli en ylpeile kiloillani, mutta olen ihan perusonnellinen nainen enkä suostu häpeämään olemassaoloani. 

Vierailija
15/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen ei-täydellinen peittää omalla kehollaan raskausarpeni ym, ja suuntaa huomionsa siihen mikä on olennaista, on yksi lysti miltä näytämme. 

Vierailija
16/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tarvinnut tuota miettiä kun, jos toinen ei syystä tai toisesta ole ns. syttynyt, niin ei ole ollut mitään tarvetta yrittää saada väkisin. - Lolen hoikka etten sanosin urheilulline mies mutta kohtaloni on ollut useammin päästä tai joutua, kuinka vain nais(t)en kanssa kaveriski tai ystäväksi kuin edetä hänen kanssaan harrastamaan seksiä. Itseinhon ja syytösyten määrä onkin ollut joitain kertoja aika raskaat kun olisihan se joskus mukava löytää hänetkin, jonka kanssa saattaisi yhteisymmärryksessä edetä seksiinkin.

Vierailija
17/17 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen romuluinen, kompurajalka. Mutta miehelleni olen (kuulema) maailman seksikkäin nainen. Yhdessä yli 25 vuotta.