Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin asiakaspalvelu mitä olet saanut ja missä?

Vierailija
24.09.2015 |

Itselle ei tule just nyt mieleen mitään oikeasti huonoa kokemusta asiakaspalvelusta, annan siis teidän kertoa.

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:25"]

Ei mitään ikävää ole sanottu, mutta asenne ja olemus on syvältä kaikilla matkustajalaivoilla; viking line, tallink ja eckerö line. Joskus on saattanut eksyä vähän asiakaspalvelutaitoisempikin työntekijä joukkoon.

[/quote]

Jaa. Miksi mä en muista laivareissuilta mitään huonoa palvelua, mutta muistan parikin laiva-aspaa, jotka oli selvästi ihan elementissään.

Vierailija
62/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kun olin parikymppinen, Sampo-pankin n. 30-vuotias miestyöntekijä oli minulle todella tyly, kun en ollut ymmärtänyt jotain asiaa.

Olikin todella erikoinen tapaaminen Danske-pankissa jokin aika sitten, kun naisvirkailija oli todella luonnollisen ystävällinen, toki ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että olisin siirtänyt heille enemmän asiointejani (kävin selvittämässä yhtä asiaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:27"]

Itä-suomalainen Rosso. Tultiin kysymään tilausta, emmekä olleet vielä valinneet mitä tilaisimme. Pyysimme, että hetken harkitsemme vielä. Sen jälkeen ei enää tultukaan tilausta ottamaan. Joimme tilaamamme viinit ja lähdimme pois. 

[/quote]

Ei tietenkään tultu koska halusitte antaa tilauksenne omassa tahdissa. Luuletteko että siellä on palkkalistoilla erikseen joku  tilauksen ottaja ihan teitä varten. Halusitte poikkeusjärjestelyn ja saitte sen. Olisitte vinkanneet henkilökunnalle että nyt olette valmiita antamaan tilauksen . Vaikeaa vai ?

Vierailija
64/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt muutamalla asuntonäytöllä, aikeissa ostaa asunto. Kerran kysyin asunnosta muutamia lisätietoja joihin välittäjä ei osannut ihan heti vastata, mutta sanoi että selvittää kyllä asian ja otti nimeni ja numeron ylös. En koskaan saanut yhteydenottoa tältä välittäjältä. Ookoo... No ei sen väliä, asuntoja tulee myyntiin jatkuvasti. Vittumaista vaan tuollainen. Itseasiassa näin on käynyt kaksi kertaa jos tarkkoja ollaan.

Vierailija
65/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:58"]Taitaa posteissa olla yleistäkin tuo vittumainen henkilökunta. Ei liity henkilökohtaiseen kokemukseen, mutta sukulaisille / muille heidän alueensa asukkaille kävi niin että posti tuli toisinaan huomattavasti normaalia myöhemmin.  Syyksi selvisi että samalla kylällä asunut postinjakaja kävi työajallaan pitämässä omaa lomaa ja hörppimässä kahvia kotonaan.
[/quote]Postinjakajille ei kuulu taukoja vai?

Vierailija
66/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupungin autoliikkeen sovinistin oloinen, rasvainen myyjä kysyi että "heh heh jotain pientä ja punaistako olet hakemassa", vain siksi koska olen nainen! Lähdin siltä seisomalta pois, menin viereiseen liikkeeseen ostamaan oikein maskuliinisen näköisen metallinvärisen turbomenopelin ja ajoin sillä hänen ohitseen pihalla, voitonriemuinen ilme kasvoilla :D

Vierailija
67/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen Shell huoltoasema. Nuoret tytöt eivät osaa edes ns. asiakaspalveluhymyä vääntää. Sitten toisina iltoina on vanhempia naisia hommissa niin hymyilevät ja heittävät smalltalkkia linjastolla. Nykyään ajan ohi ja katson ketä on tiskin takana ja kurvaan kotiin kahville jos eivät minua tahdo tiloihinsa. T. Maaseudun miäs.

Vierailija
68/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri, vittumaisia työkkäristä suojatyöpaikan saaneita punikkeja.

Vierailija
69/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:15"]

Pikkukaupungin autoliikkeen sovinistin oloinen, rasvainen myyjä kysyi että "heh heh jotain pientä ja punaistako olet hakemassa", vain siksi koska olen nainen! Lähdin siltä seisomalta pois, menin viereiseen liikkeeseen ostamaan oikein maskuliinisen näköisen metallinvärisen turbomenopelin ja ajoin sillä hänen ohitseen pihalla, voitonriemuinen ilme kasvoilla :D

[/quote]

Sitten heräsit unestasi ja tulit nöyränä kysymään rahoitusta siihen pieneen punaiseen koppimopoosi. T. Automyyjä, joka kuulee päivittäin tuollaisia legendoja.

Vierailija
70/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna soitti ja yritti tavoitalla kuollutta miestäni, vaikka muutamaa viikkoa aiemmin kävin 3 kertaa liikkeessä, että saavat kaikki liittymät, kanavapaketit katkastua!!!!! Firma lähti vaihtoon enkä takasin mene!!!

Vierailija
71/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri. Miten siellä voikaan olla niin tylyjä työntekijöitä? Aina.

Vierailija
72/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä turkulaisessa naistenvaateliikkeessä (muistaakseni Skanssissa) myyjä tuli luokseni heti liikkeeseen tultuani ja sanoi: "Meillä ei ole mitään sinun kokoasi". Olin tuolloin ylipainoinen, joten ehkä tämä häiritsi myyjää.

Vierailija
73/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:29"]

Eräässä turkulaisessa naistenvaateliikkeessä (muistaakseni Skanssissa) myyjä tuli luokseni heti liikkeeseen tultuani ja sanoi: "Meillä ei ole mitään sinun kokoasi". Olin tuolloin ylipainoinen, joten ehkä tämä häiritsi myyjää.

[/quote]

Tuli paska fiilis sun puolesta

Vierailija
74/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:43"]

Eräs yksityinen korjaamo. Ajoneuvossani ei ole kuulemma mitään vikaa, voit tulla hakemaan kotiin. Ajoin akku kiehuen kotiin ja soitin perään että mitäs nyt tehdään kun akku on tulikuuma ja kiehunut taas ihan muodottomaksi vaikka just ajoin sieltä kotiin, sanoivat etteivät voi korjata koska vikaa ei ole ja alkoivat vaan syyttämään minua että mitä mä heille valitan. AHA. Ei vikaa missään jos akku savuttaa ja paisuu heti muutaman kilometrin ajon jälkeen? Selvä. Sain onneksi apua muualta. Eniten vituttaa se että kyseessä oli vieläpä kyseiseen merkkiin erikoistunut huoltamo ja vika olisi löytynyt vain mittaamalla akun lataus ja tuloksena se että lataa liikaa, sitten vaan vaihtamaan pari osaa. Suomeksi sanoen eivät olleet edes mittailleet mitään latauksia jos tuollaista eivät huomanneet, laskuttivat kyllä 40 euroa.

[/quote]

Samoin, Helsingin merkkihuolto sai hajalle koko moottorin.

Nykyään ei mihinkään palveluun voi luottaa ollenkaan, ei vaikka maksaisi. Olen alkanut tehdä mahdollisimman paljon itse tai sitten hengitän niskaan koko ajan, jotta asiat tulee hoidettua ja saa rahoille vastinetta.

Vierailija
75/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:19"]Useiden pikaruokapaikkojen myyjät. Opiskelijat tulleet pakon edessä huonopalkkaiseen työhön jota eivät haluaisi tehdä, mutta rahaa on kuitenkin jostain saatava koska pelkkä opintotuki ei riitä. Monesti näkee tämän heidän kasvoiltaan.
[/quote]

Täh? Opiskelijathan ovat tuollaisten paikkojen parhaimpia asiakaspalvelijoita! Ovat nuoria, tarmokkaita ja iloisia kun ovat saaneet opiskelujen ohelle töitä. Sen sijaan (kärjistetysti) ne vanhemmat työntekijät, jotka ovat jumittuneet tähän työhön vuosikausiksi eikä ole muuta urapolkua näkyvissä, niin ne vasta tympääntyneitä ovatkin!

Vierailija
76/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs helsinkiläinen vaateliike, olin käymässä siellä Helsingissä asuvan kaverini kanssa joka esitteli minulle eri tyyppisiä liikkeitä. Myyjät tosi kuivakan oloisia, nyrpeitä kotkamaisia naisia ja heidän seurassaan oli joku nuorempi kiltimmän näköinen joka näytti olevan harjoittelija. Harjoittelija hymyili varovasti ja lähti kävelemään kaveriani kohti kysyäkseen että tarviiko apua niin toinen noista karmeista kotkista tarrasi häneen kiinni kotkankynsillään ja sähähti että "älä mee kun tuo ei kuitenkaan ikinä osta mitään".

Todella törkeää tuommoinen!

Vierailija
77/166 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiolan Jysk. Myyjät eivät edes tervehtineet. Asiakaspalvelusta ei mitään tietoa! 2 myyjää kyllä norkoili tiskillä :).

Vierailija
78/166 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/166 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/166 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään lukion kanslisti. Aina yhtä tympeitä vastauksia, silmien pyörittelyä ja tuhahtelua. Jännitti joka kerta mennä kysymään jotain kansliasta kun aina sai tuntea itsensä typeräksi. Ei taida mitenkään rakastaa työtään ja lukiolaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi