Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin asiakaspalvelu mitä olet saanut ja missä?

Vierailija
24.09.2015 |

Itselle ei tule just nyt mieleen mitään oikeasti huonoa kokemusta asiakaspalvelusta, annan siis teidän kertoa.

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin Kuvalehden asiakaspalvelija.

Vierailija
162/166 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin huono että tää on jo "hyvä". Vuosia sitten oltiin mun opiskelijakaverin kanssa jossain kämysessä pizzapaikassa ja tilattiin pizzar ja oluet. Saatiin ne ja istuttiin vierekkäin pöydässä. Ilmeisesti paikan omistaja istuutui viereen pöytään tekemään paperihommiaan. Nousi sitten ylös ja onnistui ohikulkiessaan kaatamaan osan meidän kaljoista niitten pizzojen päälle. Aateltiin että nyt saadaan uudet pizzat. No, ei saatu, ei. Tää kaveri kaatoi ne läikkyneet kaljat meidän entisiin tuoppeihin ja me katteltiin ensin suu auki. Mutta koska oltiin aika hönössä niin hihiteltiin ja jatkettiin syömistä ja juomista. Miksei muka se pizza olis saannu maistua kaljalle kun sitä kuitenkin hörppää palan panikkeeksi ja miksei se kalja olis saannu maistua pizzalle kun sitä hörpätessä on kuitenkin vielä pizzaa suussa;););););););)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereen Härmälän K-marketissa, kauppiatar ei myynyt mulle tuotetta siihen hintaan minkä hintalapun oli itse laittanut hyllyyn. Myöhemmin nöyryytti mua kaikkien asiakkaiden kuullen. En ole sen jälkeen käynyt.

Mikä helvetin kauppiatar😂😂😂😂😂😂

Naispuolinen kaupan omistaja.

Vierailija
164/166 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajat ovat paskoja asiakaspalvelussa.

Vierailija
165/166 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo lopettanut tatuointiliike. Siellä oli walk in-päivä ja menimme tyttäreni kanssa sinne hänen piirtämänsä pienet kuvat mukanaan. Tatuoija oli todella tyly ja inhottava,sanoi että hänellä on kyllä valmiita kuvia että ei siitä mitään tule jos kaikilla on omat  kuvaehdotukset mukana (tyttären piirros oli hyvin pieni ja yksinkertainen) eikä muutenkaan ehdi ottaa meitä molempia. Sanoin vain ok,me lähdetään ja avasin oven. Silloin tyttäreni sanoi että oota äiti! ja tatuoijan suusta pääsi että ai te ette olekaan PARI? Ja yhtäkkiä olisikin tehnyt ne kuvat. Oli luullut että ollaan vanha lepakko ja tämän nuori tyttis (minä olin 41 ja tytär 19).

Olen bi,enkä halua käydä paikoissa joissa asenne seksuaalivähemmistöjä kohtaan on tuollainen

Vierailija
166/166 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin Epsonille kun ei tilausta näkyny kuulunu ja tais olla tuo sama hoono soomi joka jo mainittiin, sano vaan ettei tilauksista tiedetä ja kun yritin että soittanu ennenki niin alkoi raivoamaan ja pisti luurin kiinni. Mies soitti  seuraavana päivänä samaan numeroon ja kumma kyllä että ihan sujuvalla suomenkielellä tilaus löyty ja hakupaikka.

Epsonilla tuntuu  olevan tuurista kiinni saako sieltä apua vai ei. Ite tiedän että lävähtää luuri kiinni jos se hoono soomi siellä vastailee. Palkkaisivat semmosia jotka kunnolla kieltä osaavat ja tekevät työnsä. Kyllä työttömiä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän