Huonoin asiakaspalvelu mitä olet saanut ja missä?
Itselle ei tule just nyt mieleen mitään oikeasti huonoa kokemusta asiakaspalvelusta, annan siis teidän kertoa.
Kommentit (166)
Ruokakaupan kassat ei nykyään välttämättä edes kiitä rahan saadessaan. Peruskäytöstapa, mutta unohtuu monelta. Lieneekö niin vaativa työ???
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:35"]
New Yorkissa myyjät, ravintoloiden työntekijät ja hotellin henkilökunta olivat todella tylyjä, niin tylyä kohtelua en ole koskaan saanut Suomessa vaikka suomalaista asiakaspalvelua aina haukutaankin. Venäläisetkin olivat ystävällisempiä kuin newyorkilaiset...
[/quote]
Eivät kaikkialla, tippikulttuuri pitää ystävällisenä, mutta totta, surkein tarjoilijakokemus oli juurikin New Yorkissa.
[/quote]
Ei auttanu edes tippi. Kuka haluaa tipata, jos kohtelu on asiatonta? Sitten kun tippiä antoi, niin suoraan kysyttiin eikö me anneta enempää.
[/quote]Paljonko jätitte tippiä? Me saimme tosi hyvää palvelua New Yorkissa joka puolella. Pikaruokaloita myöden kaikkialla kuunneltiin, hymyiltiin ja palveltiin tosi hyvin. Olen toki itsekin iloinen ja reipas kun tilaan, joten sekin varmaan vaikuttaa. En tarkoita ettet sinä olisi mutta monesti huomaa että ne jotka esim jännittävät englanniksi puhumista, vaikuttavat helposti tylyiltä tahtomattaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:16"]
Paikallinen terveyskeskus. Olin tehnyt kotona positiivisen raskaustestin ja halusin raskaudesta varmistuksen ja lähetteen aborttiin. Peloissani ja epätietoisena miten toimia menin sitten läheiseen terveyskeskukseen. Vastaanottovirkailija kailotti koko odotushuoneen edessä kovaan ääneen "olet raskaana! Se on selvä, ei tarvitse enää varmistaa!" kun yritin epävarmana selittää tilannettani. Siinä sitten häpeissäni kaikkien tuijottaessa yritin hiljaa sanoa etten halua jatkaa raskautta. Vastaanottovirkailija huudahti "haluatko abortin?!" Koko odotushuone kääntyi katsomaan ja halusin vajota maan alle. Virkailija oli todella ilmeetön ja kyllästyneen näköinen sekä kailotti kovaan ääneen aivan kaiken kuin mikäkin pasuuna. Tuli todella ikävä olo ja purskahdin itkuun heti kun pääsin ovista pihalle. Ei tälläistä asiaa halua mieluiten jakaa tuntemattomien odotushuoneessa istuvien mummojen ja pappojen kanssa. Virkailijan käytöksestä jäi todella häpäisty fiilis. Sain kuitenkin ajan todella mukavalle lääkärille ja kaikki loput hoitui paljon paremmin.
[/quote]
Tämä on kyllä todella pöyristyttävää, ei voi olla yhtään epäempaattisempaa. Onneksi lääkäri oli mukava.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:32"]
Oulun nahka-albert. Menin katselemaan valikoimaa, ukko alkoi tuputtamaan takkia josta en yhtään pitänyt ja kun sanoin että tuo ei ole mun mieleeni ja jos onnistuu niin katselisin itse valikoiman läpi. Selän takana sitten ronkeliksi alkoivat nimittelemään.
Miten todellisuudesta irtaantunut pitää olla että luulee että asiakas vaan ottaisi sen ekan tarjotun takin? Ihmeellistä mustalaisten myyntitaktiikkaa.
[/quote]
Mulla sama kokemus Esinahka-Albertista. Ja se eka takki oli vielä mulle kaks numeroa liian iso MIESTEN TAKKI! Vittu että sapetti, lähin meneen.
Toinen Hyvän mielen autohuollosta tuli pahan mielen autohuolto. Ajokuntonen auto seiso pajalla suotta kaksi viikkoa koska aina kun soitin niin "huomenna se korjataan".
Isokadun Hese on boikotissa. Tilasin salaatin, jota ei ollu valmiina. Tuotiin pöytään. Puuttu juoma. Hain itse. Puuttu salaatinkastike, hain itse. Kun oli syönyt ni huomasin, että puuttu muuten se leipäki. Jotenki jäi vituttaan ja sanoin lähtiessä, että ei jaksais näitä yksi kerrallaan käyä täältä noukkimassa. Muut Heset Oulussa ihan ok.
[/quote]
Ei oo tosi, täällä kolmas jolla tollanen kokemus Oulun nahka-albertin ukosta! :D Tästä mun kokemuksesta on tosin jo 11 vuotta aikaa :P
Turun It-asema. Ja olipa vielä omistaja kyseessä. Surkea palvelu todellakin. Suosittelen välttämään, muutoinkin työ viivastyi kuukaudella!
En ole saanut mitään törkeän huonoa asiakaspalvelua, mutta yks asia ärsyttää. Lähimmän postitoimiston työntekijät tuntuu olevan elämäänsä kyllästyneitä, samat naamat töissä vuodesta toiseen. Laiskalla äänellä tiskin takana, "...jaah, taasko sulle on tullu paketti vai..." Ärsyttää aina hakea sieltä pakettia just tuon vuoksi kun ne katsoo pitkään väsyneellä katseella ja se toiminta on niin vetelää, sen vuoksi tilaan AINA pakettiautomaattiin kun mahdollista. Valitettavasti kaikki paketit ei mene automaattiin joten ne joutuu sitten tuolta postista hakemaan.
Niin ja postista tuli mieleen, isäni keräilee ja myy kaikenlaista ja käy tämän vuoksi lähipostissaan usein. Siellä jo eräs työntekijä oli alkanut kyselemään että mitä sä oikein tilailet ja lähetät kun täällä näin usein käyt. Mitä se postin työntekijöille kuuluu mitä paketteja asiakas saa/lähettää? No, pieni kylä ja utelias vanha postitäti. Selittänee paljon....
Ei mitään ikävää ole sanottu, mutta asenne ja olemus on syvältä kaikilla matkustajalaivoilla; viking line, tallink ja eckerö line. Joskus on saattanut eksyä vähän asiakaspalvelutaitoisempikin työntekijä joukkoon.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:25"]Ei mitään ikävää ole sanottu, mutta asenne ja olemus on syvältä kaikilla matkustajalaivoilla; viking line, tallink ja eckerö line. Joskus on saattanut eksyä vähän asiakaspalvelutaitoisempikin työntekijä joukkoon.
[/quote]
Sinä taidat olla se mamma jonka pikkumussukka sotkee ravintolassa niin, ettei lattian alkuperäisväriä näy. Se mamma, jonka mielestä hänen on saatava ikkunapöytä, vaikka ulkona on pilkkopimeää eikä mitään näy. Se mamma, joka ottaa ahtaaseen ravintolaan tuplavankkurinsa mukaan, vaatii syöttötuolia 6-vuotiaalle ja tukkii kaikkien kulkureitit. Se mamma, jonka kakarat juoksentelevat pitkin tavintolaa, kiipeilevät ikkunalaudoille ja häiritsevät muita asiakkaita.
Juu. Kyllästynyt ilme on taattu. Fiksuille asiakkaille hymyilen kyllä iloisesti.
T. Laivatarjoilija
Eräs yksityinen korjaamo. Ajoneuvossani ei ole kuulemma mitään vikaa, voit tulla hakemaan kotiin. Ajoin akku kiehuen kotiin ja soitin perään että mitäs nyt tehdään kun akku on tulikuuma ja kiehunut taas ihan muodottomaksi vaikka just ajoin sieltä kotiin, sanoivat etteivät voi korjata koska vikaa ei ole ja alkoivat vaan syyttämään minua että mitä mä heille valitan. AHA. Ei vikaa missään jos akku savuttaa ja paisuu heti muutaman kilometrin ajon jälkeen? Selvä. Sain onneksi apua muualta. Eniten vituttaa se että kyseessä oli vieläpä kyseiseen merkkiin erikoistunut huoltamo ja vika olisi löytynyt vain mittaamalla akun lataus ja tuloksena se että lataa liikaa, sitten vaan vaihtamaan pari osaa. Suomeksi sanoen eivät olleet edes mittailleet mitään latauksia jos tuollaista eivät huomanneet, laskuttivat kyllä 40 euroa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:17"]En ole saanut mitään törkeän huonoa asiakaspalvelua, mutta yks asia ärsyttää. Lähimmän postitoimiston työntekijät tuntuu olevan elämäänsä kyllästyneitä, samat naamat töissä vuodesta toiseen. Laiskalla äänellä tiskin takana, "...jaah, taasko sulle on tullu paketti vai..." Ärsyttää aina hakea sieltä pakettia just tuon vuoksi kun ne katsoo pitkään väsyneellä katseella ja se toiminta on niin vetelää, sen vuoksi tilaan AINA pakettiautomaattiin kun mahdollista. Valitettavasti kaikki paketit ei mene automaattiin joten ne joutuu sitten tuolta postista hakemaan.
Niin ja postista tuli mieleen, isäni keräilee ja myy kaikenlaista ja käy tämän vuoksi lähipostissaan usein. Siellä jo eräs työntekijä oli alkanut kyselemään että mitä sä oikein tilailet ja lähetät kun täällä näin usein käyt. Mitä se postin työntekijöille kuuluu mitä paketteja asiakas saa/lähettää? No, pieni kylä ja utelias vanha postitäti. Selittänee paljon....
[/quote]
Mua ärsyttää sama juttu. Lisäks tuntuu että joudun aina samalle "kassalle" ja postitäti naureskelee..
Taitaa posteissa olla yleistäkin tuo vittumainen henkilökunta. Ei liity henkilökohtaiseen kokemukseen, mutta sukulaisille / muille heidän alueensa asukkaille kävi niin että posti tuli toisinaan huomattavasti normaalia myöhemmin. Syyksi selvisi että samalla kylällä asunut postinjakaja kävi työajallaan pitämässä omaa lomaa ja hörppimässä kahvia kotonaan.
PHKS:n yksi kätilö ja yksi lääkäri. Toisaalta samassa paikassa erittäin hyviäkin. Ja jos ei tajua, että hoitotyössä pitäisi osata olla myös kunnioittava ja ystävällinen, ei ole oikealla alalla.
Useiden pikaruokapaikkojen myyjät. Opiskelijat tulleet pakon edessä huonopalkkaiseen työhön jota eivät haluaisi tehdä, mutta rahaa on kuitenkin jostain saatava koska pelkkä opintotuki ei riitä. Monesti näkee tämän heidän kasvoiltaan.
Itä-suomalainen Rosso. Tultiin kysymään tilausta, emmekä olleet vielä valinneet mitä tilaisimme. Pyysimme, että hetken harkitsemme vielä. Sen jälkeen ei enää tultukaan tilausta ottamaan. Joimme tilaamamme viinit ja lähdimme pois.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 17:19"]
Useiden pikaruokapaikkojen myyjät. Opiskelijat tulleet pakon edessä huonopalkkaiseen työhön jota eivät haluaisi tehdä, mutta rahaa on kuitenkin jostain saatava koska pelkkä opintotuki ei riitä. Monesti näkee tämän heidän kasvoiltaan.
[/quote]
Tajuatko millaista työ on ko. paikoissa? Pakkotahtista, raskasta epäystävällisiä asiakkaita, hyppyyttäviä pikkuesimiehiä ja vessaankaan et pääse ilman lupaa, alimiehityksellä et pääse edes tauolle. Joka sekunti on oltava tekemässä jotain. Varmaan itselläkin lähtis hymyä perseestä asti.
Oulun nahka-albert. Menin katselemaan valikoimaa, ukko alkoi tuputtamaan takkia josta en yhtään pitänyt ja kun sanoin että tuo ei ole mun mieleeni ja jos onnistuu niin katselisin itse valikoiman läpi. Selän takana sitten ronkeliksi alkoivat nimittelemään.
Miten todellisuudesta irtaantunut pitää olla että luulee että asiakas vaan ottaisi sen ekan tarjotun takin? Ihmeellistä mustalaisten myyntitaktiikkaa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:25"]Ei mitään ikävää ole sanottu, mutta asenne ja olemus on syvältä kaikilla matkustajalaivoilla; viking line, tallink ja eckerö line. Joskus on saattanut eksyä vähän asiakaspalvelutaitoisempikin työntekijä joukkoon. [/quote] Sinä taidat olla se mamma jonka pikkumussukka sotkee ravintolassa niin, ettei lattian alkuperäisväriä näy. Se mamma, jonka mielestä hänen on saatava ikkunapöytä, vaikka ulkona on pilkkopimeää eikä mitään näy. Se mamma, joka ottaa ahtaaseen ravintolaan tuplavankkurinsa mukaan, vaatii syöttötuolia 6-vuotiaalle ja tukkii kaikkien kulkureitit. Se mamma, jonka kakarat juoksentelevat pitkin tavintolaa, kiipeilevät ikkunalaudoille ja häiritsevät muita asiakkaita. Juu. Kyllästynyt ilme on taattu. Fiksuille asiakkaille hymyilen kyllä iloisesti. T. Laivatarjoilija
[/quote]
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole. En myöskään itse käyttäydy alentuvasti tai epäystävällisesti.
Kuntosaliketjun saliesittelijä. Vastaukset kysymyksiin olivat "en tiedä" ja "no ei nyt ole ketään tässä, jolta voisin selvittää".
Maistraatin "puhelinpalvelu" kun hoidin kuolleen veljeni asioita. Tuli itku puhelimessa.