Huonoin asiakaspalvelu mitä olet saanut ja missä?
Itselle ei tule just nyt mieleen mitään oikeasti huonoa kokemusta asiakaspalvelusta, annan siis teidän kertoa.
Kommentit (166)
Finn Enterprise, Pohjoisranta 22. Helsingin ehdoton pohjanoteeraus. Inhottavaa ja ilkeää asiakaspalvelua kautta vuosikymmenten. En suosittele.
Willi kirjoitti:
Finn Enterprise, Pohjoisranta 22. Helsingin ehdoton pohjanoteeraus. Inhottavaa ja ilkeää asiakaspalvelua kautta vuosikymmenten. En suosittele.
Eivät ymmärrä mistä/miten raha tulee, mutta silti ovat töissä?
Vierailija kirjoitti:
Akku Ekspertti Tampere. En asioi enää, se on varma.
tampere, eiköhän se jo riitä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:25"]Ei mitään ikävää ole sanottu, mutta asenne ja olemus on syvältä kaikilla matkustajalaivoilla; viking line, tallink ja eckerö line. Joskus on saattanut eksyä vähän asiakaspalvelutaitoisempikin työntekijä joukkoon.
Sinä taidat olla se mamma jonka pikkumussukka sotkee ravintolassa niin, ettei lattian alkuperäisväriä näy. Se mamma, jonka mielestä hänen on saatava ikkunapöytä, vaikka ulkona on pilkkopimeää eikä mitään näy. Se mamma, joka ottaa ahtaaseen ravintolaan tuplavankkurinsa mukaan, vaatii syöttötuolia 6-vuotiaalle ja tukkii kaikkien kulkureitit. Se mamma, jonka kakarat juoksentelevat pitkin tavintolaa, kiipeilevät ikkunalaudoille ja häiritsevät muita asiakkaita.
Juu. Kyllästynyt ilme on taattu. Fiksuille asiakkaille hymyilen kyllä iloisesti.
T. Laivatarjoilija
Juu, palvelualttius oikein huokuu tästä viestistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Eräässä turkulaisessa naistenvaateliikkeessä (muistaakseni Skanssissa) myyjä tuli luokseni heti liikkeeseen tultuani ja sanoi: "Meillä ei ole mitään sinun kokoasi". Olin tuolloin ylipainoinen, joten ehkä tämä häiritsi myyjää.
Jos näin vielä joskus käy, niin vastaa naurahtaen ”En kai mä itse tämmöisiä riepuja pistäisi päälleni. Anopilla on vähän eri maku ja hän pyysi hakemaan tietyn puseron, mutta antaa olla.”
Terveyskeskuksessa pääkaupunkiseudulla. Piti vain käydä pikaisesti viemässä yksi paperi sinne ja sen piti olla yksinkertainen juttu, mutta asian hoitaminen ei onnistunut millään. Hoitaja, jonka kanssa puhuin, oli töykeyden perikuva, todella pelottava. Jälkeenpäin huomasin, että minulle oli annettu mukaan täysin vääränlainen lomake.
Sellon Stadium
Kävin noutamassa lapselle tilaamani kengät. Ylimielinen nuori poika, jolla ei ollut mitään käsitystä asiakaspalvelusta eikä ilmeisesti osannut puhuakaan löi laatikon käteen, sanomatta mitään. En ymmärrä millä oli työpaikan saanut. Reippaita ja luontevia nuoria olen paljon tavannut myymälätyössä. Tämä seisoi jo valmiiksi kuin patsas, ja kääntyi hakemaan vain laatikon tyrkätäkseen sen käteen. Oli varmaan pissaa hatussa tällä jantterilla.
Ison omenan Gina Tricotissa nuori nainen, joka ei osannut laskea alennusta, väitti kivenkovaa että näppäilemänsä alennus on oikea. Väänsin rautalangasta hänelle oikean hinnan, ja sen jälkeenkin katsoi ylpeästi ja mietti tasan tarkkaan että olen väärässä. Antoi kuitenkin tuotteen oikeaan hintaan lopulta, eikä tervehtinyt mennessä eikä tullessa. Laiskan ja välinpitämättömän oloinen työtänsä ja asiakkaitansa kohtaan.
Olin asioimassa lumikonkadun K-Marketissa Turussa ja kaupassa oli ainoastaan yksi tosi nuoren näköinen teini (pojankloppi).
Juttu meni näin: (A: Minä M: Myyjä)
A: Kuinka paljon tämä kukka maksaa (olin ostamassa äidille äitienpäiväksi kukkaa mun viikkorahoista)
M: .....
A: Kysyin uudelleen saman kysymyksen
A: Osoitin kukkaa kädellä ja kysyin saman kysymyksen
A: Otin kukan käteen ja kysyin tosi hitaasti saman kysymyksen ja toisella kädellä osoitin kukkaa
M: Myyjä otti pullapitkon käteen ja kertoi kuinka paljon se maksaa
A: Laskin kukan takaisin paikalleen ja lähdin kaupasta pois sanomatta sanaakaan
Siis mistä vit*usta ne oli tän aivottoman idiootin löytänyt? Ja vielä tälle aivosoluja hävittäneelle myyjälle oli jätetty koko kauppa vastuulle. En edes halunnut tehdä valitusta ja ei aikaakaan kun kauppa lopetettiin kannattamattomana. Koko tän mun ja myyjän keskustelun ajan myyjä katsoi suoraan minuun päin täysin jähmettyneenä ihan kuin olisin kysynyt piin arvoa. Ymmärrän sen että kukkaset on enemmän naisten juttu ja niistä naiset tietää enemmän, mutta mulle on mun mutsi opettanut kukkasten nimiä ja oikeita hoito tapoja jo ennen kun aloitin tarhan. Olen siis mies ja tiedän paljon kukkasista.
Eräässä sittemmin palveluaan huimasti parantaneessa pyöräliikkeessä erehdyin kysymään myyjältä tuotteen pesuvinkkejä johon hän vastasi "kysy omo-infosta!" ja lähti hoitamaan jotain tärkeämpää hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon käynyt muutamalla asuntonäytöllä, aikeissa ostaa asunto. Kerran kysyin asunnosta muutamia lisätietoja joihin välittäjä ei osannut ihan heti vastata, mutta sanoi että selvittää kyllä asian ja otti nimeni ja numeron ylös. En koskaan saanut yhteydenottoa tältä välittäjältä. Ookoo... No ei sen väliä, asuntoja tulee myyntiin jatkuvasti. Vittumaista vaan tuollainen. Itseasiassa näin on käynyt kaksi kertaa jos tarkkoja ollaan.
Mulla tavallaan samanlainen kokemus mutta myyjän roolissa.
Harkitsin asuntoni myyntiä ja pyysin välittäjän arviointikäynnille.
-Rouva tuli paikalle 45 minuuttia myöhässä
Asunto ja kaikki asiat käytiin läpi OK, siinä ei valittamista
-Keskustelujemme jälkeen hän lupasi lähettää sähköpostilla hinta-arvion ja välityspalkkion määrän. Niitä odottelen edelleen, tapaaminen oli maaliskuussa.
Tuota Helsingin välittäjää tai firmaa en kyllä suosittele kenellekään.
P.S. Asunto on nyt myyty, toisen firman kautta. Siellä kaikki sujui.
fortumin puhelinmyyjät. minulla on suoramarkkinointikielto ja olen estänyt jo usean myyjän numeron, kieltänyt soittamasta, valittanut esimiehelle, mutta aina löytyy uusi numero josta maanitellaan vaihtamaan sähkösopimusta heidän nimiinsä. kerran olin nukkumassa ja asiallisesti sanoin etten voi nyt puhua koska olin yötöissä. äijänrääpäle huusi luuriinsa että "no et helvetissä ole nukkumassa, sinähän olet puhelimessa" ja löi korvaan linjan kiinni.
Paikallinen maansiirtofirma. Tekivät siis aivan päin peetä kaiken mahdollisen. Yhteydenpito ei toiminut ja asennetta siihen ei ollut, tehtiin menemään ihan sutta ja lasta. Viimeisenä kruununa jouduin ottamaan töistä vapaata sitä varten, että menen itse näyttämään työmaalle miten pitää tehdä ja takomaan maalaisjärkeä päähän. Ei siltikään mennyt oikein, olisi pitänyt ottaa useampi päivä vapaata, että menee vierestä vahtimaan "ammattilaisia". Ehkä jopa itse hypätä kaivinkoneen puikkoihin tai kaivaa käsin lapioilla vieressä malliksi.
Kaiken lisäksi ne asiat oli ihan absurdeja asioita, joita ei tarvitsisi selittää ammattilaiselle. Vähän kuin olisi sähkömiehelle selittänyt, että mikä on vaihe ja mikä nolla.
Eräs ylimielinen lääkäri.
Vaihdoin lääkäriä.
Sekös sitä vitutti. Tuli voittajaolo. :D
En halunnut olla enää vaivaksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käynyt muutamalla asuntonäytöllä, aikeissa ostaa asunto. Kerran kysyin asunnosta muutamia lisätietoja joihin välittäjä ei osannut ihan heti vastata, mutta sanoi että selvittää kyllä asian ja otti nimeni ja numeron ylös. En koskaan saanut yhteydenottoa tältä välittäjältä. Ookoo... No ei sen väliä, asuntoja tulee myyntiin jatkuvasti. Vittumaista vaan tuollainen. Itseasiassa näin on käynyt kaksi kertaa jos tarkkoja ollaan.
Mulla tavallaan samanlainen kokemus mutta myyjän roolissa.
Harkitsin asuntoni myyntiä ja pyysin välittäjän arviointikäynnille.
-Rouva tuli paikalle 45 minuuttia myöhässä
Asunto ja kaikki asiat käytiin läpi OK, siinä ei valittamista
-Keskustelujemme jälkeen hän lupasi lähettää sähköpostilla hinta-arvion ja välityspalkkion määrän. Niitä odottelen edelleen, tapaaminen oli maaliskuussa.
Tuota Helsingin välittäjää tai firmaa en kyllä suosittele kenellekään.
P.S. Asunto on nyt myyty, toisen firman kautta. Siellä kaikki sujui.
Oliko SKV?
Aika samanlainen kokemus nimittäin mulla. Laitoin heille palautetta, mutta siihen ei ole vielä vastattu. Mutta tämä tapahtui tosin "vasta" heinäkuussa
Asioin yhtenä päivänä Turun Wiklundin salaattitiskillä ja siellä oli yksi nuoren näköinen mies myyjä palvelemassa, myyjä yski useamman kerran salaatteja ja lihoja päin eikä laittanut edes kättä suun eteen. Ja tämä ei edes ollut mitään pientä yskimistä vaan kunnon kakoomista. Eikä edes pahoitellut yskimistä. Nyt jäi todella huono mieli asiakaspalvelun ja hygienatason laadusta, olen itsekkin opiskelemassa merkonomiksi ja tiedän hygienapassin saaneena sen verran että missä ei saa yskiä ja kuinka helposti menee tuotteet pilalle, puhutaan kontaminaatiosta mikä taitaa olla tälle myyjälle vieras käsite. Mun teki mieli antaa ostamani salaatti takaisin sille myyjälle ja sanoa että se on saastunutta sun kakoamisen takia, jos yskittää niin sitten pois tuoreiden einesten välittömästä läheisyydestä tai kohta on puolet turkulaisista jonkun viruksen kourissa yhden myyjän takia.
Mielestäni on typerää julkaista täällä tarkkoja tietoja myymälästä/ravintolasta/kaupasta jne missä on saanut huonoa palvelua.
Idiootiksi ja vaikka mitä, huh huh. Aikuiset ihmiset?
Kyse voi olla vaikka harjoittelijasta tai Tet harjoittelijasta joka ei normaalisti työskentele yrityksessä. Kenelle vain voi sattua virheitä.
Mielestäni palautetta ja kokemuksia voi kertoa hieman asiallisemmin. Kertoo enemmän palautteen antajasta kuin saajasta...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on typerää julkaista täällä tarkkoja tietoja myymälästä/ravintolasta/kaupasta jne missä on saanut huonoa palvelua.
Idiootiksi ja vaikka mitä, huh huh. Aikuiset ihmiset?
Kyse voi olla vaikka harjoittelijasta tai Tet harjoittelijasta joka ei normaalisti työskentele yrityksessä. Kenelle vain voi sattua virheitä.
Mielestäni palautetta ja kokemuksia voi kertoa hieman asiallisemmin. Kertoo enemmän palautteen antajasta kuin saajasta...
Taisi joku kirjoitus osua ja upottaa kun noin kurlaat?
Akku Ekspertti Tampere. En asioi enää, se on varma.