En jaksa naisena laittaa ollenkaan itseäni
Onkohan tä,mä normaalia? Haluan vain olla rönttö vaatteissa 247.
Kommentit (42)
Entä hevosena? Jaksatko hevosena laittaa itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei mekään jakseta laittaa sua.
:D
Mites miehenä, jaksatko? (Sori oli pakko. Sanavalintasi oli vähän hassu.)
Ihan itse saa päättää, laittautuuko vai ei.
Mene baariin, sieltä voisi löytyä mies laittamaan sinua.
En minäkään jaksa vetää jotain naismaskia päälle kuin juhlia varten, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Mene baariin, sieltä voisi löytyä mies laittamaan sinua.
Mulla on mies
Jos tarkoitat jotain naaman maalaamista, leikkaus-väri-permanentti, ketjut, laukut ja vyöt yms. settiä, niin en minäkään jaksa laittaa. Rakennekynttä, tissi-implanntia, ankkahuulta jne. Siis huh huh, ketkä jaksaa laittaa. Ei ole ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat jotain naaman maalaamista, leikkaus-väri-permanentti, ketjut, laukut ja vyöt yms. settiä, niin en minäkään jaksa laittaa. Rakennekynttä, tissi-implanntia, ankkahuulta jne. Siis huh huh, ketkä jaksaa laittaa. Ei ole ihan tervettä.
Just noita!
Tämä kaikki laittautuminen on pelkästään markkinamiesten keksintöä. Ikinä et voi kokea olevasi riittävän hyvä, riittävän kaunis, aina puuttuu jotain jos uskot mainoksiin. Rahaa tehdään nimenomaan sillä, että naiset kokevat jatkuvasti epävarmuutta omasta ulkonäöstään.
No, mulla ihosairaus niin ei pysty 😅 viimeksi kävin suihkussa, naaman sisälle tuli nestettä ja nahkat kuoriutui. Olen pyytänyt allergiatestejä, krooninen ihottuma, ei suostuta.
Olen masentunut kun pitää mennä ihottumaisena ja ei voi elää nornaalia elämää
Vierailija kirjoitti:
No, mulla ihosairaus niin ei pysty 😅 viimeksi kävin suihkussa, naaman sisälle tuli nestettä ja nahkat kuoriutui. Olen pyytänyt allergiatestejä, krooninen ihottuma, ei suostuta.
Olen masentunut kun pitää mennä ihottumaisena ja ei voi elää nornaalia elämää
Miten niin ei suostuta? Mene yksityiselle, ei se nyt niin kallista voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Jos sulla on tarpeeksi letkussasi mittaa, niin voit laittaa itse itseäsi omaan hanuriisi, ei tarvitse muita vaivata moisella. Samoin on laita suikkareitten.
Ei ole normaalia naisten palstalla aloittaa ketjua sanomalla naisena sitä ja naisena tätä.