S-Market: Äiti kannatteli taaperoaan joka poimi käsin irtokarkkeja
Näin S-Marketissa, kuinka äiti piti sylissä lastaan ja antoi tämän poimia käsin irtokarkkeja pussiin, joka oli äidin kädessä. Kävivät sillä tavalla läpi niitä Candy King -laareja. Oli tarkoitus ostaa muutama karkki, mutta jätin väliin. Miksei siellä ole isoja kylttejä EI KÄSIÄ kuvien kanssa? Onko tarkoitus, että toiset asiakkaat opastavat tietämättömiä/välinpitämättömiä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:24"]
Miten kukaan haluaa ostaa niitä kuivia, toisten lähmimiä irtokarkkeja? Yök.
[/quote]
Periaatteessa ne ovat tuoreita eikä niihin saisi koskea kuin kauhalla. Mutta täällä palstallakin jotkut ovat puolustelleet esimerkiksi paistopisteiden tuotteiden ottamista käsin, vaikka sitä varten on pihdit.
[/quote]Mä otan usein käsin paistopisteen tuotteen. Otan aina niin varovasti että en koske mihinkään muuhun ku siihen minkä ostan, oikeesti. Pihtejä käytän aina kun ne ovat puhtaat, yleensä ne ovat kuitenkin paksun sokerin ja hillon peitossa.
Sama. Pihdeissä kahvat on ne epähygieeniset. Kaikkien räkänokkien flunssat ja norot saa niistä. Otan sen yhden pullan enkä todellakaan koske muihin. Jos ei pystyisi ottamaan muihin koskematta, jättäisin ostamatta.
Sitten tietysti vielä aivastetaan sinne karkkien sekaan ja räkä valuu virtanaan nenästä sinne karkkikaukaloon...
En ole ostanut irtokarkkeja enää 90-luvun jälkeen, en luota niiden hygieenisyyteen.
Tässä on tullut tärkeä asia esille! Kun on henkilökunta minimissään, ja karkkihyllyt jossain kaukana, välittääkö kukaan mitä siellä tapahtuu!? Karkkihyllyjen sijoitus yleensäkin tulisi olla henkilökunnan silmien alla, valvottavissa! Olen nähnyt mamuäidin lapsineen syövän iloisesti namuja irtokarkkihyllyillä! Kukaan ei korvaansa lotkauttanut, mainitsin asiasta kassalla, vastaus oli: Aikaa, no on siellä kamerat!!
Hyi..mitähän kaikkea niihin karkkeihin päätyy.Hiuksia,Sylkeä..Muistan kun joku tubettaja ropeloi karkkeja m....la käsillään..Julkinen juttu.Hyi ..Kuvasi asian ihan itse.
Tänne tulleet ja täällä pitkään asuneet vähemmän fiksut ihmiset pilaavat kaiken.
Kävin vuosia poimimassa mansikat marjatilalla. Yhtäkkiä se lopetti toiminnan. Syynä kuulemma maamut. Tulevat ison perheen voimin syömään marjoja ja maksavat muutamasta litrasta. Ei auttanut mikään.
PILAAVAT SUOMESSA KAIKEN HYVÄN. Taksit, itsepoiminnan, turvallisuuden ja terveyden. Eivät opettele suomalaisia tapoja, vaan ryysivät omine sivistymättömine käytöstapoineen pilaamaan maamme. 11 vuoden kokemuksella, entisenä stadilaisena uskallan sanoa tämän ääneen.
Kerran minun teki mieli paistopisteen kinkkucroisanttia,mutta näin miten vanha mies otti pullia käsin. Jäi herkut sinne.
Joo mies ei koskenut croisantteihin paljain käsin mutta entä jos joku muu koski?