Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-Market: Äiti kannatteli taaperoaan joka poimi käsin irtokarkkeja

Vierailija
21.09.2015 |

Näin S-Marketissa, kuinka äiti piti sylissä lastaan ja antoi tämän poimia käsin irtokarkkeja pussiin, joka oli äidin kädessä. Kävivät sillä tavalla läpi niitä Candy King -laareja. Oli tarkoitus ostaa muutama karkki, mutta jätin väliin. Miksei siellä ole isoja kylttejä EI KÄSIÄ kuvien kanssa? Onko tarkoitus, että toiset asiakkaat opastavat tietämättömiä/välinpitämättömiä?

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:24"]

Miten kukaan haluaa ostaa niitä kuivia, toisten lähmimiä irtokarkkeja? Yök.

[/quote]

Periaatteessa ne ovat tuoreita eikä niihin saisi koskea kuin kauhalla. Mutta täällä palstallakin jotkut ovat puolustelleet esimerkiksi paistopisteiden tuotteiden ottamista käsin, vaikka sitä varten on pihdit.
[/quote]

Mä otan usein käsin paistopisteen tuotteen. Otan aina niin varovasti että en koske mihinkään muuhun ku siihen minkä ostan, oikeesti. Pihtejä käytän aina kun ne ovat puhtaat, yleensä ne ovat kuitenkin paksun sokerin ja hillon peitossa.

Sama. Pihdeissä kahvat on ne epähygieeniset. Kaikkien räkänokkien flunssat ja norot saa niistä. Otan sen yhden pullan enkä todellakaan koske muihin. Jos ei pystyisi ottamaan muihin koskematta, jättäisin ostamatta.

Vierailija
82/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tietysti vielä aivastetaan sinne karkkien sekaan ja räkä valuu virtanaan nenästä sinne karkkikaukaloon...

En ole ostanut irtokarkkeja enää 90-luvun jälkeen, en luota niiden hygieenisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tullut tärkeä asia esille! Kun on henkilökunta minimissään, ja karkkihyllyt jossain kaukana, välittääkö kukaan mitä siellä tapahtuu!? Karkkihyllyjen sijoitus yleensäkin tulisi olla henkilökunnan silmien alla, valvottavissa!  Olen nähnyt mamuäidin lapsineen syövän iloisesti namuja irtokarkkihyllyillä! Kukaan ei korvaansa lotkauttanut, mainitsin asiasta kassalla, vastaus oli: Aikaa, no on siellä kamerat!!

Vierailija
84/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi..mitähän kaikkea niihin karkkeihin päätyy.Hiuksia,Sylkeä..Muistan kun joku tubettaja ropeloi karkkeja m....la käsillään..Julkinen juttu.Hyi ..Kuvasi asian ihan itse.

Vierailija
85/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tulleet ja täällä pitkään asuneet vähemmän fiksut ihmiset pilaavat kaiken. 

Kävin vuosia poimimassa mansikat marjatilalla. Yhtäkkiä se lopetti toiminnan. Syynä kuulemma maamut. Tulevat ison perheen voimin syömään marjoja ja maksavat muutamasta litrasta. Ei auttanut mikään.

PILAAVAT SUOMESSA KAIKEN HYVÄN. Taksit, itsepoiminnan, turvallisuuden ja terveyden. Eivät opettele suomalaisia tapoja, vaan ryysivät omine sivistymättömine käytöstapoineen pilaamaan maamme. 11 vuoden kokemuksella, entisenä stadilaisena uskallan sanoa tämän ääneen.

Vierailija
86/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne tulleet ja täällä pitkään asuneet vähemmän fiksut ihmiset pilaavat kaiken. 

Kävin vuosia poimimassa mansikat marjatilalla. Yhtäkkiä se lopetti toiminnan. Syynä kuulemma maamut. Tulevat ison perheen voimin syömään marjoja ja maksavat muutamasta litrasta. Ei auttanut mikään.

PILAAVAT SUOMESSA KAIKEN HYVÄN. Taksit, itsepoiminnan, turvallisuuden ja terveyden. Eivät opettele suomalaisia tapoja, vaan ryysivät omine sivistymättömine käytöstapoineen pilaamaan maamme. 11 vuoden kokemuksella, entisenä stadilaisena uskallan sanoa tämän ääneen.

Tämä on vissiin sitä "kulttuurin rikastamista". Minä en ainakaan tällaista kaipaa, Suomi oli paljon parempi maa yhtenäiskulttuurin aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan haluaa ostaa niitä kuivia, toisten lähmimiä irtokarkkeja? Yök.

Nimenomaan, en koskaan osta irttareita kun oon nähnyt kun aikuinen ihminen lähmi niitä paljain käsin.

Vierailija
88/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne tulleet ja täällä pitkään asuneet vähemmän fiksut ihmiset pilaavat kaiken. 

Kävin vuosia poimimassa mansikat marjatilalla. Yhtäkkiä se lopetti toiminnan. Syynä kuulemma maamut. Tulevat ison perheen voimin syömään marjoja ja maksavat muutamasta litrasta. Ei auttanut mikään.

PILAAVAT SUOMESSA KAIKEN HYVÄN. Taksit, itsepoiminnan, turvallisuuden ja terveyden. Eivät opettele suomalaisia tapoja, vaan ryysivät omine sivistymättömine käytöstapoineen pilaamaan maamme. 11 vuoden kokemuksella, entisenä stadilaisena uskallan sanoa tämän ääneen.

Tämä on vissiin sitä "kulttuurin rikastamista". Minä en ainakaan tällaista kaipaa, Suomi oli paljon parempi maa yhtenäiskulttuurin aikaan.

Meidän käsketään olla suvaitsevaisia ja avarakatseisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myyjät ei puutu jos näkevät tilanteen? Vaikka vartijan kanssa käskisivät maksamaan mitä lääppivät?? 

Vierailija
90/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitä samaa pohjasakkaa, joka vaihtaa kakkavaipan vaikka ravintolan pöydässä, koska eivät välitä muista kuin itsestään.

Jep. Ja tuovat lapsen päiväkotiin yöpaidassa ja kehottavat hoitajia pukemaan lapsen, siten kun hän haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en pidä irtokarkeista muutenkaan. 

Vierailija
92/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:24"] Miten kukaan haluaa ostaa niitä kuivia, toisten lähmimiä irtokarkkeja? Yök. [/quote] Periaatteessa ne ovat tuoreita eikä niihin saisi koskea kuin kauhalla. Mutta täällä palstallakin jotkut ovat puolustelleet esimerkiksi paistopisteiden tuotteiden ottamista käsin, vaikka sitä varten on pihdit. [/quote] Mä otan usein käsin paistopisteen tuotteen. Otan aina niin varovasti että en koske mihinkään muuhun ku siihen minkä ostan, oikeesti. Pihtejä käytän aina kun ne ovat puhtaat, yleensä ne ovat kuitenkin paksun sokerin ja hillon peitossa. [/quote] Kertokaa ihmeessä miksi en saa tehdä näin? En oikeesti tajua! Jos kosken vaan siihen yhteen tuotteeseen eikä hiha tms.lepata missään. Lopetan sen jos osaatte perustella.

[/quote]

No koska käsin kaivaminen nyt vaan ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää. Jos sinä lähmit käsilläsi, voi sen samalla logiikalla tehdä kuka tahansa muukin. Ja luuletko, että kaikki käsin kaivajat tekevät sen hygieenisesti? Paskat. Ensin kaivetaan persettä ja sen jälkeen nenää ja sen jälkeen aivastetaan kämmeneen ja sen jälkeen kaivetaan laarista sämpylää. Hyi saatana.

[/quote]

Ja sen jäkeen kotiin ja koira joka on juuri nuollut nurkan takana pallejaan ja persettään ja imenyt omaa "jormaansa" tulee ja lipoo pitkin vedoin onnellisen koiranomistajan naamaa.

Elämä on :)

[/quote]

Minä rakastan koiria ja olen niiden kanssa elänyt suurimman osan elämääni. Silti en ikinä anna niiden nuolla naamaa. Joskus on vahingossa päässyt lipaisemaan, mutta yleensä pidän naamastani loitolla. Jotkut on oikeasti niin uunoja, että lulee koiran suun olevan steriili.

Ei kai kukaan sellaista luule. Meillä kaksi koiraa, jotka pärskivät päin näköä ja nuolaisevat joskus naamaa, milläs sen aina estää. Mutta eipä ole meillä kukaan ollut flunssassakaan kymmeneen vuoteen :D Vaikka liika steriiliys ei ole hyvästä, en silti silti syö toisten kaupassa lääppimiä tuotteita. Toisten ihmisten paskaiset kädet on paljon inhottavampi ajatus kuin koiran nuolaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:24"] Miten kukaan haluaa ostaa niitä kuivia, toisten lähmimiä irtokarkkeja? Yök. [/quote] Periaatteessa ne ovat tuoreita eikä niihin saisi koskea kuin kauhalla. Mutta täällä palstallakin jotkut ovat puolustelleet esimerkiksi paistopisteiden tuotteiden ottamista käsin, vaikka sitä varten on pihdit. [/quote] Mä otan usein käsin paistopisteen tuotteen. Otan aina niin varovasti että en koske mihinkään muuhun ku siihen minkä ostan, oikeesti. Pihtejä käytän aina kun ne ovat puhtaat, yleensä ne ovat kuitenkin paksun sokerin ja hillon peitossa. [/quote] Kertokaa ihmeessä miksi en saa tehdä näin? En oikeesti tajua! Jos kosken vaan siihen yhteen tuotteeseen eikä hiha tms.lepata missään. Lopetan sen jos osaatte perustella.

[/quote]

No koska käsin kaivaminen nyt vaan ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää. Jos sinä lähmit käsilläsi, voi sen samalla logiikalla tehdä kuka tahansa muukin. Ja luuletko, että kaikki käsin kaivajat tekevät sen hygieenisesti? Paskat. Ensin kaivetaan persettä ja sen jälkeen nenää ja sen jälkeen aivastetaan kämmeneen ja sen jälkeen kaivetaan laarista sämpylää. Hyi saatana.

[/quote]

Ja sen jäkeen kotiin ja koira joka on juuri nuollut nurkan takana pallejaan ja persettään ja imenyt omaa "jormaansa" tulee ja lipoo pitkin vedoin onnellisen koiranomistajan naamaa.

Elämä on :)

[/quote]

Minä rakastan koiria ja olen niiden kanssa elänyt suurimman osan elämääni. Silti en ikinä anna niiden nuolla naamaa. Joskus on vahingossa päässyt lipaisemaan, mutta yleensä pidän naamastani loitolla. Jotkut on oikeasti niin uunoja, että lulee koiran suun olevan steriili.

Ei kai kukaan sellaista luule. Meillä kaksi koiraa, jotka pärskivät päin näköä ja nuolaisevat joskus naamaa, milläs sen aina estää. Mutta eipä ole meillä kukaan ollut flunssassakaan kymmeneen vuoteen :D Vaikka liika steriiliys ei ole hyvästä, en silti silti syö toisten kaupassa lääppimiä tuotteita. Toisten ihmisten paskaiset kädet on paljon inhottavampi ajatus kuin koiran nuolaisu.

Nyt menee ohi aiheen, mutta ystävälläni oli joku heligobakteeri vatsassa ja laji oli lemmikistä peräisin. Heillä on koira. Nämä siis hoitamattomana aiheuttavat syöpää. Joku joka tietää näistä ememmän voi kommnetoida.

Vierailija
94/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:24"]

Miten kukaan haluaa ostaa niitä kuivia, toisten lähmimiä irtokarkkeja? Yök.

[/quote]

Periaatteessa ne ovat tuoreita eikä niihin saisi koskea kuin kauhalla. Mutta täällä palstallakin jotkut ovat puolustelleet esimerkiksi paistopisteiden tuotteiden ottamista käsin, vaikka sitä varten on pihdit.
[/quote]

Mä otan usein käsin paistopisteen tuotteen. Otan aina niin varovasti että en koske mihinkään muuhun ku siihen minkä ostan, oikeesti. Pihtejä käytän aina kun ne ovat puhtaat, yleensä ne ovat kuitenkin paksun sokerin ja hillon peitossa.

Käytän kyllä aina pihtejä, mutta tosiaan ne ovat yleensä ällön likaisia ja lisäksi esim. isosta korvapuustista tosi vaikea saada otetta. Miksi täällä ei ole niin kuin Keski-Euroopassa: sellaisia ohuita isoja kertakäyttöhanskoja, joilla tuotteet otetaan käsin ja roskis sitten vieressä. Tai kouru, johon ohjataan tuote ja se sieltä sitten tulee yksitellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on se rahvaan elämä.

Vierailija
96/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:24"]

Miten kukaan haluaa ostaa niitä kuivia, toisten lähmimiä irtokarkkeja? Yök.

[/quote]

Periaatteessa ne ovat tuoreita eikä niihin saisi koskea kuin kauhalla. Mutta täällä palstallakin jotkut ovat puolustelleet esimerkiksi paistopisteiden tuotteiden ottamista käsin, vaikka sitä varten on pihdit.
[/quote]

Mä otan usein käsin paistopisteen tuotteen. Otan aina niin varovasti että en koske mihinkään muuhun ku siihen minkä ostan, oikeesti. Pihtejä käytän aina kun ne ovat puhtaat, yleensä ne ovat kuitenkin paksun sokerin ja hillon peitossa.

Sama. Pihdeissä kahvat on ne epähygieeniset. Kaikkien räkänokkien flunssat ja norot saa niistä. Otan sen yhden pullan enkä todellakaan koske muihin. Jos ei pystyisi ottamaan muihin koskematta, jättäisin ostamatta.

Jospa joku muu on jo koskenut sinua ennen...

Mites ostoskorin tai ostoskärryn kahvat? Et varmaan käytä, keräät ostokset omaan koriin tai kassiin?

Vierailija
97/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi..mitähän kaikkea niihin karkkeihin päätyy.Hiuksia,Sylkeä..Muistan kun joku tubettaja ropeloi karkkeja m....la käsillään..Julkinen juttu.Hyi ..Kuvasi asian ihan itse.

Meidän lähi K-supermarketista onkin irtokarkit poistettu valikoimista kokonaan.

Syytä en kyllä tiedä.

Vierailija
98/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:24"]

Miten kukaan haluaa ostaa niitä kuivia, toisten lähmimiä irtokarkkeja? Yök.

[/quote]

Periaatteessa ne ovat tuoreita eikä niihin saisi koskea kuin kauhalla. Mutta täällä palstallakin jotkut ovat puolustelleet esimerkiksi paistopisteiden tuotteiden ottamista käsin, vaikka sitä varten on pihdit.
[/quote]

Mä otan usein käsin paistopisteen tuotteen. Otan aina niin varovasti että en koske mihinkään muuhun ku siihen minkä ostan, oikeesti. Pihtejä käytän aina kun ne ovat puhtaat, yleensä ne ovat kuitenkin paksun sokerin ja hillon peitossa.

Sama. Pihdeissä kahvat on ne epähygieeniset. Kaikkien räkänokkien flunssat ja norot saa niistä. Otan sen yhden pullan enkä todellakaan koske muihin. Jos ei pystyisi ottamaan muihin koskematta, jättäisin ostamatta.

Kai sinä kaupungilla asioinnin jälkeen peset kädet ennen kuin syöt niitä leipomuksia käsin? Ajatus on nimenomaan että taudinaiheuttajat rajautuu sinne pihtien kahvaan, eikä päädy itse syötävään tuotteeseen.

Monilla ihmisillä on käsissään ja hihoissaan kihomadonmunien, flunssien ja vatsatautien lisäksi antibiooteille vastustuskykyisiä bakteerikantajuuksia ja mm. erittäin yleinen ärhäkämpi stafylokokkikanta. Aiheuttaa osalle kantajista ihotulehduksia, märkänäppyistä ihottumaa ym..

Vierailija
99/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, jotka ette voi ottaa kauhasta tai pihdeistä kiinni harrastatte seksiä? Kolmen metrin turvavälillä?

Vierailija
100/123 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt kun Prismasss puliukko haroi paljaalla kädellään suolakurkkulaarissa. Otti sieltä kurkun ja haukkasi. Menin kauhistuneena sanomaan että ei noin voi tehdä, niin laittoi sen haukatun kurkun takaisin 😳

Kerroin myyjälle, toivottavasti koko laari meni poistoon vaikka ikävää onkin. Kauppiaalle käy kyllä kalliiksi. Tuollaiset antisosiaaliset rotjakkeet soisi lopetettavan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi