Lue keskustelun säännöt.
En viitsi imettää, kun se on niin tyhmännäköistä ja tissit rupsahtaa.
06.02.2006 |
näin varmaan ajattelee moni muukin vaan kukaan ei kehtaa tunnustaa.
Kommentit (3)
Mutta tuo unohtui samantien kun nostivat pojan rinnalle synnärillä. :)
BTW, ne tissit rupsahtaa muutenki. ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kehitä nyt jotain muuta tekemistä...
Sen jälkeen sitä kummasti fokus siirtyy itsestä siihen lapseen =).