Oliko Pride vähän aneeminen? Yle, HS aika vaitonaisia nyt.
Impotenttia ja hedelmätöntä se niiden jyystö aina tietenkin on... mutta yleensä ne ovat hehkuttaneet tätä tuubaansa aivan ylettömästi. Oliko nyt vaisu tai ankea tunnelma vai mistä on kyse?
Eikö Sannallakaan ollut mitään uutta mekkoa, josta uutisoida?
Kommentit (13)
Ensimmäistä kunniakansalaisten iskua sinne odotellessa.. Kiitos ohisalonlahkolaiset.
HS ja muu media antoi tällaisen mielikuvan mutta porukkaa oli kuin pipoa kun käväisin keskustassa.
Ironista, että suvaitsevaisuutta oikein pakotetaan lähes fas*stisin keinoin.
Kaikki tajuaa että jokin juttu alkaa lässähtää. Ihmiset ymmärtävät liikaa kun vähän pidemmälle ajattelevat. Ja. Olisi AIVAN KAUHEAA jos tätä tajuamista ei tapahtuisi.
Sen ei tarvitse tarkoittaa ilkkumista ja minkäänlista överiyttä. Aivan parasta jos hyväksyttäisiin kollektiivisesti jotain. Tämä on hyvin varovainen toive, mutta tiesimmekö kukaan alussa mihin "ihmisoikeusrallatus" tulisi meidät alussa viemään? Hyvin harva. Nyt ymmäretään jotain selvästi enemmän. Riittävästi - no, se jää nähtäväksi. Kaikki tuollaiset unelmien poisvetämiset tekevät kipeää. Mutta olisiko silti parempi ennemmin kuin vaikka miljoonien väärämielisten vainajien jäleen? Emme voi ihan oikeasti tehdä tätä enää. Se ei vaan ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tajuaa että jokin juttu alkaa lässähtää. Ihmiset ymmärtävät liikaa kun vähän pidemmälle ajattelevat. Ja. Olisi AIVAN KAUHEAA jos tätä tajuamista ei tapahtuisi.
Sen ei tarvitse tarkoittaa ilkkumista ja minkäänlista överiyttä. Aivan parasta jos hyväksyttäisiin kollektiivisesti jotain. Tämä on hyvin varovainen toive, mutta tiesimmekö kukaan alussa mihin "ihmisoikeusrallatus" tulisi meidät alussa viemään? Hyvin harva. Nyt ymmäretään jotain selvästi enemmän. Riittävästi - no, se jää nähtäväksi. Kaikki tuollaiset unelmien poisvetämiset tekevät kipeää. Mutta olisiko silti parempi ennemmin kuin vaikka miljoonien väärämielisten vainajien jäleen? Emme voi ihan oikeasti tehdä tätä enää. Se ei vaan ole mahdollista.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Ironista, että suvaitsevaisuutta oikein pakotetaan lähes fas*stisin keinoin.
Mistä lähtien iloinen karnevaali on ollut f*sistinen keino?
Sitähän persut uskottelee itselleen.
"Trump on presidentti, woke katoaa nyt!" 😂😂😂
Ihmiset alkavat viimein tajuta että SETA ja PRIDE ovat naisten ja homojen vastaisia liikkeitä. Niiden johtajat ajavat miehiä naisten urheiluun ja vaativat lesboja sukupuolisuhteisiin miesten (identiteettinaisten) kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset alkavat viimein tajuta että SETA ja PRIDE ovat naisten ja homojen vastaisia liikkeitä. Niiden johtajat ajavat miehiä naisten urheiluun ja vaativat lesboja sukupuolisuhteisiin miesten (identiteettinaisten) kanssa.
Kuulkaas nyt, noin huono trollaus ansaitsee palkanalennuksen.
Vähän yritystä nyt.
Pride Helsinki 2026 on kaikkea muuta kuin aneeminen.
Vierailija kirjoitti:
Pride Helsinki 2026 on kaikkea muuta kuin aneeminen.
Perseestä se on T.Hetero
Meinaavatko ne, että kansa viitsisi samanlaisia seksikarnevaaleja seurata vuosi toisensa perään? Suomalaiset tykkää viettää kesänsä mökeillä, veneilemässä, terasseilla, musiikkifestareilla ja muilla vastaavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironista, että suvaitsevaisuutta oikein pakotetaan lähes fas*stisin keinoin.
Mistä lähtien iloinen karnevaali on ollut f*sistinen keino?
Miten sinne on pakotettu?
Ota viagra, ehkä se auttaa?