Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Pride vähän aneeminen? Yle, HS aika vaitonaisia nyt.

Vierailija
27.06.2026 |

Impotenttia ja hedelmätöntä se niiden jyystö aina tietenkin on... mutta yleensä ne ovat hehkuttaneet tätä tuubaansa aivan ylettömästi. Oliko nyt vaisu tai ankea tunnelma vai mistä on kyse?
Eikö Sannallakaan ollut mitään uutta mekkoa, josta uutisoida?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viagra, ehkä se auttaa?

Vierailija
2/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kunniakansalaisten iskua sinne odotellessa.. Kiitos ohisalonlahkolaiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS ja muu media antoi tällaisen mielikuvan mutta porukkaa oli kuin pipoa kun käväisin keskustassa. 

Vierailija
4/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironista, että suvaitsevaisuutta oikein pakotetaan lähes fas*stisin keinoin.

Vierailija
5/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tajuaa että jokin juttu alkaa lässähtää. Ihmiset ymmärtävät liikaa kun vähän pidemmälle ajattelevat. Ja. Olisi AIVAN KAUHEAA jos tätä tajuamista ei tapahtuisi.

Sen ei tarvitse tarkoittaa ilkkumista ja minkäänlista överiyttä. Aivan parasta jos hyväksyttäisiin kollektiivisesti jotain. Tämä on hyvin varovainen toive, mutta tiesimmekö kukaan alussa mihin "ihmisoikeusrallatus" tulisi meidät alussa viemään? Hyvin harva. Nyt ymmäretään jotain selvästi enemmän. Riittävästi - no, se jää nähtäväksi. Kaikki tuollaiset unelmien poisvetämiset tekevät kipeää. Mutta olisiko silti parempi ennemmin kuin vaikka miljoonien väärämielisten vainajien jäleen? Emme voi ihan oikeasti tehdä tätä enää. Se ei vaan ole mahdollista.

Vierailija
6/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tajuaa että jokin juttu alkaa lässähtää. Ihmiset ymmärtävät liikaa kun vähän pidemmälle ajattelevat. Ja. Olisi AIVAN KAUHEAA jos tätä tajuamista ei tapahtuisi.

Sen ei tarvitse tarkoittaa ilkkumista ja minkäänlista överiyttä. Aivan parasta jos hyväksyttäisiin kollektiivisesti jotain. Tämä on hyvin varovainen toive, mutta tiesimmekö kukaan alussa mihin "ihmisoikeusrallatus" tulisi meidät alussa viemään? Hyvin harva. Nyt ymmäretään jotain selvästi enemmän. Riittävästi - no, se jää nähtäväksi. Kaikki tuollaiset unelmien poisvetämiset tekevät kipeää. Mutta olisiko silti parempi ennemmin kuin vaikka miljoonien väärämielisten vainajien jäleen? Emme voi ihan oikeasti tehdä tätä enää. Se ei vaan ole mahdollista.

Täh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ironista, että suvaitsevaisuutta oikein pakotetaan lähes fas*stisin keinoin.

Mistä lähtien iloinen karnevaali on ollut f*sistinen keino?

Vierailija
8/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän persut uskottelee itselleen.

"Trump on presidentti, woke katoaa nyt!" 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset alkavat viimein tajuta että SETA ja PRIDE ovat naisten ja homojen vastaisia liikkeitä. Niiden johtajat ajavat miehiä naisten urheiluun ja vaativat lesboja sukupuolisuhteisiin miesten (identiteettinaisten) kanssa. 

Vierailija
10/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset alkavat viimein tajuta että SETA ja PRIDE ovat naisten ja homojen vastaisia liikkeitä. Niiden johtajat ajavat miehiä naisten urheiluun ja vaativat lesboja sukupuolisuhteisiin miesten (identiteettinaisten) kanssa. 

Kuulkaas nyt, noin huono trollaus ansaitsee palkanalennuksen.

Vähän yritystä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride Helsinki 2026 on kaikkea muuta kuin aneeminen. 

Vierailija
12/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pride Helsinki 2026 on kaikkea muuta kuin aneeminen. 

Perseestä se on T.Hetero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaavatko ne, että kansa viitsisi samanlaisia seksikarnevaaleja seurata vuosi toisensa perään? Suomalaiset tykkää viettää kesänsä mökeillä, veneilemässä, terasseilla, musiikkifestareilla ja muilla vastaavilla.

Vierailija
14/13 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ironista, että suvaitsevaisuutta oikein pakotetaan lähes fas*stisin keinoin.

Mistä lähtien iloinen karnevaali on ollut f*sistinen keino?

Miten sinne on pakotettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi