Kela kannustaa meidän perhettä asumaan erillään, onpas tosi "hieno" systeemi!!
Jos muutan tyttöystäväni ja lapseni luo, niin menetämme: kelan elatustuen, yh-korotuksen lapsilisästä, mun toimeentulotuen perusosan, mun korotusosan toimeentulotuesta (lapsen vierailujen takia).
Mitä ihmeen järkeä että systeemi on tällaiseksi tehty?? Ei mun tyttöystävällä olisi varaa elättää mua jos muutan sinne!!
Kommentit (10)
Jaksan käydä vauvaa katsomassa vain tunnin pari kertaa viikossa. Väsyttää liikaa.
Tarviin Kelalta enemmän rahaaaaaaaa!!
Ap
Mulle tulee kelasta vaan perus lapsilisät. Ihan paikallani olen tullu toimeen,eikä mitään tukia tai korotuksia ole tarvinnut. Kato palkka on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan käydä vauvaa katsomassa vain tunnin pari kertaa viikossa. Väsyttää liikaa.
Tarviin Kelalta enemmän rahaaaaaaaa!!
Ap
Oi, mistä noin vastuullisia perheenisiä löytää?
Ei sulla ole tyttöystävää eikä lasta. NEXT!
Miksi sinä tarvitset korotettua toimeentulotukea? Ethän sinä elätä lastasi.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan käydä vauvaa katsomassa vain tunnin pari kertaa viikossa. Väsyttää liikaa.
Tarviin Kelalta enemmän rahaaaaaaaa!!
Ap
Et saa. Mene luuseri töihin.
On meillä siinä sankari, sossupummi joka nyhtää yhteiskunnalta kaikki mahdolliset tuet eikä mikään riitä.
Asun avovaimoni kanssaa erillään. Nukun vaimoni luona useammin mutta kelan tukien takia mulla on oltava asunto koska en halua avovaimon elättävän minua vaikka sille se olisi sopinut. Näin ollut jo 6 vuotta. En saa tarpeeeksi hyvä palkkaistta työtä että kannattaisi muuttaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksan käydä vauvaa katsomassa vain tunnin pari kertaa viikossa. Väsyttää liikaa.
Tarviin Kelalta enemmän rahaaaaaaaa!!
Ap
Oi, mistä noin vastuullisia perheenisiä löytää?
Ap:n mielikuvituksesta.
Niin, on valuvikoja