Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~Marrasmasujen viikko 6~~

06.02.2006 |

Huomenta kaikille ja mukavaa alkanutta kirpeän kylmää viikkoa! Täällä meneillään kp 16/24-31 ja jänskättää jo. Yritän koko ajan seurata, nippaako missään ja tuntuuko miltään... Esikoisesta muistan 6-7vrk oletetusta oviksesta tunteneeni pientä nippailua, silloin ajattelin sen olevan kiinnittymiskipua... Joten nyt täällä hysteerisenä odotan, että alkaako nippailemaan vaiko eikö... Voi kun osasi vaan odotella rauhassa!

Mitäs muuta marraskuiset, kenellä on tärppipäivät meneillään? Ja ilmottautuuko joku muu ensi viikolle mun kanssa piinailemaan?

Marrastoive kp 16/24-31

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖÖTSI ja MARRASTOIVE: Minä tulen mukaan lauantaiaamun kimppatestaukseen! Paljon teillä on kp:t silloin? Mulla on sitten kp 25/22-28. Minkä testin haette ja mistä vai onko teillä jotain tilattuja?

Vierailija
82/92 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm... mutta jos sulla on selkeasti ovis päällä, niin silloinhan se voi olla sitä ovulaatiovuotoa... Omalla kohdalla en usko ovulaatiovuotoon, kun se tuli niin aikaisessa vaiheessa. Mutta toivotaan parasta molemmille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapiskos tähän joukkoon iloiseen liittyä mukaan?=)

Vierailija
84/92 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size3]Joten tervetuloa Lilanda =)[/size][/color]

laitatko meidän esittelypinoon tietosi. Löytyy nimellä: marrasmasut(10.2) niin lisään sitten nimesi listaan kun päivittelen sitä :)

[B]Omaa napaa taas...[/B]mahan vihlonnat senkun jatkuvat :( kipu on kiertävää... välillä vasemmalla puolella ja välillä oikealla.Vasemmalla ehkä eniten. ARGH!

Vierailija
85/92 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vielä linkki siihen esittely jutskaan, jos vaikka sattuu häviämään ja et löydä sitä :) http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6423101&p=1&tmode=1&smode…

Vierailija
86/92 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yota :o)

Hienoa Effica etta sinakin liityt seuraan :o). Entas Carita, jaksatkos odotella lauantaille ja testata meidan kanssa? Effica, mun kp silloin siis 27/27.

Omaa napaa: aamupaivalla oli vahan huono olo. Ja asken telkkaria katsoessa tuntui taas nippailua kohdussa hetken. Viime kierrossa ei noita nippailuja ollut ollenkaan, eli voi kun olisivat hyva merkki. Kunpa viikko menisi nopeasti ja oltaisiin jo ensi lauantaissa!!

Tervetuloa mukaan Lilanda ja mukavaa tyoyota Anzqulle!

Tootsi kp 20/27

Vierailija
87/92 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se minulle sopii että testataan sitten porukalla ensi viikon lauantaina enköhän malta odottaa siihen asti!=)

Itse ajattelin että tekisin joko apteekin omalla testillä tai sitten pregent stick sillä merkillä silloin aikaa sitten sain sen haamun.

Vierailija
88/92 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... unohdin, siis mulla on kotosalla niita mammaksi-sivulta saatavia testeja (mikaniittenniminytolikaan). Siis niita liuskemallisia.

Vierailija
89/92 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#1E90FF][size=4]**************** [/size][/color]

[color=#00BFFF]Töötsille kiitosta hyvän yön toivotuksista...ikävä kyllä se vaan alkoi hieman epäonnisesti, mutta nyt on onneksi jo rauhallisempaa :)

Pitäisi varmaan aloittaa illalla uusi viikkopino, kun alkaa tätä juttua jo olemaan :) Mä oon ihan riippuvainen tähän palstailuun :P Kauheeta miten voi johonkin näin jymähtää. Jokohan alkais kaffeen keittoon... jaksaa taas painaa töitä.[/color]

[color=#00FFFF]anzq the yöhäirikkö[/color]

[color=#00BFFF]ps. kuten huomaatte on minulla tylsää ja leikin väreillä ;)[/color]

[color=#1E90FF][size=4]**************** [/size][/color]

Vierailija
90/92 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokatauot on näemmä tarkoitettu täällä palstailuun... *öhöm*

ON: Mieshän kotiutu aamuyöstä ja touhuiltiin ennen mun töihin lähtöä... *reps* =) No, nyt on sit tullu ihan kirkkaampaa pun. vuotoa, mut ei ole mitään kipuja. Enkä nyt millään usko petitouhujen aiheuttavan vuotoa, ei... Eilen kuiten oli jo sitä rusehtavaa, mut nyt kirkkaampaa. (sori suorat sanat...)

Mut mietin vain että miks nyt on tämmöistä. Ei auta ku seurailla, kun ei ole kipuja.

Sunnuntain jatkoja ja joo, aloitelkaa illemmalla uus pino. =)

KJ25

Vierailija
91/92 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas pinossa ollut hiljaista tänään...

[B]KJ25:[/B] aika omituista tuo sun vuoto :P Toivottavasti loppuu yhtä nopeasti kun alkoikin...

[B]omaa napasta taas:[/B] Siis mulla tulee valkkaria ihan järkyttävästi *punastuu* Ihan niinkin runsaasti, että olen jo vaihtanut alkkarit 3 kertaa. Jännä että ovistikut ei plussaa eilen antanu...sillä olen ihan varma että tänään on ovis. Ainakin vihlaisuista päätellen. Hitto ku en tilannu niitä enempää. Ensi kierrolle taidan tilata 30 tikkua ja tikuttaa joka päivä ;) Ja mä kun luulin, että ilman greippimehua en tunnista limoja :P

[color=red]-anzqkp16/30-34-[/color]

Vierailija
92/92 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on menossa vasta kp 4/28 joten vauvakuumeet ja toiveet ovat toistaiseksi jossain taka-alalla. Alan kirjoitella enemmän taas oviksen paikkeilla, kun asian hyväksi voi yrittää jotain tehdä.

Lueskelin äsken tuota esittelypinoa ja katselin noita yrityksen aloitusajankohtia niin kuin monena muunakin aiempana kuukautena ja mietin, että kuinkahan moni sieltä taas plussaa. Toiset plussaa heti ja siirtyy hommassa eteenpäin ja sit toiset joutuu jäämään tänne kuumepuolelle roikkumaan... Itse olen pudonnut " vasta" neljästä pinosta, mutta kummasti välillä kirpaisee, kun tulee näitä kerrasta onnistujia. Toisaalta en voi edes kuvitella miltä tuntuu olla täällä vuoden taikka jopa vuosia. Siinä tuntuu yksi 4 kuukautta kovin lyhyeltä ajalta. No, tämä nyt oli tällaista turhaa pohdintaa...

Jokaikiselle silti yrityksen kestosta huolimatta plussaonnea!

babyunelma